Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • hpsmj
    Aktif
    • 25 Mart 2012
    • 160

    #2221
    gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    silvr
    deneme için teşekkurler


    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok, bunlar yemekçi
    BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Penguen gıda )))
    sizde saolun degerli dostum. detan demek ki bu sekilde hisseler yazıyormus ama ben cok yuzeysel bakıyormusum daha derinlemesine bakmak gerek demek mesajlara

    Yorum

    • gazmanbaba
      Yasaklı
      • 16 Ocak 2014
      • 102

      #2222
      yetkisiz görüyonmu hareketi

      Yorum

      • süphan
        Aktif
        • 12 Temmuz 2011
        • 379

        #2223
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        ben o soruyu çözemediöm
        Sevgili culex 72 diyor
        Arkalarda 90 bulan var
        Ben 81 diyorum ve gayet haklıyım

        Bizde pek bulmuş sayılmayız
        Sevgiler

        Yorum

        • hpsmj
          Aktif
          • 25 Mart 2012
          • 160

          #2224
          gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          detan eczacılara beklerim seni eskiden arada uğrardın
          eczacıları, kendileri sizin kadar savunmuyor valla
          supersiniz, diger taraftaki degerli yorumlarınızı da devamlı okuyorum. tekrar teşekkur ederim.
          bir ara her ay 3 bin lot alayım dedim eczyt dan, ama yok o kadar canımı sıkıyor ki su işler, her defasında nalet edip yok hayır yapma diyorum kendi kendime..

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #2225
            hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            deneme için teşekkurler
            sizde saolun degerli dostum. detan demek ki bu sekilde hisseler yazıyormus ama ben cok yuzeysel bakıyormusum daha derinlemesine bakmak gerek demek mesajlara


            Çoğu zaman açık açık yazarım, şuna aldım bunu sattım diye. Hissenin grubuna göre bazen şifreli de olabilir.
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • hpsmj
              Aktif
              • 25 Mart 2012
              • 160

              #2226
              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Özellikle ECYAP çok hacimsiz; girmek bir dert, çıkmak bir dert. Üç beş lot için takip etmeye değmiyor.
              Ancak tutmak için toplanabilir. Şu sıralarda uzun vadeli portföy yapmak istemiyorum. Aklımda bir iş var, onun için nakit ihtiyacım olacak.
              nasıl bir iş var aklınızda sn detan? patenti alınacak bir iş degil ve bizimle paylaşabileceginiz bir şeyse tabi

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #2227
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                ben o soruyu çözemediöm

                Alpbike ve benim yöntemler farklı ama aynı sonucu veriyor.

                http://forum.keyborsa.com/showthread...065#post595065
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • yetkisiz
                  Katılımcı
                  • 18 Aralık 2013
                  • 80

                  #2228
                  gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  yetkisiz görüyonmu hareketi
                  hey maşallah yaw...tü tü tü !...

                  Yorum

                  • süphan
                    Aktif
                    • 12 Temmuz 2011
                    • 379

                    #2229
                    süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    O zaman şöyle sorayım
                    Bu haberi paylaşma nedeninizi özel değilse öğrenebilir miyim

                    Bay tyanali
                    Sanırım görmediniz

                    Acaba baransunun haberini paylaşma nedeniniz var mı acaba?
                    Lütfedip bizimle paylaştığınız haberin paylaşılma nedenini de paylaşırmısınız acaba?
                    Lütfedip.....

                    Yorum

                    • gazmanbaba
                      Yasaklı
                      • 16 Ocak 2014
                      • 102

                      #2230
                      malesef patron tahtaları hep aynı terane yapacak bir şey yok dışardan adam gibi gözüküyorlar ama işin içine para girince ne oldukları ortaya çıkıyor ben yinede eczacıları seviyorum öyle çok ön planda olmayan kişiler uzun zamandır da kendi tüm grup şirketlerini toplamaktalar eninde sonunda bunların bir yere varacağını tahmin ediyorum

                      Yorum

                      • culex
                        Tecrübeli
                        • 22 Eylül 2009
                        • 908

                        #2231
                        sonuçlar kısmındaki sayıları yukarıdan aşağıya incelediğinizde aralarında 10-12-14 şeklinde farklar göreceksiniz. 56 üzerine 16 eklediğinizde 72 bulunur. benim açıklamam bu. )))
                        .

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #2232
                          hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          nasıl bir iş var aklınızda sn detan? patenti alınacak bir iş degil ve bizimle paylaşabileceginiz bir şeyse tabi

                          Gizli bir şey değil, forumdaki bazı arkadaşlar biliyor zaten. Turistik bir tesis açma düşüncem var.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • gazmanbaba
                            Yasaklı
                            • 16 Ocak 2014
                            • 102

                            #2233
                            yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            hey maşallah yaw...tü tü tü !...
                            ufaktan bir düzeltme yapsın bari hızlı aldılar

                            Yorum

                            • yetkisiz
                              Katılımcı
                              • 18 Aralık 2013
                              • 80

                              #2234
                              gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              malesef patron tahtaları hep aynı terane yapacak bir şey yok dışardan adam gibi gözüküyorlar ama işin içine para girince ne oldukları ortaya çıkıyor ben yinede eczacıları seviyorum öyle çok ön planda olmayan kişiler uzun zamandır da kendi tüm grup şirketlerini toplamaktalar eninde sonunda bunların bir yere varacağını tahmin ediyorum
                              aynısını kamil bey yapıyor benim dediğim kaatta baba...geçen yıldan beri citi'nin sattıklarını aldı hep...

                              o bakımdan tikat et dediydim...takaslara bakınca şıpıdak anaşılıyo zaten...

                              Yorum

                              • gazmanbaba
                                Yasaklı
                                • 16 Ocak 2014
                                • 102

                                #2235
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Gizli bir şey değil, forumdaki bazı arkadaşlar biliyor zaten. Turistik bir tesis açma düşüncem var.
                                şimdiden hayırlı olsun yer olarak neresi olacak bellimi

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information