Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #2011
    hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    realist dostum, bu mesajına begen e tıkladım ama paylasımını begendim, yoksa icerik tam bir rezalet... yüzsüzlüğün boylesi.. bir de bizim ilçeden cıktı yaw bu saldırgan
    bunu destekleyen bir güç vardır mutlaka.. yoksa tek başına yapılacak işler değil bana göre..

    Yorum

    • vahhun
      Çalışkan
      • 12 Ağustos 2013
      • 2846

      #2012
      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #2013
        anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        LONDRA - İngiltere Kültür, Medya ve Spor Bakanı Maria Miller, devlet ödeneklerini usulsüz kullandığı tartışmaları üzerine istifa etti.

        İngiltere Başbakanı David Cameron’a gönderdiği istifa mektubunda Miller, tartışmaların ‘hükümetin hayati öneme sahip görevinden sapmasına neden olduğunu’ belirtti.

        Cameron, istifa mektubunu almaktan ‘üzüntü duyduğunu’ fakat Miller’ın kararını ‘kabul ettiğini’ söyledi.

        Miller, ailesi için satın aldığı evin kredisini ‘usulsüz şekilde artırıp vergi mükelleflerinden elde edilen devlet ödeneklerini’ kullandığı suçlamasından aklanmış, fakat 5.800 sterlini geri ödemeye mahkûm edilmişti.

        İngiltere Parlamentosu’nda milletvekillerinin mali faaliyetlerini denetleyen bağımsız komisyon daha önce Miller’in ‘soruşturmadaki tutumunu eleştirip’ bakanın 45.000 sterlini geri ödemesi tavsiyesinde bulunmuştu. Miller, ödenek tartışmalarıyla ilgili ayrıntıları uzun süre açıklamadığı için soruşturmanın işleyişini engellemekle eleştiriliyordu.

        http://www.dunya.com/ingiltere-yolsu...di-224772h.htm

        Darısı Başımıza..
        Avrupa ne kadar bazı taraflarını beğenmesek, bize göre daha soğuk bulsak da adamların dürütlük konusunda bizden kat be kat ilerideler, kabul etmek gerekir.

        Yazılan rakamlara bakın, 45.000 strelinden bahsediliyor. Biz de milyonlar hatta milyarlar bahsediliyor. sonuç ortada.

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #2014
          Michael MYERS â€@BorsaSeytani 19 sn.
          YAPRK, bugun endeksin kurbani oldu. Hisse de hafif hafif kipirdanma var. Yakinda hareket gorulebilir.Spek hisse oldugu unutulmamali. YTD

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #2015
            Sabah Gazetesi â€@Sabah 3 dk.

            Vergide büyük kaçak! Tam 53 milyar 674 milyon 958 bin 984 lira! http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2014...de-buyuk-kacak

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #2016

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #2017
                bloomberght â€@BloombergHT 55 sn.

                Şimşek: Sosyal medya şirketlerinin mutlaka vergilendirilmesi lazım http://gez.io/4kLZjY

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #2018
                  09.04.2014 - 12:49
                  Aselsan 2013 yılı nakit temettü ödeme tarihini açıkladı
                  Aselsan 2013 yılı kârından A ve B grubu paylar için toplam 21 milyon 250 bin TL temettü dağıtacak. Aselsan’nın 1 TL nominal değerli paylar için pay başına ödeyeceği net temettü 0,0425 TL olacak. Şirketten yapılan açıklamada temettü ödemelerinin 30/05/2014 tarihinde yapılacağı belirtildi. Toplam dağıtılan kar payının, net dağıtılabilir kar payına oranı ise
                  yüzde 9,08 oldu. Aselsan'ın net dağıtılabilir dönem kar rakamı 234.103.169 TL olmuştu.

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #2019

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #2020
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Sabah Gazetesi â€@Sabah 3 dk.

                      Vergide büyük kaçak! Tam 53 milyar 674 milyon 958 bin 984 lira! http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2014...de-buyuk-kacak



                      Vergi kaybı 53 milyar değil, matrah 53 milyar TL. Haberin devamında "Vergi müfettişleri, incelemeler sonucunda ortaya çıkan 53,7 milyar liralık gelir için mükelleflere 8 milyar 561 milyon 313 bin 250 lira vergi borcu çıkardı, 19 milyar 86 milyon 884 bin 477 lira da ceza kesti." diyor.

                      Bu haberde bir gariplik var, dikkatimi çekti. 53 milyar matrah için kesilen cezaların neredeyse tamamı en alt vergi diliminden (%15) kesilmiş. Vergi kaçıranların hepsinin alt gelir diliminde (yıllık 11.000 TL) olması mümkün değil.

                      Ayrıca, kesilen vergi cezalarının büyük bir kısmı haksız gerekçelerle kesiliyor. Bir kısmı vergi mahkemelerinde iptal ediliyor, bir kıs mı uzlaşma yolu ile indiriliyor.

                      Sonuç olarak tahminimce hazineye girecek olan para, haberde verilen tutarın dörtte biri kadar anca olur.

                      Forumda muhasebe işleri yapan arkadaşlar olduğunu sanıyorum. Onlardan da görüş alabiliriz.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #2021
                        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        90
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • yetkisiz
                          Katılımcı
                          • 18 Aralık 2013
                          • 80

                          #2022


                          bir zamanlar, sabahın köründe, o güzide insanların kapılarını kırıp içeri giren, kelepçeleyen ve "kendi" savcı hakimleriyle içeri atanlar bugün nasıl "adalet" diye bağırıyorlarsa, şüphesiz ki aynı adalet bir gün size de lazım olacak...umarım siz de yaptığınız zalimliğin misliyle karşılaşırsınız...

                          Yorum

                          • vahhun
                            Çalışkan
                            • 12 Ağustos 2013
                            • 2846

                            #2023
                            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                            Yorum

                            • tyanali
                              Yasaklı
                              • 09 Ekim 2009
                              • 462

                              #2024
                              dünkü gaplı açılışın gapını aldıh şükür

                              hazımsızlığa iyi gelir

                              Yorum

                              • vahhun
                                Çalışkan
                                • 12 Ağustos 2013
                                • 2846

                                #2025
                                "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information