Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #1561
    Seçimlerden sonra Gülen Cemaati mensuplarının "inlerine" girmeye hazırlanan başbakan ve ekibi, bakalım Ahmet Türk'ün inine de girebilecek mi?



    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • gücsüzkarınca
      Katılımcı
      • 22 Mart 2014
      • 77

      #1562
      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Seçimlerden sonra Gülen Cemaati mensuplarının "inlerine" girmeye hazırlanan başbakan ve ekibi, bakalım Ahmet Türk'ün inine de girebilecek mi?



      arkadaşlar
      hükümetin en zayıf karnı burası
      sürekli buraya çakmamız lazım..
      kesin bilgi mutlaka yayalım..
      ulaşabildiğimiz max insana ulaşalım.
      genel seçimlere kadar hep karna çalışalım..

      bizi bu pis siyasete siz zorladınız....

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #1563
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        bana da müsaade.. herkese iyi geceler..
        Tum dostlarin yuregine saglik..
        Keyifli bir aksamdi.
        Bende Biraz soguk alginligi var..ben yatar..
        Herkese iyi geceler.

        .kendinize iyi bakin..

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #1564



          Terör örgütü PKK, hem de günün tam ortasında Diyarbakır’da yol kesiyor, kimlik kontrolü yapıyor. Ancak güvenlik birimleri, “çatışma çıkabileceği ihtimali” nedeniyle PKK teröristlerine müdahale etmiyor. Yolcuların anlattığına göre güvenlik güçleri, “çözüm sürecine zarar gelmesin, propagandalarını yapıp giderler” diye müdahalede bulunmuyorlar.

          Aynı şey Batı’da olsaydı neler yaşanırdı acaba? Birkaç müslüman, hem de silahsız olarak yol kesip inançlarının propagandasını yapsalardı, mesela “içinde yaşadığımız devlet sisteminin İslam’a aykırı nitelikler taşıdığı”ndan falan söz etselerdi, aynı güvenlik güçleri nasıl davranırdı? Derhal müdahale eder, o müslümanları içeri alır ve en ağır cezaları almaları sağlanırdı, değil mi? Bir de üzerlerine “el-Kaide” etiketi yapıştırdın mı, artık o müslümanların gün yüzü görmeleri mümkün olmazdı. Nitekim, hiçbir silahlı eylemleri olmadığı, hiçbir şiddet eylemine bulaşmadıkları halde, “sırf Hilafet istiyorlar diye” Hizbu’t-Tahrir mensuplarına yapılanları görüyorsunuz.

          PKK sadece yol kesip kimlik kontrolü yapmakla kalmıyor. “Yerel güvenlik birimleri” oluşturup şehrin ortasında yanaşık düzen eğitimi veriyor. “Sivil ve idari örgütlenmeler”ini en küçük yerleşim birimlerine kadar indirip bölgeye yaygın olarak yerleşiyor. İktisadi birlikler kurup, adına da “Kürdistan” diyebiliyor ve böylece, zaten “zihni altyapı”sı tamamlanan “bölünme”nin “fiili kurumlar”ı ve “kavramsal algı”sı da yapılandırılabiliyor. Örneğin, doğrudan “bölünme”yi çağrıştıran bir hamle olarak, “kimlik, kültür ve dil esaslı markaların oluşturulması” amacıyla, “Kürdistani duygular”ı olan, “Kürdistan ekonomisi”ne katkıda bulunmak isteyen kişiliklerin yürüteceği “Kürdistan Sanayici ve İş Adamları Derneği (KURDSİAD)” kurulabiliyor. Hatırlayın, daha önce de yine Diyarbakır’da “Kürdistan”lı Parti, “Partiya Demokrata Kürdistan Türkiye (PDK-T)” kurulmuştu.

          Eğer Devlet/Hükümet paralel yapılara müdahale edecekse, işe Güneydoğu’dan başlayıp, önce PKK-KCK’yı çökertmeli değil mi?

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #1565
            gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            arkadaşlar
            hükümetin en zayıf karnı burası
            sürekli buraya çakmamız lazım..
            kesin bilgi mutlaka yayalım..
            ulaşabildiğimiz max insana ulaşalım.
            genel seçimlere kadar hep karna çalışalım..

            bizi bu pis siyasete siz zorladınız....



            Benim sayfamda söylentiye, asparagas habere yer yok. Buna çok dikkat ediyorum.
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #1566
              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Tum dostlarin yuregine saglik..
              Keyifli bir aksamdi.
              Bende Biraz soguk alginligi var..ben yatar..
              Herkese iyi geceler.

              .kendinize iyi bakin..


              Geçmiş olsun, iyi geceler...
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #1567
                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Tarık dostum güzel alıntı yapmışsın .. sen bu işi aştın valla
                A. Q. pelesenk PKK lılarında iliklerinden canlarını alıntı yapacağım ama Cehennemın dibine yapıştıracağım

                Yorum

                • VIX100
                  Tecrübeli
                  • 03 Kasım 2011
                  • 1945

                  #1568
                  bu youtube u hangi o. cocuu gapattırdı,vpn kullanmak zorunda kalıyorum,iş sakata biniyor

                  TÜPÇÜ bayaztvye çıkmış,8taşı batırdı,fede başkan oldu,nasıl bir ülke burası yawww
                  oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #1569


                    Allahım Atalarıma şehadet nasip ettiğin her karışta

                    Ayyıldızı göklerde dalgalandırmayı bizlere neslimize nasip eyle

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #1570
                      Ben biraz çalışıp afişi diğer face sayfalarına yayayım. Şimdilik iyi geceler.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #1571
                        19 yada 20 Nisanda detan,realist,pool,aok ve ben Beşiktaş'ta buluşacağız arkadaşlar.. katılmak isteyen arkadaşlarla beraber olmaktan zevk alacağımıza eminim...gaddar da umarım bir gün bizim acizane soframıza teşrif etmek ister
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #1572


                          http://www.patronlardunyasi.com/habe...-edildi/156280

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #1573
                            Tarabya arazileri talan edilmeye başlandı

                            http://www.patronlardunyasi.com/habe...aslandi/156248

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #1574


                              herkese iyi geceler..yarın güzel bir gün olacaktır
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • kungfucu
                                Seyirci Üye
                                • 30 Eylül 2013
                                • 57

                                #1575
                                iyi geceler.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information