Kod rakamlar ve yorumlari====>>>

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ayhan53
    Rallici Başkan
    • 27 Nisan 2009
    • 2657

    #166
    ee yupyumuşak olduk hani gerisi
    [B][SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"][COLOR="navy"]TÜRKÜM, DOĞRUYUM, ÇALIŞKANIM, VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
    M.K.ATATÜRK[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Yorum

    • STAH
      baba
      • 06 Nisan 2013
      • 73

      #167
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      ee yupyumuşak olduk hani gerisi
      bilirsin fazla gürültü patırdıyı sevmem..hele bir gece yarısı olsun dedim..

      Yorum

      • STAH
        baba
        • 06 Nisan 2013
        • 73

        #168
        74.500 ün hicranlı hikayesini anlatmak istiyorum..

        bu seviyeler;

        1-ağırlık ortalama olarak 100 günlüklerin iştigal sahası içindedir..ve dahi burası ekstra ilginç bir ortalama yeridir..çünkü daha altında 20-50-200 günlük ortalamaların hiç biri yoktur...

        200 günlüklerin endeks değeri;77.060
        20 günlüklerin endeks değeri ;77.338
        50 günlüklerin endeks değeri ;75.770

        olarak sıralanmaktadır...

        bu seviyeler;

        2-fibonecci değerler ile bakıldığında 65.800-79.939 yukarı hareketinin %38 lik düzeltme seviyeleri 74.100 seviyeler ile yakın ilişki içinde bulunmaktadır..

        bu seviyeler;

        3-alıntıda detayları yazılan İKİLİ TEPE NEGATİF UYUMSUZLUK formasyonunun BOĞAZ KISMINA TEKABÜL eden alanın kapı komşudur...kırıldığı andan itibaren zaten formasyon hükümlerinin devreye girmesi kaçınılmaz olacaktır...

        bu seviyeler;

        4-momentum indikatörünün 9 günlük periyoduna çizilen 9 günlük basit ortalamanın negatif kesişmesinin ve dahi 100 değerinin aşağı yönde kesilmesinin son umudu olan 94 değerinin aşağı yönde kesileceği seviyelerdir...

        bu seviyeler;

        5-endeks ile aynı kaderi paylaşan MACD indikatörünün boyun kısmının kesildiğini teyit edecek seviyelerdir...

        uzatmayalım...

        74.500..

        bu seviyelerin yarınki performansı, endeksin geleceği açısından son derece önemlidir...neden önemli olduğu zaten daha önceki yazıda detaylı olarak anlatılmıştır..

        DÖKME SU İLE DEĞİRMEN DÖNDÜRMEYE ÇALIŞARAK EKONOMİYİ YÖNETTİĞİNİ SANANLAR ŞUNU HATIRLATMAK İSTERİM..

        EKONOMİ, KENDİNDEN ELDE EDİLEN HAKSIZ BAŞARIYI VE KAZANCI ,ER YA DA GEÇ, MİSLİ İLE GERİ ALIR..


        sonuç;''STAGFLASYON''dur..

        Yorum

        • STAH
          baba
          • 06 Nisan 2013
          • 73

          #169
          O 1 numaralı yandaş;

          Nazlı Ilıcak!

          Kaç yıldır AKP'ye ve Başbakan Erdoğan'a ne methiyeler dizdi.

          Şimdi...

          Şimdi artık yolları, "bu hükümete oy verdiğim için hakikaten utanıyorum" sözleriyle tamamen kopardı.

          Bir yandaşın dönmesi o kadar önemli değil. Çoğu kişi dönmeye başladı.

          Fakat Nazlı Ilıcak'ın dönmesi önemli.

          Şundan:

          Nazlı Ilıcak iktidar-erk kokusunu iyi alan gazetecidir; iktidardan gitmek üzere olanı artık desteklemez.

          Yani...

          "Kral öldü yaşasın kral" diyenlerdendir.

          Bu demektir ki, Nazlı Ilıcak'a göre Başbakan Erdoğan'ın suyu ısınıyor.

          Haydi hayırlısı...

          -------------

          nihayet gidiyorlar..bu Nazlı denen kadın kimin eşeğine oturursa onun türküsü söyleyen ve her daim iktidar sahiplerinin eşeğine oturan ve aynı zamanda eşeğin ne zaman değişeceğini çok iyi tespit eden bir canlı türü..

          74.500 leri izlerken iyi geldi..

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #170
            Merhaba STAH, nihayet burada buluştuk. Ayhan53 'ün ricasını kıramadım, geldim. Senin de burada olmana ayrıca sevindim.
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • KİNG
              Aktif
              • 06 Nisan 2013
              • 312

              #171
              STAH hocam eline sağlık.

              Yorum

              • STAH
                baba
                • 06 Nisan 2013
                • 73

                #172
                KİNG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                STAH hocam eline sağlık.
                saolasın değerli KİNG kardeşim..nasılsın yazışmayalı..?

                Yorum

                • STAH
                  baba
                  • 06 Nisan 2013
                  • 73

                  #173
                  detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Merhaba STAH, nihayet burada buluştuk. Ayhan53 'ün ricasını kıramadım, geldim. Senin de burada olmana ayrıca sevindim.
                  sv.detan..seninle aynı forumda olmaktan hep sevinç duymuşumdur.. ayhan kardeşimin bu konudaki çalışmaları da çok başarılı.. önümüzdeki günlerde daha sık yazmaya gayret edeceğim..daha detaylı yazışma imkanı bulabiliriz..

                  Yorum

                  • ayhan53
                    Rallici Başkan
                    • 27 Nisan 2009
                    • 2657

                    #174
                    komutanım daha sık yazacam diyon yazmıyon
                    [B][SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"][COLOR="navy"]TÜRKÜM, DOĞRUYUM, ÇALIŞKANIM, VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
                    M.K.ATATÜRK[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Yorum

                    • STAH
                      baba
                      • 06 Nisan 2013
                      • 73

                      #175
                      geriye doğru şöyle bir baktım..birkaç değerli forum arkadaşımın yazdıkları güzel mesajlara cevap yazamamışım..kusura bakmasınlar lütfen..şimdi olduğu gibi önemli bir kaç konuya daha değinip yine çıkacağım..

                      Yorum

                      • STAH
                        baba
                        • 06 Nisan 2013
                        • 73

                        #176
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        komutanım daha sık yazacam diyon yazmıyon
                        bir türlü olmuyor be ayhan kardeşim..inan bu yazdıklarımı da,eğer yazmasaydım çok büyük bir vicdan azabı duyacağım için yazmaya çalıştım..

                        **30 nisan tarihinde endeks 90.000 ler civarında gezinirken grafikte gördüklerimden dehşete düştüm ve o zaman yazma ihtiyacı hissettim..

                        **aynı duygular 80.000 lerdeki ikili tepe formasyonunda ortaya çıktı..muhakkak uyarının yapılmaı gerekliydi..

                        **74.500 ün aşağı kırılması ise farklı bir kaosa kapı açacaktı..onu da yazmaya çalıştım..


                        işler yolunda gitse demek ki hiç yazmıyacakmışım ayhan kardeşim..

                        şimdi çok önemli gördüğüm bir konuya daha değineceğim..

                        olmasını,gerçekleşmesi hiç temenni etmem ama eğer gerçekleşirse, ikili tepe formasyonunun hedef fiyatı olan 67.500 civarını değil, 50.000 ler civarını konuşuyor olabiliriz...

                        nasıl olacağına ya da neler olursa olmayacağına yakından bakmakta faydalar vardır...

                        Yorum

                        • KİNG
                          Aktif
                          • 06 Nisan 2013
                          • 312

                          #177
                          sağul hacam idare ediyoruz çarpışıyoruz ama hep yara alıyoruz bakalım. Tekrar yazmana cok sevindim uzun zaman yoktun korktum sağlığınla ilgili bir sıkıntı olmasında ..

                          Yorum

                          • ainos
                            Aktif
                            • 27 Temmuz 2011
                            • 323

                            #178
                            STAH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            bir türlü olmuyor be ayhan kardeşim..inan bu yazdıklarımı da,eğer yazmasaydım çok büyük bir vicdan azabı duyacağım için yazmaya çalıştım..

                            **30 nisan tarihinde endeks 90.000 ler civarında gezinirken grafikte gördüklerimden dehşete düştüm ve o zaman yazma ihtiyacı hissettim..

                            **aynı duygular 80.000 lerdeki ikili tepe formasyonunda ortaya çıktı..muhakkak uyarının yapılmaı gerekliydi..

                            **74.500 ün aşağı kırılması ise farklı bir kaosa kapı açacaktı..onu da yazmaya çalıştım..


                            işler yolunda gitse demek ki hiç yazmıyacakmışım ayhan kardeşim..

                            şimdi çok önemli gördüğüm bir konuya daha değineceğim..

                            olmasını,gerçekleşmesi hiç temenni etmem ama eğer gerçekleşirse, ikili tepe formasyonunun hedef fiyatı olan 67.500 civarını değil, 50.000 ler civarını konuşuyor olabiliriz...

                            nasıl olacağına ya da neler olursa olmayacağına yakından bakmakta faydalar vardır...
                            teşekkürler STAH hocam, yazılarını bekliyoruz.

                            Yorum

                            • KİNG
                              Aktif
                              • 06 Nisan 2013
                              • 312

                              #179
                              Abi ne dersin kolay kolay düşmeyecek gibi. Eğer bir dönüş sinyali alırsan eger buradean paylaşırsan cok seviniriz.

                              Yorum

                              • cemil59
                                Katılımcı
                                • 08 Kasım 2013
                                • 50

                                #180
                                Komutan hayırlı olsun.çok sevindim tekrar görüştüğüme
                                Ayhan53 sağolsun topladı gene herkesi.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information