Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
[B][SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"][COLOR="navy"]TÜRKÜM, DOĞRUYUM, ÇALIŞKANIM, VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
M.K.ATATÜRK[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
74.500 ün hicranlı hikayesini anlatmak istiyorum..
bu seviyeler;
1-ağırlık ortalama olarak 100 günlüklerin iştigal sahası içindedir..ve dahi burası ekstra ilginç bir ortalama yeridir..çünkü daha altında 20-50-200 günlük ortalamaların hiç biri yoktur...
200 günlüklerin endeks değeri;77.060
20 günlüklerin endeks değeri ;77.338
50 günlüklerin endeks değeri ;75.770
olarak sıralanmaktadır...
bu seviyeler;
2-fibonecci değerler ile bakıldığında 65.800-79.939 yukarı hareketinin %38 lik düzeltme seviyeleri 74.100 seviyeler ile yakın ilişki içinde bulunmaktadır..
bu seviyeler;
3-alıntıda detayları yazılan İKİLİ TEPE NEGATİF UYUMSUZLUK formasyonunun BOĞAZ KISMINA TEKABÜL eden alanın kapı komşudur...kırıldığı andan itibaren zaten formasyon hükümlerinin devreye girmesi kaçınılmaz olacaktır...
bu seviyeler;
4-momentum indikatörünün 9 günlük periyoduna çizilen 9 günlük basit ortalamanın negatif kesişmesinin ve dahi 100 değerinin aşağı yönde kesilmesinin son umudu olan 94 değerinin aşağı yönde kesileceği seviyelerdir...
bu seviyeler;
5-endeks ile aynı kaderi paylaşan MACD indikatörünün boyun kısmının kesildiğini teyit edecek seviyelerdir...
uzatmayalım...
74.500..
bu seviyelerin yarınki performansı, endeksin geleceği açısından son derece önemlidir...neden önemli olduğu zaten daha önceki yazıda detaylı olarak anlatılmıştır..
Kaç yıldır AKP'ye ve Başbakan Erdoğan'a ne methiyeler dizdi.
Şimdi...
Şimdi artık yolları, "bu hükümete oy verdiğim için hakikaten utanıyorum" sözleriyle tamamen kopardı.
Bir yandaşın dönmesi o kadar önemli değil. Çoğu kişi dönmeye başladı.
Fakat Nazlı Ilıcak'ın dönmesi önemli.
Şundan:
Nazlı Ilıcak iktidar-erk kokusunu iyi alan gazetecidir; iktidardan gitmek üzere olanı artık desteklemez.
Yani...
"Kral öldü yaşasın kral" diyenlerdendir.
Bu demektir ki, Nazlı Ilıcak'a göre Başbakan Erdoğan'ın suyu ısınıyor.
Haydi hayırlısı...
-------------
nihayet gidiyorlar..bu Nazlı denen kadın kimin eşeğine oturursa onun türküsü söyleyen ve her daim iktidar sahiplerinin eşeğine oturan ve aynı zamanda eşeğin ne zaman değişeceğini çok iyi tespit eden bir canlı türü..
Merhaba STAH, nihayet burada buluştuk. Ayhan53 'ün ricasını kıramadım, geldim. Senin de burada olmana ayrıca sevindim.
sv.detan..seninle aynı forumda olmaktan hep sevinç duymuşumdur.. ayhan kardeşimin bu konudaki çalışmaları da çok başarılı.. önümüzdeki günlerde daha sık yazmaya gayret edeceğim..daha detaylı yazışma imkanı bulabiliriz..
[B][SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"][COLOR="navy"]TÜRKÜM, DOĞRUYUM, ÇALIŞKANIM, VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
M.K.ATATÜRK[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
geriye doğru şöyle bir baktım..birkaç değerli forum arkadaşımın yazdıkları güzel mesajlara cevap yazamamışım..kusura bakmasınlar lütfen..şimdi olduğu gibi önemli bir kaç konuya daha değinip yine çıkacağım..
bir türlü olmuyor be ayhan kardeşim..inan bu yazdıklarımı da,eğer yazmasaydım çok büyük bir vicdan azabı duyacağım için yazmaya çalıştım..
**30 nisan tarihinde endeks 90.000 ler civarında gezinirken grafikte gördüklerimden dehşete düştüm ve o zaman yazma ihtiyacı hissettim..
**aynı duygular 80.000 lerdeki ikili tepe formasyonunda ortaya çıktı..muhakkak uyarının yapılmaı gerekliydi..
**74.500 ün aşağı kırılması ise farklı bir kaosa kapı açacaktı..onu da yazmaya çalıştım..
işler yolunda gitse demek ki hiç yazmıyacakmışım ayhan kardeşim..
şimdi çok önemli gördüğüm bir konuya daha değineceğim..
olmasını,gerçekleşmesi hiç temenni etmem ama eğer gerçekleşirse, ikili tepe formasyonunun hedef fiyatı olan 67.500 civarını değil, 50.000 ler civarını konuşuyor olabiliriz...
nasıl olacağına ya da neler olursa olmayacağına yakından bakmakta faydalar vardır...
sağul hacam idare ediyoruz çarpışıyoruz ama hep yara alıyoruz bakalım. Tekrar yazmana cok sevindim uzun zaman yoktun korktum sağlığınla ilgili bir sıkıntı olmasında ..
bir türlü olmuyor be ayhan kardeşim..inan bu yazdıklarımı da,eğer yazmasaydım çok büyük bir vicdan azabı duyacağım için yazmaya çalıştım..
**30 nisan tarihinde endeks 90.000 ler civarında gezinirken grafikte gördüklerimden dehşete düştüm ve o zaman yazma ihtiyacı hissettim..
**aynı duygular 80.000 lerdeki ikili tepe formasyonunda ortaya çıktı..muhakkak uyarının yapılmaı gerekliydi..
**74.500 ün aşağı kırılması ise farklı bir kaosa kapı açacaktı..onu da yazmaya çalıştım..
işler yolunda gitse demek ki hiç yazmıyacakmışım ayhan kardeşim..
şimdi çok önemli gördüğüm bir konuya daha değineceğim..
olmasını,gerçekleşmesi hiç temenni etmem ama eğer gerçekleşirse, ikili tepe formasyonunun hedef fiyatı olan 67.500 civarını değil, 50.000 ler civarını konuşuyor olabiliriz...
nasıl olacağına ya da neler olursa olmayacağına yakından bakmakta faydalar vardır...
Yorum