Hisse_Trade 9

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • SÜRGÜNEFE
    Tecrübeli
    • 20 Ağustos 2010
    • 1442

    #2281
    konyalar gitti a.b.v

    Yorum

    • bogazici77
      .............
      • 11 Temmuz 2009
      • 1920

      #2282
      günaydın arkadaşlar
      Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...

      Yorum

      • kenimiç
        haberci
        • 25 Kasım 2009
        • 1140

        #2283
        Rus polyus gold'un 1. Ceyrek altin uretimi %27 yukseldi *
        rusya'nin en buyuk altin madencisi polyus gold'un ilk ceyrek
        degerli metal uretiminin yillik %27 artisla 328.000 ons oldugu
        belirtildi.
        Uretimin, olimpiada ve kuranakh madenlerindeki operasyonlarin
        iyilesen performanslarindan ve blagodatnoye madeninin istikrarli
        yukselen katkisindan kaynaklandigi bildirildi.

        -matriks-

        Yorum

        • SÜRGÜNEFE
          Tecrübeli
          • 20 Ağustos 2010
          • 1442

          #2284
          radyolog hocam goody güzelleşti

          Yorum

          • GÜKO25
            Ankara sponsoru
            • 02 Eylül 2009
            • 11731

            #2285
            SÜRGÜNEFE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            konyalar gitti a.b.v
            acelen neydi gardaşşş :
            Mevlana der ki;

            Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
            Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


            YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

            Yorum

            • ahilas34
              Bağımlı
              • 02 Kasım 2011
              • 1442

              #2286
              gunaydın bugun de bızım gunumuz olsun goltas gunu

              Yorum

              • SÜRGÜNEFE
                Tecrübeli
                • 20 Ağustos 2010
                • 1442

                #2287
                GÜKO25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                acelen neydi gardaşşş :
                bende kalp var gadaş .dayanamadım.

                Yorum

                • kenimiç
                  haberci
                  • 25 Kasım 2009
                  • 1140

                  #2288
                  Afyonkarahisar'in basmakci ilcesinde toptan yumurta fiyatlari dustu
                  turkiye'nin onemli yumurta uretim
                  merkezlerinden afyonkarahisar'in basmakci ilcesinde, toptan yumurta fiyatlari
                  dustu.
                  Basmakci ilcesinde toptan yumurta fiyatlari (kr) soyle:

                  Yumurta gecen hafta bu hafta
                  duble 19,00 15,00
                  eski anac 18,50 14,50
                  yeni anac 18,00 14,00
                  yarka 17,00 13,00
                  pilic 14,50 12,00
                  kilavuz 13,00 11,00
                  afyonkarahisar'da bakkallarda ve marketlerde ise yumurta 21-23 kurustan
                  satiliyor.

                  -aa-

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23072

                    #2289
                    goody

                    VERDİM 55 TEN


                    ABV
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • GÜKO25
                      Ankara sponsoru
                      • 02 Eylül 2009
                      • 11731

                      #2290
                      SÜRGÜNEFE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      bende kalp var gadaş .dayanamadım.
                      o zaman sen fazla yaşaman ::::::::::::))
                      Mevlana der ki;

                      Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
                      Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


                      YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

                      Yorum

                      • kenimiç
                        haberci
                        • 25 Kasım 2009
                        • 1140

                        #2291
                        Aker solutions, statoil'den 1.9 milyar dolarlik hizmet siparisi kazandi
                        alinan bilgiye gore norvecli petrol hizmetleri firmasi aker
                        solutions, statoil'den 1.9 milyar dolar degerinde petrol
                        sondajlama hizmet siparisi aldi.
                        Kontratin sekiz yillik oldugu ve norvec kiyilarinda yurutulecegi
                        belirtildi.
                        -matriks-

                        Yorum

                        • simurg
                          Administrator
                          • 10 Mart 2007
                          • 9248

                          #2292
                          günaydın bol kazançlar....
                          https://twitter.com/keyborsa_simurg

                          Yorum

                          • SÜRGÜNEFE
                            Tecrübeli
                            • 20 Ağustos 2010
                            • 1442

                            #2293
                            GÜKO25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            o zaman sen fazla yaşaman ::::::::::::))
                            gardaş zaten bizim sülalede ırsi kalp rahatsızlığı.Allah herkese uzun ömür versin

                            Yorum

                            • simurg
                              Administrator
                              • 10 Mart 2007
                              • 9248

                              #2294
                              portföüyümde değişiklik yok... devam...
                              https://twitter.com/keyborsa_simurg

                              Yorum

                              • kenimiç
                                haberci
                                • 25 Kasım 2009
                                • 1140

                                #2295
                                Babacan:ekk ve bakanlar kurulu'nda tasarruf paketleri imzaya acildi- bloomberg ht

                                -matriks-

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information