Hisse_Trade 9

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • GÜKO25
    Ankara sponsoru
    • 02 Eylül 2009
    • 11731

    #2551
    mehmetayhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    radyolog hocam goddyr verdinmi 57000 kırarsa kopar buda
    ben geçen 54.50 den verdim ya kesin kopar
    Mevlana der ki;

    Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
    Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


    YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

    Yorum

    • ahilas34
      Bağımlı
      • 02 Kasım 2011
      • 1442

      #2552
      gurko yarın da usaga gır be yaaaaaaaaaa............

      selamlar ıyı aksamlar

      Yorum

      • hızlıtrader
        Aktif
        • 03 Nisan 2012
        • 334

        #2553
        akmerkezde maliyet 24 dü benim 27,9 tavandan verdim
        BURADAKİ YAZILARIM KESİNLİKLE AL - SAT - TUT TAVSİYESİ İÇERMEZ BUNA UYARAK KESİNLİKLE ALIM - SATIM YAPMAYINIZ ZARAR EDEBİLİRSİNİZ

        Yorum

        • GÜKO25
          Ankara sponsoru
          • 02 Eylül 2009
          • 11731

          #2554
          ahilas34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          gurko yarın da usaga gır be yaaaaaaaaaa............

          selamlar ıyı aksamlar
          taman iyiyi akşamlar ...
          Mevlana der ki;

          Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
          Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


          YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

          Yorum

          • reisim_43
            Aktif
            • 24 Eylül 2009
            • 273

            #2555
            İyi akşamlar arkadaşlar.
            Birşeyler biliyorsan anlatki dostlar faydalansın.
            Birşeyler bilmiyorsan sus ki millet adam sansın.

            Yorum

            • mehmetayhan
              Demirbaş
              • 23 Temmuz 2008
              • 1850

              #2556
              hızlıtrader Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              akmerkezde maliyet 24 dü benim 27,9 tavandan verdim
              sizin maliyet iyiymiş neyse bende-30.35 ğibi olursa veririm

              Yorum

              • mehmetayhan
                Demirbaş
                • 23 Temmuz 2008
                • 1850

                #2557
                iyi akşamlar

                Yorum

                • mustafa71mustafa
                  Bağımlı
                  • 19 Nisan 2008
                  • 819

                  #2558
                  cumleten iyi aksamlar...
                  kalın sağlıcakla...
                  MEVLANA Hz. "Ne Arıyorsan Kendinde Ara"...
                  Surette kalırsan putperestsin. Her şeyin suretini bırak, manaya bak."

                  Yorum

                  • romans
                    Aktif
                    • 04 Mayıs 2009
                    • 299

                    #2559
                    günaydın,hayırlı cumalar..

                    Yorum

                    • simurg
                      Administrator
                      • 10 Mart 2007
                      • 9248

                      #2560
                      günaydın bol kazançlar....
                      https://twitter.com/keyborsa_simurg

                      Yorum

                      • jakhall01
                        Çalışkan
                        • 18 Aralık 2008
                        • 893

                        #2561
                        günaydın herkese bol kazançlar
                        ELDEKİ SERÇE DAMDAKİ GÜVERCİNDEN İYİDİR.

                        Yorum

                        • jakhall01
                          Çalışkan
                          • 18 Aralık 2008
                          • 893

                          #2562
                          endeks tat vermiyor umarım haftalık kapanışı 60000 uzerinde yaparız
                          ELDEKİ SERÇE DAMDAKİ GÜVERCİNDEN İYİDİR.

                          Yorum

                          • jakhall01
                            Çalışkan
                            • 18 Aralık 2008
                            • 893

                            #2563
                            bide haftasonu fransa secimleri var piyasalarda kafalar karışık
                            ELDEKİ SERÇE DAMDAKİ GÜVERCİNDEN İYİDİR.

                            Yorum

                            • iflibiti
                              Seyirci Üye
                              • 23 Kasım 2007
                              • 67

                              #2564
                              Günaydın, Cumanız mübarek olsun.

                              Yorum

                              • radyolog
                                OKURYAZAR
                                • 03 Ağustos 2008
                                • 23072

                                #2565
                                günaydın arkadaşlarım



                                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information