Hisse_Trade 9

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kenimiç
    haberci
    • 25 Kasım 2009
    • 1140

    #2176
    (yenielme)mahkeme ''futbolda ****'' davasi kapsaminda yildirim'in tutukluluguna yapilan itirazi reddetti
    ''futbolda ****'' davasi kapsaminda
    yargilanan fenerbahce kulubu baskani aziz yildirim'in da aralarinda bulundugu 7
    sanigin tutukluluguna yapilan itiraz reddedildi.
    Dava kapsaminda tutuklu yargilanan fenerbahce kulubu baskani aziz
    yildirim, fenerbahce kulubu asbaskani ilhan eksioglu ile tamer yelkovan, ali
    kiratli, sami dinc, ahmet celebi ve yusuf turanli, avukatlari araciligiyla
    tahliye talebinde bulundu.
    Talebi degerlendiren ozel yetkili istanbul 16. Agir ceza mahkemesi,
    ''uzerlerine atili sucun vasif ve mahiyeti, yasal yaptirimi, fiziki takip
    tutanaklari, dosyada yer alan sanik ifadeleri ve kuvvetli suc suphesini gosteren
    olgularin devam etmesi'' gerekcesiyle soz konusu talebi reddetti.
    Mahkeme heyeti, saniklarin talebi dogrultusunda itiraz dilekcelerini
    degerlendirmek uzere ust mahkeme olan ozel yetkili istanbul 17. Agir ceza
    mahkemesi'ne gonderdi.
    Dava kapsaminda tutuklu bulunan saniklardan olgun peker, haldun senman ve
    bulent ibrahim iscen'in ise tutukluk hallerine itiraz etmedikleri ifade edildi.
    Bu arada, davaya mudahil olmak isteyen trabzonspor kulubu'nun
    dilekcesinin ise henuz mahkemeye ulasmadigi ogrenildi.
    Gecen celse verilen ara karar dogrultusunda birinci ''ergenekon''
    davasinin gizli tanigi ''poyraz''in verdigi ifadenin ise mahkemeye ulastigi
    kaydedildi.

    -aa-

    Yorum

    • kenimiç
      haberci
      • 25 Kasım 2009
      • 1140

      #2177
      Netas/altay: Fatih projesi'nin her noktasinda olmak icin caba harciyoruz -cnbce
      netas/altay: Fatih projesi'nin her noktasinda olmak icin caba harciyoruz -cnbce
      -matriks-

      Yorum

      • kenimiç
        haberci
        • 25 Kasım 2009
        • 1140

        #2178
        Profit confidential: Yuksek petrol fiyatlari bir baska resesyona onculuk edebilir


        finans bulteni profit confidential'a yazan mitchell clark
        hisse piyasalarindaki kisa donem ticari islemler ve emtia
        piyasalari olumlu olarak gorunurken yuksek petrol fiyatlarinin
        bir baska resesyon sebebi olabilecegini acikladi.
        Clark, abd ekonomisindeki buyumenin belirtisi olarak
        petrol fiyatlarinin hisse piyasalariyla orantili olarak
        islem gordugunu, yuksek petrol fiyatlarinin daha iyi bir
        ekonomik gorunume isaret ettigini belirtti.




        -matriks-

        Yorum

        • kenimiç
          haberci
          • 25 Kasım 2009
          • 1140

          #2179
          Turcas petrol'un 2011/12 aylik konsolide net kari 97.915.312 tl (2010/12 aylik: 56.382.717 tl)

          -matriks-

          Yorum

          • kenimiç
            haberci
            • 25 Kasım 2009
            • 1140

            #2180
            Davutoglu: "uluslararasi yardimlari almaya basladik"
            disisleri
            bakani ahmet davutoglu, cuma namazindan sonra suriye’de yapilacak gosterilere
            silahli mudahalede bulunulmamasinin onemini vurguladi ve turkiye’ye
            siginanlarin sayisindaki temel artis goz onunde bulunarak uluslararasi
            yardimlari almaya basladiklarini acikladi.
            Disisleri bakani ahmet
            davutoglu, urdunlu mevkidasi nasser judeh ile basbakanlik dolmabahce ofisinde
            gerceklestirdikleri gorusme sonrasi duzenledikleri ortak basin toplantisinda,
            suriye’yle ilgili son gelismeleri degerlendirdi.
            Davutoglu, turkiye'de
            bulunan 25 bine yakin tanimlanmis gecici siginmacinin sayilarinin artmasi
            durumunda neler yapilmasi gerektigini, hangi mekanizmalarin harekete
            gecirilecegini gorustuklerini belirtirken, ayrica, suriye icerisinde kotulesen
            guvenlik durumunun komsu ulkelere nasil bir etkisi olabilecegini ve annan’in
            plani cercevesinde ateskesin ne kadar gerceklestigi konusunda bilgilerini
            paylastiklarini kaydetti.
            "kaygilarimiz aynidir. Turkiye olarak annan
            plani'na destek verdik, suriye icin son sans dedik" diyen bakan, dun
            catismalarda bir dusus olmakla birlikte belli mahallelerde hala catismalarin
            surdugunu ve tanklarin sehirlerden cekilmesine ragmen kentlerin etrafina
            cekildiklerini ifade etti.
            Davutoglu ayrica, cuma namazindan sonra
            suriye’de yapilacak gosterilerde onemli olanin bariscil gosteri yapanlara,
            silahli mudahalede bulunulmamasi oldugunu vurgulayarak sunlari kaydetti:

            "siginmaci sayisindaki temel artis goz onunde bulunarak uluslararasi yardimlari
            almaya basladik. Urdun de bundan sonra bu cabalara destek verecek. Bugun
            koordinasyon mutabakatina vardik."
            -anka-

            Yorum

            • kenimiç
              haberci
              • 25 Kasım 2009
              • 1140

              #2181
              Jpmorgan'in 1. Ceyrek gelirleri % 24 artisla 27.4 milyar dolar

              -matriks-

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23072

                #2182
                GOOdy 25 LİK KADEMEYE GEÇTİ
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • kenimiç
                  haberci
                  • 25 Kasım 2009
                  • 1140

                  #2183
                  Nihat ozdemir: Aziz yildirim aday olacaktir
                  fenerbahce baskanvekili nihat ozdemir, fenerbahce'nin mayis ayinda yapacagi
                  kongresinde aziz yildirim’in aday olabilecegini soyledi. Ozdemir, "aziz
                  yildirim'in aday olmasi soz konusudur. Aday olabilir. Olacaktir da insallah.
                  Oldugunda gorecegiz." dedi.

                  Nihat ozdemir, kal-der tarafindan
                  bursa’da duzenlenen kalite gunleri’ne konusmaci olarak katildi. Merinos ataturk
                  kongre ve kultur merkezi’ndeki seminerin ardindan gazetecilerin sorularini
                  yanitlayan ozdemir, kongre sureciyle ilgili su bilgileri verdi:

                  "12
                  mayis ilk gunumuz. 19 mayis ikinci gunumuz. Ilk gun cogunluk saglanamazsa 19
                  mayis’ta genel kongremiz var iyi bir kongre olacak. Ornek bir kongremiz olacak.
                  3 temmuz'dan bu yana yasadigimiz sikintili bir donemde divan kurulu uyeleri
                  destek verdiler.

                  Taraftarimiz kongre uyelerimiz yuksek divan kurulu
                  uyeleri fenerbahce yonetimine buyuk destekte bulundular. Onlarin sayesinde bu
                  noktalara geldik. Bize yakisan bir kongre yapacagiz. Onumuzde 1 aydan fazla bir
                  zaman var. Ne olacagini bilmiyorum.

                  Aziz yildirim'in aday olmasi
                  soz konusudur. Aday olabilir. Olacaktir da insallah. Oldugunda gorecegiz.
                  Karari verecek olan demokratik bir secim olacak. Bu karari verecek olan
                  fenerbahce kongre uyeleridir."

                  14 bin civarinda kongre uyesinin
                  oldugunu hatirlatan ozdemir, "ornek bir kongre uyelik grubumuz var.
                  Fenerbahce'nin onumuzdeki 3 yilini yonetecek baskan yonetim kurulunu sececek
                  bir kongre olacaktir. Iyi bir secim olacagina inaniyorum. Turk sporuna ve
                  fenerbahce'ye cok onemli katkilar saglayacak baskanini secilmesi gerekmekte.
                  Insallah da secilecektir." diye konustu.

                  Nihat ozdemir, bir
                  gazetecinin, "3 temmuz’dan sonra hayatinizda ne gibi degisiklikler oldu?"
                  sorusuna su cevabi verdi:

                  "fenerbahce'nin baskani ardi. Ben baskan
                  vekiliydim. Benim ayri gorevlerim vardi. Fakat aziz yildirim'in 3 temmuzdan bu
                  yana aramizda olmamasindan dolayi boyle bir surec yasiyoruz. Aziz yildirim
                  butun mesaisini fenerbahce'ye verirdi. Onun da butun yuku bizim uzerimize
                  kaldi. Hepimiz fenerbahce’yi saglikli bir sekilde goturmeye calistik. Bizler
                  ona yardimci olurduk.

                  Butun yukler benim uzerime gelmeye basladi.
                  Ben de yonetim kurulu toplantimizda sahip oldugumuz gorev ve sorumluluklari
                  arkadaslarima dagittim. Onla da beraber bu bilincle bu isi yurutuyoruz. Her
                  dalda yarisiyoruz. Her dalda yari finalleri oynuyoruz. Benim is hayatimdan da
                  fenerbahce'ye ayirma durumum oldu. Helal olsun. Kongrede bakalim durum ne
                  olacak gorecegiz."

                  ozdemir, turkiye kupasi ve super final ile ilgili
                  goruslerini de aciklayan ozdemir, "kardemir karabukspor ligin en iyi
                  takimlarindan birisi. Diger taraftan da bursaspor ve eskisehirspor
                  eslesmesinden gelecek takimla oynayacagiz. Iki takim da cok iyi takim. Ama su
                  anda bizim hedefimiz finale kalmak." diyerek, soyle devam etti:


                  "fenerbahce bundan evvel 5 defa finale kaldi. Hep kaybettik. Bu sene insallah
                  kazanma sansimiz olur. Gecen sene de finaldeydik. Hep boyle finale kalip
                  basaramama durumu oldu. 29 yildir bu kupanin hasretindeyiz. Insallah bu sene
                  alacagiz."

                  spor toto super final sampiyonluk grubu karsilasmalarini
                  da degerlendiren ozdemir, "turkiye'nin 4 tane eski sampiyon olan takimi
                  oynayacak. Biz su anda geride basladik. Ama kendi evimizde ve deplasmanda
                  oynayacagimiz maclarda galip gelip serimizi devam ettirirsek, super final
                  maclarindan sampiyon cikma durumumuz var. Allah'tan istedigim bu sene iki
                  kupayi da alip, bu sikintili donemde cok sikinti ve uzuntu duyan taraftarimizin
                  yuregine su serpmis oluruz. Onu bekliyorum insallah." diye konustu.
                  -cihan-

                  Yorum

                  • GÜKO25
                    Ankara sponsoru
                    • 02 Eylül 2009
                    • 11731

                    #2184
                    rhage 2.24 alım kıvamına geldimi acep
                    Mevlana der ki;

                    Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
                    Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


                    YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

                    Yorum

                    • SÜRGÜNEFE
                      Tecrübeli
                      • 20 Ağustos 2010
                      • 1442

                      #2185
                      Kolay gele arkadaşlar

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23072

                        #2186
                        radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        2930 a bi lokma otkar girdim

                        gÜzel olcak hergele


                        bekeletse de beklİcem
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • kenimiç
                          haberci
                          • 25 Kasım 2009
                          • 1140

                          #2187
                          Subat ayinda uluslararasi dogrudan yatirim girisi 764 milyon dolar oldu
                          ekonomi bakanligi'nin uluslararasi dogrudan yatirim verileri bulteni yayinlandi.
                          Bultendeki aciklamalar soyle
                          2012 yili subat ayinda 764 milyon abd dolari duzeyinde uluslararasi dogrudan yatirim
                          girisi (fiili giris/net) gerceklesmistir
                          uluslararasi yatirimcilarin turkiye’deki yeni veya mevcut sirketleri ile istirak ettikleri yerli
                          sermayeli sirketlerdeki ortaklik paylarina iliskin transferleri iceren sermaye girisi, 2012 subat
                          ayinda 594 milyon abd dolari duzeyinde gerceklesmistir. Sermaye girisinin; 217 milyon dolari
                          imalat sektorunden gelmistir
                          594 milyon dolar olan nakit sermaye girisinin; 367 milyon dolarlik bolumu ab ulkeleri
                          kaynaklidir.
                          2012 yili ocak-subat doneminde net dogrudan uluslararasi yatirim girisi (fiili giris), 1.675
                          milyon abd dolari duzeyinde gerceklesmistir.
                          Uluslararasi dogrudan yatirim girisleri kaleminde yer alan sermaye girisi 2012 yilinin ilk iki
                          ayinda toplam 1.280 milyon abd dolarina ulasmistir.
                          2012 yili ocak-subat doneminde 1.280 milyon abd dolari olan uluslararasi dogrudan
                          yatirim girisinin 352 milyon dolari imalat sektorunden kaynaklanmistir.
                          2012 yili ocak-subat doneminde nakit sermaye girisinin %55,9’u ab ulkeleri kaynaklidir
                          -matriks-

                          Yorum

                          • tredas
                            Tecrübeli
                            • 15 Mayıs 2008
                            • 716

                            #2188
                            boyner neden gitti
                            Biz trakyalıyız...
                            Azıcık çalışmayı,çokça tatili,en çok mangalı Üstüne balığı,yanına RAKIYI severiz.Türkçeyi 28 arf konuşuruz 'H'
                            arfini kullanmaya gerek duymayız.Müzik bitmeden ortamdan ayrılmak,şişe bitmeden masadan kalkmak bize iç yakışmaz...:))))

                            Yorum

                            • kenimiç
                              haberci
                              • 25 Kasım 2009
                              • 1140

                              #2189
                              Trabzonspor divan baskanlik kurulu gul,cicek ve erdogan'in da bulundugu 67 siyaset ve spor adamina mektup gonderdi
                              trabzonspor divan baskanlik kurulu, ''****''
                              sureciyle ilgili aralarinda cumhurbaskani abdullah gul, tbmm baskani cemil cicek
                              ve basbakan recep tayyip erdogan'in da bulundugu 67 siyaset ve spor adamina
                              mektup gonderdi.
                              Trabzonspor'un internet sitesinden yayimlanan mektupta, trabzonspor'un
                              gerek gectigimiz, gerekse onceki sezonlarda ugradigi haksizliklar, elinden alinan
                              sampiyonluklar oldugu ileri surulerek, 3 temmuz sonrasi gelinen surecte bazi
                              cevrelerin ''hukukun gucu yerine, gucun hukukunu'' gecerli saymaya calistiklari
                              iddia edildi.
                              Mektupta, trabzonspor'un lige 17. Sezonda (1974-75 sezonu) dahil oldugu
                              ve 38 sezondur onuruyla mucadele verdigi belirtilerek, sunlar belirtildi:
                              ''trabzonspor onuruyla mucadele vermektedir, vermeye de devam edecektir.
                              Trabzonspor alin teri ve emegiyle bu yarismanin ilk on yilinda alti sampiyonluk
                              kazanmistir. 28 yildan beri sampiyon olamamis trabzonspor'u yorumlarken
                              'beceriksizliginden' soz etmek kolayciliktir. Ser guclerle mucadelede beceriksiz
                              kaldigi ise dogru bir tespit olur. Her yil sezona sampiyonluk iddiasiyla baslayan
                              kulubumuzun 28 yilini irdelersek bir cok yilda haksizliklarla, saha disi
                              oyunlarla sampiyonluklari engellenmistir.
                              1981–1982 sezonu eskisehir–besiktas musabakasi ve sampiyonluk
                              gidiyor. 1994–1995 sezonu galatasaray–trabzonspor musabakasinin son
                              dakikalarinda oyuncumuz soner boz'un adeta tirpanlanmasina goz yuman 'hakem'
                              sayesinde karsi ataga gecen galatasaray, hakan sukur ile golu atiyor.
                              Kazanacagimiz maci hakem marifetiyle 2–1 kaybedip sampiyonlugumuz elimizden
                              aliniyor. 1995–1996 sezonu trabzonspor-fenerbahce maci sadece ali sen'in
                              aygun'un basini yalan yere sararak 'bir tasla sampiyonlugu aldim' demesine
                              bakmayin, o tasin disinda baska faaliyetle sampiyonlugu aldigini biliyoruz.
                              Kaybedilen o sampiyonluk yuzunden intihar eden genc taraftarimizin acisi,
                              kaybedilen sampiyonlugun acisini ikinci plana itmistir. 2004–2005 sezonunun
                              istanbul sukru saracoglu stadi'nda cem papila vakasi, emsali gorulmemis bir
                              idareyle sampiyonluk elimizden alinmistir.
                              2010–2011 sezonu icin yapilan teknik takipten ortaya konan
                              delillerle olay yargiya tasinmistir. Ancak futbol federasyonu bu deliller
                              isiginda suc islendigi kanaatine varmis olmasina ragmen, suclulara verilmesi
                              gereken cezalari verememis, olaylari sulandirmis, otelemis, 'yukarida allah var'
                              diyerek istifa ederek kacmistir. Suclulara ceza veremeyecegini deklare eden
                              federasyon isbasina getirilmis.''

                              -''guclu olan icin bazi suclar mubah''-

                              ''kurullari degistirmeyecegi ifadesine ragmen degistirmis tahkim kurulu
                              baskani, cezalar onune gelmeden tavrini belli ederek cezalarini onaylamayacagini
                              beyan etmistir'' denilen mektupta, su goruslere yer verildi:
                              ''3 temmuz'da ortaya dokulen kirlilikleri ort bas etmek icin ortaya konan
                              plan kusursuzca uygulanarak bugunlere gelinmistir. Fotografin tumune baktigimiz
                              zaman, guclu olan icin bazi suclar mubah. Hukukun gucu degil, gucun hukuku
                              gecerli. Hukuka intikal eden meselelerde sessiz kaliyoruz. Mahkeme salonlarinda
                              kendilerini savunmasi beklenenler trabzonspor'a saldiriyor, taraftarimizi tahrik
                              ediyor ve olaylara sebep oluyor. Peki, bu asamaya nasil gelindi? Suphesiz ki
                              gelinen noktanin temeli 2004'te yururluge giren tbmm'nin '5149 sayili spor
                              musabakalarinda siddet ve duzensizligin onlenmesi' kanunu ile baslatilmistir.
                              Ancak zamanla bu kanunun icerik bakimindan yetersiz oldugu goruldu. Bundan dolayi
                              14 nisan 2011'de yururluge giren 6222 sayili kanun, gecerli kanunun yerini aldi.
                              Ardindan son yapilan duzenlemeyle yerini 6250 sayili kanuna birakti. Tum bunlari
                              is sahibi tbmm, hem de ittifakla yapti.
                              Trabzonspor camiasinin asil istegi, tbmm'nin kendi yaptigi kanunu
                              sahiplenmesidir. Eger, tbmm yururluge tasidigi bir yasayi sahiplenmezse, onu
                              nicin yasalastirdigini sormamiz kadar dogal bir sey olabilir mi?''

                              -''gizemli kalan yanlar adalet duygusunu zayiflatir hale getirmistir''-

                              trabzonspor'un, yuce meclis'in sporda duzensizligi onleme adina cikardigi
                              yasa sayesinde baslatilan teknik takip sonucunda ortaya cikan iddianame ve etik
                              kurulu raporuna dayali olarak uefa sampiyonlar ligi'nde oynama hakkini elde
                              ettigi hatirlatilan mektupta, sunlar vurgulandi:
                              ''bizler, bunun bilincindeyiz. Bundan oturu yuce meclisimize minnet ve
                              sukran duygularimizi bir kez daha tekrarliyoruz. Daha da onemlisi iktidar grubu
                              bu isin olmazsa olmazligi nedeniyle basta sayin basbakanimiz olmak uzere, onun
                              basinda bulundugu iktidar grubuna, tartismasiz bir zeminin olusmasina katki veren
                              anamuhalefet ve diger grubu bulunan partilerimize de tesekkurlerimizi
                              tekrarliyoruz. Ancak bugun geldigimiz noktanin gizemli kalan yanlari maalesef
                              bizlerdeki adalet duygusunu zayiflatir hale getirmistir.
                              Camiamizin gerilimini artiran da budur. Ozellikle spor medyasinda bu
                              noktanin yorumcular tarafindan goz ardi edilmesi, bizleri derinden
                              yaralamaktadir. 3 temmuz sureciyle uefa sampiyonlar ligi'ne katildigimizda hakli
                              olarak bunun uzantisi olan kupayla da bulusacagimiz beklentisindeydik. Ulke
                              futbolu adina kusurun faturasini, kural disi uygulamalarda bulunmus kisilerin
                              temsil ettigi kurum da odemekle yukumlu olmalidir. Bu kurum trabzonspor olsa da
                              bizim icin durum degismez. Birilerinin cikar saglama amacli isledigi sucun
                              bedelini, ulke tumuyle odememelidir diye dusunuyoruz.
                              Eger, 'suc kuruma degil, kisiye verilmelidir' soylemi dogruysa, 1 nisan
                              2012 tarihinde trabzon avni aker stadyumu'nda, trabzonspor–fenerbahce
                              arasinda oynanan ve 1–1 sonuclanan mac sonrasi trabzonspor kulubu nicin
                              cezalandirilmistir? Bu camia yasadigi haksizliklari anlatacak bir yetkiliyi
                              bugune dek maalesef bulamadi ya da bulmayi beceremedi. Eger varligini
                              statukoculuktan uzak, hukukun ustunlugune dayandiran sayin basbakanina da
                              'esitlik, hakkaniyet ve adalet' aradigini anlatamaz ise acaba kime anlatacak?
                              Olayin asil ozeti budur.''

                              -aa-

                              Yorum

                              • radyolog
                                OKURYAZAR
                                • 03 Ağustos 2008
                                • 23072

                                #2190
                                BUGÜN konsolide bilanço LARIM 2011/12 GÖNDERİLMESİ İÇİN SON TARİH

                                BAZI HİSSELER DE BU NEDENLE HAREKET OLABİLİR


                                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information