Haftalık İMKB-100 yarışması //TANITIMI//

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • fizban
    Baş tacımız...
    • 22 Nisan 2009
    • 166

    #1

    Haftalık İMKB-100 yarışması //TANITIMI//







    [COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2]Düşmanlarınızı kötülemeyin,
    onlar sizin eserinizdir[/SIZE].[/COLOR]

    [SIZE=1][COLOR=DimGray]William Hazlitt[/COLOR][/SIZE]
  • simurg
    Administrator
    • 10 Mart 2007
    • 9248

    #2
    Sn. Fizban'a çalışmları için teşekkür ediyorum.Hayırlı olması dileğiyle...
    https://twitter.com/keyborsa_simurg

    Yorum

    • ÇAKAL
      Ağa'nın Adamı
      • 27 Haziran 2007
      • 2545

      #3
      Kendimi tek geçicem kimse mütevazi olmamı beklemesin.Ne zaman başlıyoruz.
      Herkes Pinokyo gibi tahtadan insana dönüşme şansı bulamadı,
      Kimileri hep odun kaldı...(Goethe)

      Yorum

      • EFSANE
        Çalışkan
        • 14 Ağustos 2009
        • 879

        #4
        ÇAKAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Kendimi tek geçicem kimse mütevazi olmamı beklemesin.Ne zaman başlıyoruz.
        anz ile başlıcaksan bence .. hiç girme...
        NARGİLENİN DUMANINA BENZER HAYALLERİM ..

        SADECE BENİ ZEHİRLER VE UÇUP GİDER...

        --------------------

        Yorum

        • EFSANE
          Çalışkan
          • 14 Ağustos 2009
          • 879

          #5
          hayrılı olsun bu arada yarışma
          NARGİLENİN DUMANINA BENZER HAYALLERİM ..

          SADECE BENİ ZEHİRLER VE UÇUP GİDER...

          --------------------

          Yorum

          • fizban
            Baş tacımız...
            • 22 Nisan 2009
            • 166

            #6
            Hepinizin güzel yaklaşımları için teşekkür ederim.

            İlk etapda amatörce uygulayacağımız bu yarışma nın işleyiş şeklini sizlere tanıtacağım. Aranızda bu yarışmayı bilen, katılan ve hatta kazanan arkadaşlarımız da var. Onların da desteği ile tanıtım safhasını aşabiliriz diye düşündüm.

            Sonrasında , haftalık yarışma başlıklarını açıp tercihlerimizi berlirleyeceğiz.

            El birliği ile birşeyler yapmaya çalışacağız.

            Tüm deneme safhalarında ve hatta dosyamızın düzenlenmesinde katkılarını, vakitlerini bizlerle paylaşan Sn Dragon a teşekkür ederim.

            hepimiz için öncelikle eğitici, sonrasında ise keyifli olması hoş olacak!

            Bakalım başarabilecek miyiz??
            [COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2]Düşmanlarınızı kötülemeyin,
            onlar sizin eserinizdir[/SIZE].[/COLOR]

            [SIZE=1][COLOR=DimGray]William Hazlitt[/COLOR][/SIZE]

            Yorum

            • EFSANE
              Çalışkan
              • 14 Ağustos 2009
              • 879

              #7
              ben google doscs sitesini ziyaret ettim biraz karışk gibi geldi.. aynı gün kağıt değiştirme işi falan... ama bakalım...
              NARGİLENİN DUMANINA BENZER HAYALLERİM ..

              SADECE BENİ ZEHİRLER VE UÇUP GİDER...

              --------------------

              Yorum

              • fizban
                Baş tacımız...
                • 22 Nisan 2009
                • 166

                #8
                yok o dosyayı size açmayacağız.

                Sizler tercihlerinizi burada açacağımız bölümlere yapacaksınız.

                arkadaşlarım ile birlikte o hisseleri google excel e biz taşıyacağız. Yani onların emekleri çok olacak.

                Bir de, şmdiden söyliyelim haftalık yapabileceğiz yarışmamızı. Yani günlük al sat yapamayacağız.
                aslında yaparız da hepimizin ona ayıracak vakti yok.

                İşte.. dedim ya.. Amatörce ama zevk alacağımız bir yarışma olacak.
                [COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2]Düşmanlarınızı kötülemeyin,
                onlar sizin eserinizdir[/SIZE].[/COLOR]

                [SIZE=1][COLOR=DimGray]William Hazlitt[/COLOR][/SIZE]

                Yorum

                • PAŞA
                  Demirbaş
                  • 22 Mayıs 2009
                  • 100

                  #9
                  EFSANE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  ben google doscs sitesini ziyaret ettim biraz karışk gibi geldi.. aynı gün kağıt değiştirme işi falan... ama bakalım...

                  Topiğe haftasonu 3 adet (ve ya yönetimin belirleyeceği adette) hisse yazacaksın o kadar....Hiçbir karışıklığı yok merak etme
                  BİR SOĞAN SOYULUYOR, YAŞARIYOR GÖZLER, BİR DEVLET SOYULUYOR, ALDIRMIYOR ÖKÜZLER....

                  Yorum

                  • ÇAKAL
                    Ağa'nın Adamı
                    • 27 Haziran 2007
                    • 2545

                    #10
                    EFSANE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    ben google doscs sitesini ziyaret ettim biraz karışk gibi geldi.. aynı gün kağıt değiştirme işi falan... ama bakalım...
                    Yazacağın migros zaten.Onun da posası çıktı.Asıl beygir ANZ'de.
                    Herkes Pinokyo gibi tahtadan insana dönüşme şansı bulamadı,
                    Kimileri hep odun kaldı...(Goethe)

                    Yorum

                    • EFEKENT
                      Kıdemli
                      • 15 Mayıs 2008
                      • 4329

                      #11
                      Sayın fizban ve dragon yeni topiğiniz hayırlı uğurlu olsun allah utandırmasın. keyifli ve başarılı bir yarışma olması dileğiyle.
                      "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                      Hint Atasözü

                      [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                      Yorum

                      • mutimar
                        Bağımlı
                        • 12 Mart 2009
                        • 1356

                        #12
                        hayılı ve Yararlı olmasını dilerim.....
                        Tırsık VOB'cu...

                        Yorum

                        • fekete
                          Yeni Üye
                          • 09 Haziran 2009
                          • 12

                          #13
                          hayırlı olsun,inşallah faydalı bir çalışma olur....

                          Yorum

                          • mehmetayhan
                            Demirbaş
                            • 23 Temmuz 2008
                            • 1850

                            #14
                            hayırlı olsun ğüzel olacak kanaatindeyim
                            haftalık yarışmanın 1-2 hisseyi ğeçmezse iyi olur

                            Yorum

                            • fizban
                              Baş tacımız...
                              • 22 Nisan 2009
                              • 166

                              #15
                              Amacımız güzel birşeyleri paylaşabilmek zaten Sn mehmetayhan;

                              3 hisse seçiyoruz. Ama aralarında yapacağımız oranlamalarla yarışmaya tek ya da 2 hisse ile de girmiş gibi olabiliyoruz.

                              Şöyle ki;

                              ARCLK 98
                              AKGRT 1
                              ANSGR 1

                              Bu örnekde, tercihin nerede ise tamamı tek hisse üzerine. Hiç oranlama yapmaz isek, eşit alındığı varsayılıyor ve hepsinin ortalamaları getiri olarak hesaplanıyor.
                              [COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2]Düşmanlarınızı kötülemeyin,
                              onlar sizin eserinizdir[/SIZE].[/COLOR]

                              [SIZE=1][COLOR=DimGray]William Hazlitt[/COLOR][/SIZE]

                              Yorum

                              Working...
                              X

                              Debug Information