PolitikeK0nomi... Süreçler ve Trade..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #196
    Al Dow al, iyice MALamata bağlasın bizim seçim ödleği Bist. )

    Yorum

    • Misafir

      #197
      Sayfama bakanı affetmem ))..

      Sakın sakın sakın ha..


      BaşlıkSA serbeS.. )

      Yorum

      • Misafir

        #198
        BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Dowgil bu yannı değilde o yannı gideydi, yani 28' zorlaması yerine 37' kovalayaydı

        dahada Bist sakinlemezdi o vakit sanki demi )..
        Zaman akıp giderkene.. ) Basiretsiz bademli Bist..

        Yorum

        • Misafir

          #199
          Yani Bist bi nevi erken öttü horozlanıp tarihi cart curt rallisi ayağına ki

          enflasyona sarılıp anca kovaladı o da tabelayı, içi boş sahte kabadayı misali hesapsız kitapsızca

          ve golü yedi gezegen borsalarından, başı kesildi.. Göle maya çalmış duruma düştüler..

          Bırakalım horozu hatta kesik başlı tavuğa döndü Bist haftalarca bi o yanaa bi bu yanaa,

          hatta gün içlerinde bile +,- devasa 20-30-40-50 binlik Viopik dalgalarla..

          Sonra nemi oldu, düştüler birbirlerine yine paçaları geri toplayabilmek için..

          Maşallah batırdı kırdı geçtiler piYasayı böylece yine yeni yeniden. En sevdikleri style..

          Basiret ve beceri yoksunları, rast gitmez zaten böylesilerin hiç bir işi.

          Yorum

          • Misafir

            #200
            Acımaz alırlar valla.. Akşamına sabahına kör gözüne ezbere..

            Yorum

            • Misafir

              #201
              Başladılar bile dakkalardır.. )

              Yorum

              • Misafir

                #202
                Ula Dow’giller yine mi sattız LA bademligil Bist’iği ).. Teee..))

                Daş mı yesin an bu Bist’çiler.. Bi saat huzur vermediniz bunnara valla 442X Viop30 zırvası beri.

                $aaaAK.

                Yorum

                • Misafir

                  #203
                  Dışarda içerde borsalar genelinde sentiment net long, kelle sayısı bakımından açık ara fazla longörler..

                  Haliyle direniyo sistem makkineleri herbiyerde..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #204
                    )) ilahi borsarenalar.. Heleki Bist ).

                    Yorum

                    • Misafir

                      #205
                      Ula hisse.net tam bittin ha, yılların rating lideri Viop topiğine bakıyorumda nerdee eskilerden eser..

                      İyi niyetlileri elbet tenzih ederiz ama çer çöp perişan halde ortam, muhabbet, yazılanlar..

                      İçine ettiniz yeminlen.. Beş para etmez ıvır zıvır avcılar kahvesine döndü mekan,

                      basit pazarlamacı kalite tıss boş beleş saçma salak batık tırsık paylaşımlar..

                      Bu mudur, bu muydu yani ??. Tüh size..

                      Halinize bakın.

                      Yorum

                      • Misafir

                        #206
                        Hayde bre peHlivAnn..

                        Çaresiz algoritmalar bile boyuna "altta kalanın canı çıksın" piYasaSı kurgularındalar..

                        Yorum

                        • Misafir

                          #207
                          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Sayfama bakanı affetmem ))..

                          Sakın sakın sakın ha..


                          BaşlıkSA serbeS.. )
                          sayfa dediğimiz de nedir yani.. Şunun şurası tıklayınca gelen biRşey..

                          Yorum

                          • Misafir

                            #208
                            BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Fan fini fon..
                            ...

                            Bayırın gülüne daha çook var umarız.. Uyuma makinist.

                            H0OopPalAa...
                            Makinist style hüoO0p.. Kronolojik sırALaMALI )..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #209
                              Endekslerindee hayırlısıı, herşeyinde...

                              Yorum

                              • Misafir

                                #210
                                piYasalara dair yazım tarzımız "senkron" okumaya en uygun, ki olması gereken..

                                Böylece en azından "KROnolojik" olarak da double-check style bile tüketilebilir..
                                ...

                                "Manzume" olaraksa muhabbetine keyfi ve aralarda serpme "subliminal" belirteçler eşliğinde,

                                paylaşım babında hizmetinizdeyiz değerli finansal forum alemi.. )

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information