VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #346


    Görüldüğü gibi boğa piyasası tam gaz devam ediyor defalarca yazdım piyasa boğadır genede şortta yakalandım
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #347
      bir kontartım kalmıştı onuda yaklaşık 700-800 pointte kaybedecğim gibi ,moralim bozulmazsa tekrar para bulup piyasaya girebilirim
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #348
        genel olarak tüm borsalar boğa modunda .. rusya borsası bugün tepeye göre %5 ini geri verdi. cds turkey böylesine bir coşkulu yükselişi onaylamıyor RSI göstergesi de onaylamıyor.. geçen salı rusya çöktü son 4gündür şaşırtıcı yükseliyor ,BİST e tüm göstergeler AL da ,dolar sesssiz bizde ve tüm dünyada ,hayat döngüsel bir devinim içindedir geçen salıya benzer bir hareket bekliyorum yarın, en büyük kozum BRENT in düşüşte olması ,belki de şortta olduğum için duygusallık.

        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #349


          Geçen gün boğa tuzağı mı dedim oldu ,şimdi de ayı tuzağı mı ne..ula gösterge yakınından bile geçmiyor.. ne türbulansa sokuyorsun ,dümdüz zeminde gidiyorsun yol yok bi şey yok hava ya ..ak git ya ak gittt terbiyesiz hayret bi şey ya
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #350
            CDS yüzdeikiye yakın yükselişte mi mscı %1 e yakın düşüşte mi RTSI %3 aRTIDAN NERDEYSE YÜZDE İKİ EKSİYE Mİ GEÇTİ ,suudi petrol bakanı 20 dolara düşsede üretimi kısmıyacağız mı dedi,rusya başbakanı durum vahim mi dedi ,vay vay 2 kontratımı geri almama az kaldı

            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #351
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #352
                dolar yükseliyor mu ne
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #353


                  Anmadan olmazdı zaten
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #354


                    Dow zirvelerden zirve beğeniyor bunu da yazmıştım ,artık çok da yazmamak lazım sanki
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #355


                      Tatile gideceğiz ,yılbaşından sonra görüşmek üzere.
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • HAKİKİ ÖZ DAYI
                        Katılımcı
                        • 02 Ekim 2013
                        • 82

                        #356
                        EZEL'i beğeniyorsunuz anlaşılan ...

                        Ben genede dozu ne zaman arttıracağınızı sabırla bekliyorum.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #357
                          Yeni yıl geldi tatil bitti bizde geldik ,fakat o da ne uzlaşmaya gittiydik komsonödemeyelim diye paracıklar pul oldu

                          bir dağ bisikletim var başkada bi mal varlığımyok yarın onu sahibinden online a satışa ilan vereceğim bi de yarın maaş alacağım toplam parayı tekrar VOB a BASACAĞIM ya herro ya merro
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #358
                            merkez bankası dövizcephesinde yeni bir yapılanmaya mı gitmiş ne






                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #359
                              HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              EZEL'i beğeniyorsunuz anlaşılan ...

                              Ben genede dozu ne zaman arttıracağınızı sabırla bekliyorum.


                              Değerli HAKİKİ ÖZ DAYI

                              Sizin ekolu az çok biliyorum takip etseydim dolar milyoneridim şu an

                              1.30.29 in hepsi güzel anlamlı fakat 1.09.05 den sonrası bir başka ... esas vurguyu da sonra yazacağım 1.12.12

                              Emir demiri keser,sizin ricanız her zaman emir olmuştur,Saygılar.


                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #360



                                bir uçak muhabbettidir gidiyor ,arz etmiştik yaff
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information