VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #1096
    yau du şimdi sıkıntı var hörmetl büyüğümün innası uzun çıkmıştı terasa hem de deri gibi bir şeydi ..
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1097





      Mohito içerken de zor oluyor yani

      Hep kazan hep kazan bu nedir yaff ..sıkıldım inanki ,para saymaya mı geldik bu dünyaya
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #1098
        Vob 96650 Endeks 78336 Dolar 2.7321 , GARAN 7.90


        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #1099
          1.32 ye direk gap görünüyor euro saağolsun izleyelim bakalım
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • Misafir

            #1100
            Teşekkür/Beğeni veremiyorum malesef ilgi butonlarım

            kayboldu akşam beri, Bistik'de son iki yılın özü özeti anlamı

            avatarımız da aynen kırklara karışmış.. Malum forumsal tahsilat

            telaşı vesile sanırım..

            Tüm sabırlı ve cesur shortçuları tebrik ederim.. 104-96 gibi

            desek enfes düşüş ki sadece 6 buççuk iş günü sürecinde.. Akıllı

            trade maşallah, yağlarımız eridi flat olsakta.. Daim olsun..

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #1101
              arkadaşlar bugün moralım çok bozuk ,mohitoya alıştırdılar beni gidip marketten tüm malzemeye aldım önce nane ve limon dilimlerini bardağa doldurdum sonra esmer şekeri ekledim iyice ezdim sonra bol buz koydum sonra ROM koydum en son da soda ekledim aynen barmenlerin Vogue da yaptğı gibi fakat nane ve limonlar üste çıktı oysaki orda alttaydı ,içki kültürü veya bar kültürü yüksek olan bir forumdaş bilgilendirise çok memnun olacağım çünkü ben bu konularda acemiyim, yoksa kafayı yiyeceğim yoksa Bakardi yerine su mu sattılar bana,ne güzel Bira içiyorduk ya ,mohito nerden çıktı şimdi bende annamadım
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #1102
                Bir kaç arkadaş video gönderemediğinden şikayet etmiş ee tabii herkes benim gibi bir bilgisayar hackeri olamadığı için bu işlerden anlamaz

                Borsa olarak bir faydamız olmadı bari böyle bir faydamız olsun :

                önce böyle bi şey ayarlıyoruz .......

                [] [/]

                parantezler arasında büyük harflerle(herparantezin kendi içerisinde) YOUTUBE yazıyoruz

                sonra youtube dan beğendiğimiz bir videonun linkini alıyoruz her videonun altında paylaş diye bir düğme var oraya basıyoruz ,bi kere basmak yeter abartmıyalım mesela böye bir şey çıkar




                sadece son paragrafı alıyoruz yani

                LGYRpGDJlZQ

                bunu deminki youtube parantezlerinin arasında boşluk kalmadan yerleştiriyoruz

                Hadise basit yani ,4 adımda sizlerde hacker olabilirsiniz ,başka bir günde GARAN'da nasıl tahta yapılır onu da 4 adımda anlatacağım

                şaka yaff
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #1103
                  Garan 7.98 Endeks 78712 Dolar 2.7384 ,Vob 96925

                  Sevgili Bull Market,BEéLLrock ve tabii ki sinterklass

                  ve diğer tüm hazırun





                  Huzurlu haftasonları
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • Misafir

                    #1104
                    O zaman yarasın madem böyleymiş..)




                    Bide 'Bal Böceği' paylaşalım rahmetli Barış Manço üstaddan,

                    hem nostalji olur hem mojitoyla iyi gider..))

                    Yorum

                    • sinterklass
                      Tecrübeli
                      • 17 Mayıs 2009
                      • 1522

                      #1105
                      Önceden youtube yerine tıklayınca onları kendi koyardı ondan beceriksizlik ettik...
                      Mojitoya bacardi koyulcak öncesinde limon nane eyyyyce ezilecek...
                      Şu sıra n olacak bilemedim bir bilsem şimdi kazanmassam ne zaman...
                      Emminin başlığa 4 sefer yazdım sildim...
                      Barış yok olmaz az önce gelen bilgiye göre yeni hedef polis eşleri...
                      Orada paylaşmadım ki troll ya da akıl bulandırma düşüncesi oluşmasın..
                      Hepinizi saygıyla selamlıyorum bu zor günlerde siz de olmasanız kafa hepten gider..
                      Hedef 2016da link logo benzeri yeni bi 2ayda %100
                      Eczacıbaşının yeni yöneldiği sektörden görece küçük bir firmanın satın alınması olabilir.. Bakalım.. ;)
                      Eğer okuyorsa levent hocamı özledim bu başlık ona yavaş gelir ama kalbi de kendi de yakışırdı umarım gelir...
                      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                      Yorum

                      • sinterklass
                        Tecrübeli
                        • 17 Mayıs 2009
                        • 1522

                        #1106
                        2 yıl önceki Manyak günlerimden bir bilgi vermek istedim
                        NTV vbye hangi şirket yöneticisi CEO vb ikiği çıkarsa çıksın
                        İlgili kişi kurum sabahtan öğrenilip ilgili senet varsa alınıp %2üstü emir yazılırsa o gün o kar alınacaktır...
                        Bu bilginin maliyeti 483*24 tl olarak hesabıma girdi inşallah hep beraber yararlanırız
                        Grafiğe bakmaya gerek yok teknikte son nokta
                        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #1107
                          Hep dua ettim Allah 2008in intikamını almayı nasip etsin diye...93e döndük
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #1108


                            olayı çözdüm ,mohitoyu büyük bardakta yaptığım için nane ve limonlar üste çıktı ,orijinal bardakta yaptığımda aynen oldu

                            fakat bu kadar teferruatla ilgilenemeyeceğim bundan sonra ..bildiğimizle devam edelim

                            bu gavur icatlarıyla uğarşıp duruyoruz boşuna yok limonu sık da yok şeker da yok karıştır da yok buz da yok falan da yok filan
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #1109


                              Böyle cacığa Rakı mı dayanır ...
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1110
                                Sayın Sevgili Bayım

                                Böylesine bir Hafıza'ya ..Hörmet'e , ve

                                Vefa'ya

                                Ancak en derin ve içten sevgilerimizi sunabiliriz ..kabul buyurulması dileğiyle



                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information