VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #451
    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vob 112200 görüp 112075 kapattı %1.17 artı XU100 89875 görüp 89712 kapattı %0.86 artıda ,garan açtığı gibi kapattı 10.35 , %0

    czanım evladum artık bi 9.67 yakışır yani



    9.95 kapatan bir Garan(-%3.86) ,gerisinin çok da bir önemi yok zatii

    czanım evladum
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #452


      Dolar 1.51 mscı 1.17 aşağıda Dow 1.30 artıda
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #453
        CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        vob 112200 görüp 112075 kapattı %1.17 artı XU100 89875 görüp 89712 kapattı %0.86 artıda ,garan açtığı gibi kapattı 10.35 , %0

        czanım evladum artık bi 9.67 yakışır yani

        daha 2 gün olmadan 9.60 gösterdi geçen hafta 10.60 ortalama ile şortingenleri sıfırladım

        czanım evladum
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #454
          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          107800 şort
          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          ülkeye giren paraların direkt finansal piyasalara girdiği anlaşılıyor 109450 den ikinci şort
          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          111 den 3 şort ,artık bundan sonrası sabır zamanı
          5 ,7 ve 20 Ocak ta aldığım pozsiyonlar ilk pozdan beri nerdeyse 1 ay geçmiş kaderin cilvesine bakki şimdi an itibarıyla 107800 zarar çıktığı gibi uzun zamandır unuttuğum karda olma duygusu var gidip dağ bisikletimi geri alayım bari
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #455
            Garan 9.36 vob 106825 xu100 85910 cds % 2.46 yukarda, mscı %4.35 aşağıda dolar 2.4483

            Alemin şortçularına


            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #456



              MSCI %5.71 AŞAĞIDA DOLAR %2.33 YUKARDA Long olayım mı yarın

              İyi geceler herkese
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #457
                dünün en düşüğü 106625 iken bugün en yüksek 106600 buna teknik analizde ne diyorlardı acaba?
                şimdilik en düşük 106125 gördü an fiyatı 106450 ,en çok 250 ve 300 kademelerinde işlem oldu.
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • Misafir

                  #458
                  CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  vob 112200 görüp 112075 kapattı %1.17 artı XU100 89875 görüp 89712 kapattı %0.86 artıda ,garan açtığı gibi kapattı 10.35 , %0

                  czanım evladum artık bi 9.67 yakışır yani
                  Bu da süperdi değerli bayım, tüm bu zırvalama sürecinden çıkışta

                  fikrine, trade'ine sağlık..

                  Bide tarikat sunumu 'girişi-çıkışı' aynen ve bambaşka), evlere şenlik,

                  halimize herdaim şükretmelik..

                  En iyi trade'ler dilerim..

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #459
                    Estağfurullah...Teşekkürler bayım,size de iyi trade'ler.
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #460
                      vob 105600-107475 kapanış 106350 ,daha ne diyelim


                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #461
                        Akşamlar Sensiz Geçmez Dilara

                        Sabahlar Sensiz Olmaz Dilara

                        Dilara Gazel Düştü Bağlara

                        Dilara Karlar Yağdı Dağlara

                        Dilara Neredesin Benim Güzelim Sevdiğim




                        Bu gece çok fazla numara yok cds mscı dow veya dax da fakat yarın bizde haftalık kapanış önemli sanki..İyi geceler
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #462
                          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          vob 105600-107475 kapanış 106350 ,daha ne diyelim


                          let it rain derken şelale için bir kasıt olabilir mi ...
                          sizin kliplerden anlam çıkarmaya çalışmak borsa tahmin etmekten zor oluyor
                          sezen aksu hürriyet gecesi öyle olmamıştı bir tek ... sonra şarkının mptezeli olduk ... sezeninde ... neymiş ya hu ....



                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • Misafir

                            #463
                            Check-in, CR7.. Roger that.. )

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #464
                              sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              let it rain derken şelale için bir kasıt olabilir mi ...
                              sizin kliplerden anlam çıkarmaya çalışmak borsa tahmin etmekten zor oluyor
                              sezen aksu hürriyet gecesi öyle olmamıştı bir tek ... sonra şarkının mptezeli olduk ... sezeninde ... neymiş ya hu ....



                              Değerli sinterklass

                              Tüm yazılarımı tarattırdım yetmedi tüm forumu tarattırdım böyle bir klip göremedim ,fakir bendenizi başkasıyla karıştırıyor olmanız olası sanırım veya başka bir forumdan aklınızda kalmış olmalı..lakin klip(b)'in kalitesine aynen bende müptela oldum.. HURGZ'ın grafiğine bir bakayım dedim.. son bir yılda %80 e yakın bir artış gördüm ,sanal gazeteciliğin öne geçmesi ve yazılı kağıt gazeteceliğin pek bir iş yapmıyacağı düşünülen bir periyodda böylesine bir tesbitte bulunanı da Hörmetlerimi sunmaktan başka bir şey bulamadım.
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #465
                                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Check-in, CR7.. Roger that.. )
                                Değerli bayım


                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information