VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #1591
    it's only the beggining der.. ama tabi italyanca ... arabalar da pek güzel ...

    yaş 30 sol gözü kurtarmaya çalışıyoruz yarın ne olacağımız belli değil.

    iyiye güzele vesile olanlar 'var' olun .
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1592
      sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      it's only the beggining der.. ama tabi italyanca ... arabalar da pek güzel ...

      yaş 30 sol gözü kurtarmaya çalışıyoruz yarın ne olacağımız belli değil.

      iyiye güzele vesile olanlar 'var' olun .

      Tercümen için çok teşekkür ederim ,

      zaten tercüme dediğin kadın gibidir(kimisi rahmetli Can Yücel'e atfeder kimisi de bir İtalyan deyimi der) yani;

      Çok güzelse nadiren sadık,Çok sadıksa nadiren güzel.

      Güzel kadınlara nice büyük bir haksızlık..daha doğrusu tüm kadınlara nice büyük bir haksızlık.
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #1593
        Hazır MSCI hafif kırmızı ve tüm Amerika yeşil iken

        Yarın 31 Mart ayın son günü ,öbür gün 1 Nisan ayın ilk günü fakat haftanın son günü

        Subliminal mesajların mebzul miktarda olabileceği 2 gün.

        Borsada olmak illa pilot pozisyonunda olmak değildir

        bazen kameraman olmak daha büyük bir zevk ve ayrıca da paylaşımın üst düzeyidir.






        Cümleten iyi geceler.
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #1594
          “En güçlü iki savaşçı sabır ve zamandır.” Tolstoy

          İlk defa iki haneli rakam Onlar kendini bilir ..helalı hoş olsun. En derin kalbi muhabbetlerimle sizleri selamlarım.

          Kim bilir aşkın değerini?

          Bir gün, adanın batmakta olduğu, duygulara haber verilmiş.
          Bunun üzerine hepsi adayı terk etmek için sandallarını hazırlamışlar.
          Aşk, adada en sona kalan duygu olmuş... Çünkü, mümkün olan en son ana kadar beklemek istemiş.
          Ada neredeyse battığı zaman, Aşk yardım istemeye karar vermiş.
          Zenginlik, çok büyük bir teknenin içinde geçmekteymiş.
          Aşk, “Zenginlik, beni de yanına alır mısın?” diye sormuş.
          Zenginlik, “Hayır, alamam. Teknemde çok fazla altın ve gümüş var, senin için yer yok” demiş.
          Aşk, çok güzel bir yelkenlinin içindeki Kibir’den yardım istemiş. “Kibir, lütfen bana yardım et!” Kibir, “Sana yardım edemem. Sırılsıklamsın ve yelkenlimi mahvedebilirsin” diye cevap vermiş. Üzüntü yakınlardaymış ve Aşk ondan da yardım istemiş: “Üzüntü, seninle geleyim.” Üzüntü, “Offf, Aşk, o kadar üzgünüm ki, yalnız kalmaya ihtiyacım var...”
          Mutluluk da Aşk’ın yanından geçmiş; ama o kadar mutluymuş ki, Aşk’ın çağrısını duymamış. Aşk, birden bir ses duymuş, “Gel Aşk! Seni yanıma alacağım...” Bu Aşk’tan daha yaşlıca birisiymiş. Aşk o kadar şanslı ve mutlu hissetmiş ki, onu yanına alanın kim olduğunu öğrenmeyi akıl edememiş. Yeni bir kara parçasına vardıklarında, Aşk’a yardım eden yoluna devam etmiş. Ona ne kadar borçlu olduğunu fark eden Aşk, Bilgi’ye sormuş: “Bana yardım eden kimdi?” Bilgi, “O, Zaman’dı” diye cevap vermiş. “Zaman mı? Neden bana yardım etti ki?” diye sormuş Aşk.
          Bilgi gülümsemiş: “Çünkü sadece Zaman, Aşk’ın ne kadar büyük olduğunu anlayabilir.”
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #1595
            Garan 8.24 , Halkb 10.47, Xu100 83268 ,Xu030 102348 ,Vob 102025

            Aylık bar'ı trend dönemlerindeki genel teamüller doğrultusunda hemen hemen en üstten kapattı ,yarın da haftalık bar'da sıra ..bakalım o nasıl olacak.

            Flat devam.





            Cümleten iyi akşamlar
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #1596
              Hazır tüm dünya kırmızı ve MSCI yeşil iken

              "VOB online" topiğinden sevgi ve saygılarını esirgemeyen değerli dostlarım ...

              Sayın ; ata,BEéLLrock, Bull Market,egelii,HAKİKİ ÖZ DAYI, Kasap ve sinterklass 'a

              Benden de sevgi ve saygılar.





              Cümleten iyi geceler
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #1597







                hörmetler
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #1598
                  Garan 8.07 , Halkb 10.22, Xu100 82359 ,Xu030 101055 ,Vob 100875

                  Haftalık bar'ı yeşil kapatsa da ,en üstten yapmadı...1 Nisan şakası olabilir mi? Göreceğiz

                  Flat devam.





                  Herkese huzurlu bir hafta sonu diliyorum.
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #1599
                    Hazır Amerika yeşil ve MSCI hafif kırmızı iken ve önümüzdeki iki gün borsa kapalı iken

                    Bu eğlenceli filmi bir kere daha izleyelim boş vakit varkene ...



                    İyi hafta sonları
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #1600
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #1601
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #1602
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #1603
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #1604
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1605
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information