VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #1561
    sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    iyi akşamlar

    Sevgiler



    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1562


      Sinemanın başyapıtlarından biri,daha önce son sahnesini paylaşmıştım

      Şimdi de tümü , 18.13 ...sadece 0'lara değil 1'lere de takılmamak lazım sanki

      21-25 Mart 2016 haftasında herkese iyi seanslar dilerim.
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #1563
        Bugün baharın ilk günü

        Tüm bu coğrafyaya kutlu olsun .

        29.16
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #1564
          http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page148

          http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page150


          Garan 7.86(7.88 ) , Halkb 11.50(11.50) , Xu100 83402(83523) ,Xu030 102858(103044)

          Vob 102300(102825)


          Bu Garan'a nooldu ya bööle, alındı galiba ,şaka yaptım şuh kız ..Karakız a bakmam bile ,

          değil karakız tüm büyük bankaların toplam işlemi senin kadar değil yavrum

          Bu kadar yaz çiz ve böyle bir boğa piyasasını flat geç olacak şey değil ama öğreneceğim bu borsayı...öğreneceğim

          Bu klip hep beni güldürmüştür ,birincisi "seviyorum oğlum karı" dediği sahne ikincisi de "heeç normal"dediği ,orda kopuyorum




          İyi akşamlar
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #1565
            Hazır MSCI bir kere daha yeşilken ..
            29.2.16 tarihinde , benim "ayyar tilki" klibini paylaştığım zaman diliminde
            en vahşi ayı fotosunu paylaşan ve 21 günde (fibo sayısı)
            10 bin point yiyen cesur ve hatta o denli kesinlikle taklit etmeyen cesaret sahibi olan borsacılara...tek bir online paylaşımı olmayan o cesur borsacılara...

            HAA ..bunun şuh kız veya karakız ile yakından uzaktan bir alaksı yok,ben flatım nasılsa
            Ters indikator olarak hep bana kazndırdıkları için ,her zaman olduğu gibi.....


            Armağınım olsun ...bir kere daha



            Cümleten iyi geceler
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • Misafir

              #1566
              İyiki varsın CR7 bayım..

              Sayende bu başlıktan çok istifade ediyoruz..

              İyi trade'ler olsun şahsında tüm forumdaşlara..

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #1567
                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                İyiki varsın CR7 bayım..

                Sayende bu başlıktan çok istifade ediyoruz..

                İyi trade'ler olsun şahsında tüm forumdaşlara..


                Canımsın ,gözlerinden öperim

                İyiki senin gibi arkadaşlar var BEéLLrock bayım

                Hep beraber birbirimizin bilgisinden istifade ediyoruz

                İyi trade'ler cümleten
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #1568
                  Garan 7.74(7.60 ) , Halkb 10.50(10.42) , Xu100 81766(89983) ,Xu030 100784(99737)

                  Vob 100400(99325)


                  Garan bu yükselişte kendisine fark atan dilberler ile farkı kapatıyor gibi

                  Hafta sonu paylaştığım ilk grafik biraz anlam kazandı sanki

                  Bugün tam mercimeği fırına veriyorduk ,karakız bastı bizi ee mecburen flat devam

                  Gerçi filimde bu kara o beyaz ,olsun ya farketmez nasılsa karanlıkta hepsi aynı zatii




                  İyi akşamlar
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • Kasap
                    Katılımcı
                    • 05 Aralık 2015
                    • 91

                    #1569
                    online olarak paylaşmadığımızı söylemişsiniz...
                    sadece endeksten giderek, bir kaç alıntı yapayım size; nokta atışı ve online paylaşım adına örnekleme yapmış oluruz..

                    ALINTIDIR:
                    13-02-2016, 09:52 gönderi no: #9405
                    endeks pazartesiden itibaren yukarı dönüş yapacak. ytd.
                    http://www.***********.org/forum/sho...t=444&page=941

                    peki bu tarihte endeks hangi seviyeymiş ??
                    12 Şubat 2016: X100S 70.931 (KAPANIŞ)
                    15 Şubat 2016: X100S 71.002 (KAPANIŞ)
                    16 Şubat 2016: X100S 70.943 (KAPANIŞ)
                    17 Şubat 2016: X100S 72.798 (KAPANIŞ)

                    ... ve endesk o tarihten bu yana aralıksız yükselmiş..
                    ta ki ne zamana kadar ??

                    - 21 Mart 2016 (yani: dün) tarihine kadar..
                    peki dün akşam online olarak ne demişiz ??

                    ALINTIDIR:
                    Dün, 20:09 gönderi no: #1365
                    ..... Nickli Üyeden Alıntı
                    bugün itibariyle portföyü boşalttım..
                    az bir şey tmsn var 9,22 gibi maliyetle,
                    endeks: 83.402
                    benden buraya kadar, YTD ;)

                    http://www.***********.org/forum/sho...t=446&page=137

                    bununla da yetinmeyip online olarak elde kalan tmsn'yi de sattığımızı ilanen duyurmuşmuyuz ?

                    ALINTIDIR:
                    Bugün, 09:49 gönderi no: #1499
                    .......... Nickli Üyeden Alıntı
                    Dün aldığım 9,22 tmsn 9,32 den verdim
                    Kağıt kalmadı bende ;)
                    http://www.***********.org/forum/sho...t=446&page=150

                    bugün ne olmuş peki ???

                    Yorum

                    • Kasap
                      Katılımcı
                      • 05 Aralık 2015
                      • 91

                      #1570
                      forum reklamı tam otamatik olarak engelliyor..
                      yaww.. on binlerce üyesi olan bir forum sitesine heçç yakışmıyor..
                      hep gapitallerin işi bunlar

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #1571
                        Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        online olarak paylaşmadığımızı söylemişsiniz...
                        sadece endeksten giderek, bir kaç alıntı yapayım size; nokta atışı ve online paylaşım adına örnekleme yapmış oluruz..

                        ALINTIDIR:
                        13-02-2016, 09:52 gönderi no: #9405
                        endeks pazartesiden itibaren yukarı dönüş yapacak. ytd.
                        http://www.***********.org/forum/sho...t=444&page=941

                        peki bu tarihte endeks hangi seviyeymiş ??
                        12 Şubat 2016: X100S 70.931 (KAPANIŞ)
                        15 Şubat 2016: X100S 71.002 (KAPANIŞ)
                        16 Şubat 2016: X100S 70.943 (KAPANIŞ)
                        17 Şubat 2016: X100S 72.798 (KAPANIŞ)

                        ... ve endesk o tarihten bu yana aralıksız yükselmiş..
                        ta ki ne zamana kadar ??

                        - 21 Mart 2016 (yani: dün) tarihine kadar..
                        peki dün akşam online olarak ne demişiz ??

                        ALINTIDIR:
                        Dün, 20:09 gönderi no: #1365

                        http://www.***********.org/forum/sho...t=446&page=137

                        bununla da yetinmeyip online olarak elde kalan tmsn'yi de sattığımızı ilanen duyurmuşmuyuz ?

                        ALINTIDIR:
                        Bugün, 09:49 gönderi no: #1499

                        http://www.***********.org/forum/sho...t=446&page=150

                        bugün ne olmuş peki ???
                        Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        forum reklamı tam otamatik olarak engelliyor..
                        yaww.. on binlerce üyesi olan bir forum sitesine heçç yakışmıyor..
                        hep gapitallerin işi bunlar

                        Ben cesur borsacılara hitaben yazdım ,yazılarını görebildiklerim yani ...neden üstünüze alındınız ki!?


                        Gönderdiğiniz linklere tıklıyorum böyle bi şey çıkıyor

                        ERROR

                        The requested URL could not be retrieved



                        Burası "VOB online" dır

                        Lütfen topiğin ruhuna uygun yazın bundan sonra.
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • Kasap
                          Katılımcı
                          • 05 Aralık 2015
                          • 91

                          #1572
                          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Ben cesur borsacılara hitaben yazdım ,yazılarını görebildiklerim yani ...neden üstünüze alındınız ki!?


                          Gönderdiğiniz linklere tıklıyorum böyle bi şey çıkıyor

                          ERROR

                          The requested URL could not be retrieved



                          Burası "VOB online" dır

                          Lütfen topiğin ruhuna uygun yazın bundan sonra.

                          Kızmak yok
                          Gönderdiğim linklerin açılmadığını ben de biliyorum elbette
                          Siz flat iken biz 15 bin puan marj yaptık
                          Şu an için tabiki
                          Saygılar , selamlar

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #1573
                            Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Kızmak yok
                            Gönderdiğim linklerin açılmadığını ben de biliyorum elbette
                            Siz flat iken biz 15 bin puan marj yaptık
                            Şu an için tabiki
                            Saygılar , selamlar
                            Ben hiç bir zaman kızmam ,kızıp alınıp da sağda solda topik açmam, dedikodu yapmam

                            Sadece doğruyu söylemeyenleri ifşa etmem en büyük zevkim'dir

                            Bu hep böyleydi ,hep de böyle olacaktır.

                            Yaklaşık 95 de flat oldum VE VOB YAKLAŞIK 103 gördü ,8bin point

                            Garan 7.54 fat oldum en fazla 7.88 gördü bugün 7.60 dı

                            15 bin point nerde !?




                            http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page139

                            Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Dip olmasa da şu an bakıldığında iyi bir hamle gibi duruyor ;)
                            Umarım kazanırsınız , ben beklemeyi tercih etmiştim ; şu an için göstereler sizden yana ,

                            BEN HİÇ BİR ŞEYİ AMA HİÇ BİR ŞEYİ UNUTMAM
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • Kasap
                              Katılımcı
                              • 05 Aralık 2015
                              • 91

                              #1574
                              kabaca,
                              70.000 - 83.000 = 13 bin puan
                              83.000 - 81.000 = 2 bin puan
                              Toplam = 15 puan marj
                              Sizin son derece bilgili bir insan olduğunuzu, hamlelerinizin de isabetli olduğunu daha evvel vurgulamıştım sanırım ,
                              Aslan'larla dövüşen gladyatör gibisiniz ,
                              Yoksa kaplanmıydı ?

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1575
                                Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                kabaca,
                                70.000 - 83.000 = 13 bin puan
                                83.000 - 81.000 = 2 bin puan
                                Toplam = 15 puan marj
                                Sizin son derece bilgili bir insan olduğunuzu, hamlelerinizin de isabetli olduğunu daha evvel vurgulamıştım sanırım ,
                                Aslan'larla dövüşen gladyatör gibisiniz ,
                                Yoksa kaplanmıydı ?
                                Ben ,hep süper hafızalı arkadaşlarımı takdir etmişimdir ,hele ki hörmetli olanlarını da sevdiğimi de herzaman belirtmişimdir

                                Fakat muhtemelen siz de benim ve bu şuh kız ile olan ilişkimi anlamışınızdır

                                Yani hadise... çırpınma defne




                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information