VOB online
Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Sinemanın başyapıtlarından biri,daha önce son sahnesini paylaşmıştım
Şimdi de tümü , 18.13 ...sadece 0'lara değil 1'lere de takılmamak lazım sanki
21-25 Mart 2016 haftasında herkese iyi seanslar dilerim.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page148
http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page150
Garan 7.86(7.88 ) , Halkb 11.50(11.50) , Xu100 83402(83523) ,Xu030 102858(103044)
Vob 102300(102825)
Bu Garan'a nooldu ya bööle, alındı galiba ,şaka yaptım şuh kız ..Karakız a bakmam bile ,
değil karakız tüm büyük bankaların toplam işlemi senin kadar değil yavrum
Bu kadar yaz çiz ve böyle bir boğa piyasasını flat geç olacak şey değil ama öğreneceğim bu borsayı...öğreneceğim
Bu klip hep beni güldürmüştür ,birincisi "seviyorum oğlum karı" dediği sahne ikincisi de "heeç normal"dediği ,orda kopuyorum
İyi akşamlar
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Hazır MSCI bir kere daha yeşilken ..
29.2.16 tarihinde , benim "ayyar tilki" klibini paylaştığım zaman diliminde
en vahşi ayı fotosunu paylaşan ve 21 günde (fibo sayısı)
10 bin point yiyen cesur ve hatta o denli kesinlikle taklit etmeyen cesaret sahibi olan borsacılara...tek bir online paylaşımı olmayan o cesur borsacılara...
HAA ..bunun şuh kız veya karakız ile yakından uzaktan bir alaksı yok,ben flatım nasılsa
Ters indikator olarak hep bana kazndırdıkları için ,her zaman olduğu gibi.....
Armağınım olsun ...bir kere daha

Cümleten iyi geceler
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterİyiki varsın CR7 bayım..
Sayende bu başlıktan çok istifade ediyoruz..
İyi trade'ler olsun şahsında tüm forumdaşlara..
Canımsın ,gözlerinden öperim
İyiki senin gibi arkadaşlar var BEéLLrock bayım
Hep beraber birbirimizin bilgisinden istifade ediyoruz
İyi trade'ler cümleten
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Garan 7.74(7.60 ) , Halkb 10.50(10.42) , Xu100 81766(89983) ,Xu030 100784(99737)
Vob 100400(99325)
Garan bu yükselişte kendisine fark atan dilberler ile farkı kapatıyor gibi
Hafta sonu paylaştığım ilk grafik biraz anlam kazandı sanki
Bugün tam mercimeği fırına veriyorduk ,karakız bastı bizi
ee mecburen flat devam 
Gerçi filimde bu kara o beyaz ,olsun ya farketmez nasılsa karanlıkta hepsi aynı zatii
İyi akşamlar
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
online olarak paylaşmadığımızı söylemişsiniz...
sadece endeksten giderek, bir kaç alıntı yapayım size; nokta atışı ve online paylaşım adına örnekleme yapmış oluruz..

ALINTIDIR:
13-02-2016, 09:52 gönderi no: #9405
endeks pazartesiden itibaren yukarı dönüş yapacak. ytd.
http://www.***********.org/forum/sho...t=444&page=941
peki bu tarihte endeks hangi seviyeymiş ??
12 Şubat 2016: X100S 70.931 (KAPANIŞ)
15 Şubat 2016: X100S 71.002 (KAPANIŞ)
16 Şubat 2016: X100S 70.943 (KAPANIŞ)
17 Şubat 2016: X100S 72.798 (KAPANIŞ)
... ve endesk o tarihten bu yana aralıksız yükselmiş..


ta ki ne zamana kadar ??
- 21 Mart 2016 (yani: dün) tarihine kadar..
peki dün akşam online olarak ne demişiz ??
ALINTIDIR:
Dün, 20:09 gönderi no: #1365
..... Nickli Üyeden Alıntıbugün itibariyle portföyü boşalttım..
az bir şey tmsn var 9,22 gibi maliyetle,
endeks: 83.402
benden buraya kadar, YTD ;)
http://www.***********.org/forum/sho...t=446&page=137
bununla da yetinmeyip online olarak elde kalan tmsn'yi de sattığımızı ilanen duyurmuşmuyuz ?

ALINTIDIR:
Bugün, 09:49 gönderi no: #1499
http://www.***********.org/forum/sho...t=446&page=150.......... Nickli Üyeden AlıntıDün aldığım 9,22 tmsn 9,32 den verdim
Kağıt kalmadı bende ;)
bugün ne olmuş peki ???





Yorum
-
Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteronline olarak paylaşmadığımızı söylemişsiniz...
sadece endeksten giderek, bir kaç alıntı yapayım size; nokta atışı ve online paylaşım adına örnekleme yapmış oluruz..

ALINTIDIR:
13-02-2016, 09:52 gönderi no: #9405
endeks pazartesiden itibaren yukarı dönüş yapacak. ytd.
http://www.***********.org/forum/sho...t=444&page=941
peki bu tarihte endeks hangi seviyeymiş ??
12 Şubat 2016: X100S 70.931 (KAPANIŞ)
15 Şubat 2016: X100S 71.002 (KAPANIŞ)
16 Şubat 2016: X100S 70.943 (KAPANIŞ)
17 Şubat 2016: X100S 72.798 (KAPANIŞ)
... ve endesk o tarihten bu yana aralıksız yükselmiş..


ta ki ne zamana kadar ??
- 21 Mart 2016 (yani: dün) tarihine kadar..
peki dün akşam online olarak ne demişiz ??
ALINTIDIR:
Dün, 20:09 gönderi no: #1365
http://www.***********.org/forum/sho...t=446&page=137
bununla da yetinmeyip online olarak elde kalan tmsn'yi de sattığımızı ilanen duyurmuşmuyuz ?

ALINTIDIR:
Bugün, 09:49 gönderi no: #1499
http://www.***********.org/forum/sho...t=446&page=150
bugün ne olmuş peki ???





Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterforum reklamı tam otamatik olarak engelliyor..
yaww.. on binlerce üyesi olan bir forum sitesine heçç yakışmıyor..
hep gapitallerin işi bunlar


Ben cesur borsacılara hitaben yazdım ,yazılarını görebildiklerim yani ...neden üstünüze alındınız ki!?
Gönderdiğiniz linklere tıklıyorum böyle bi şey çıkıyor
ERROR
The requested URL could not be retrieved
Burası "VOB online" dır
Lütfen topiğin ruhuna uygun yazın bundan sonra.Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBen cesur borsacılara hitaben yazdım ,yazılarını görebildiklerim yani ...neden üstünüze alındınız ki!?
Gönderdiğiniz linklere tıklıyorum böyle bi şey çıkıyor
ERROR
The requested URL could not be retrieved
Burası "VOB online" dır
Lütfen topiğin ruhuna uygun yazın bundan sonra.
Kızmak yok

Gönderdiğim linklerin açılmadığını ben de biliyorum elbette
Siz flat iken biz 15 bin puan marj yaptık
Şu an için tabiki
Saygılar , selamlar
Yorum
-
Ben hiç bir zaman kızmam ,kızıp alınıp da sağda solda topik açmam, dedikodu yapmamKasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKızmak yok

Gönderdiğim linklerin açılmadığını ben de biliyorum elbette
Siz flat iken biz 15 bin puan marj yaptık
Şu an için tabiki
Saygılar , selamlar
Sadece doğruyu söylemeyenleri ifşa etmem en büyük zevkim'dir
Bu hep böyleydi ,hep de böyle olacaktır.
Yaklaşık 95 de flat oldum VE VOB YAKLAŞIK 103 gördü ,8bin point
Garan 7.54 fat oldum en fazla 7.88 gördü bugün 7.60 dı
15 bin point nerde !?
http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page139
Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDip olmasa da şu an bakıldığında iyi bir hamle gibi duruyor ;)
Umarım kazanırsınız , ben beklemeyi tercih etmiştim ; şu an için göstereler sizden yana ,
BEN HİÇ BİR ŞEYİ AMA HİÇ BİR ŞEYİ UNUTMAM
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
kabaca,
70.000 - 83.000 = 13 bin puan
83.000 - 81.000 = 2 bin puan
Toplam = 15 puan marj
Sizin son derece bilgili bir insan olduğunuzu, hamlelerinizin de isabetli olduğunu daha evvel vurgulamıştım sanırım ,
Aslan'larla dövüşen gladyatör gibisiniz ,
Yoksa kaplanmıydı ?
Yorum
-
Ben ,hep süper hafızalı arkadaşlarımı takdir etmişimdir ,hele ki hörmetli olanlarını da sevdiğimi de herzaman belirtmişimdirKasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterkabaca,
70.000 - 83.000 = 13 bin puan
83.000 - 81.000 = 2 bin puan
Toplam = 15 puan marj
Sizin son derece bilgili bir insan olduğunuzu, hamlelerinizin de isabetli olduğunu daha evvel vurgulamıştım sanırım ,
Aslan'larla dövüşen gladyatör gibisiniz ,
Yoksa kaplanmıydı ?


Fakat muhtemelen siz de benim ve bu şuh kız ile olan ilişkimi anlamışınızdır
Yani hadise... çırpınma defne
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum

Yorum