Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Cem2002
    Katılımcı
    • 02 Nisan 2019
    • 176

    #2956
    Kılıçdaroğlu kazanamaz.
    Göstere göstere ulkeyi RTE teslim ettiler.
    By loser en büyük vatan haini olarak tarihe geçecek
    Ya dusunsenize 7 kuşak Chplisiniz. Hayatınızı partiye adamışsınız. Gençlik kolları, il başkanlığı yapmışsınız.. Günlerinizi , saatlerinizi CHP için harcamış ailenizden uzak kalmışsınız
    Sonra bir loser gelip sırf kazanamayacağı seçime aday olabilmek için Eski akpli loserları , hiç bir oy potansiyeli olmayan başka insanları sözde bir masaya ortak ediyor. Sizin yıllarınızı bir saniyede çalıp bu adamları ve oluşumlarını Sizin önünüzde milletvekili adayı olarak ortaya çıkartıyor
    Gerçek Diktatör gerçek loser 1 tane var
    Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
    Yatırım tavsiyesi değildir.

    Yorum

    • dayan
      Aktif
      • 05 Ağustos 2011
      • 382

      #2957
      Cem2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Kılıçdaroğlu kazanamaz.
      Göstere göstere ulkeyi RTE teslim ettiler.
      By loser en büyük vatan haini olarak tarihe geçecek
      Ya dusunsenize 7 kuşak Chplisiniz. Hayatınızı partiye adamışsınız. Gençlik kolları, il başkanlığı yapmışsınız.. Günlerinizi , saatlerinizi CHP için harcamış ailenizden uzak kalmışsınız
      Sonra bir loser gelip sırf kazanamayacağı seçime aday olabilmek için Eski akpli loserları , hiç bir oy potansiyeli olmayan başka insanları sözde bir masaya ortak ediyor. Sizin yıllarınızı bir saniyede çalıp bu adamları ve oluşumlarını Sizin önünüzde milletvekili adayı olarak ortaya çıkartıyor
      Gerçek Diktatör gerçek loser 1 tane var
      vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Metropoll anketi cok kotu biraz önce açıklandı
      Depremden önce mansur yavas in %56 imamoglunun %54 olduğu şirkette bugun bay loser 42 bay kriz 41
      Meral kazanacak aday çıkaralım dediğinde ne kadar haklıydı.
      Su 2 aday depremden sonra akp nin yaşattığı mide bulantısı durumla %60 lari devirmişti coktan
      Bu kafa 2018'de de Muarremi öne sürmüştü. Kesin kazanacaktı güya muarrem.Şimdi de Mansur türküsü çağırıyorlar.

      Ulan bu bu kemalist beyaz türklerin bu ülkeye yaptığı kötülüğü erdoğan bile yapmamştır bee...

      Kazanacaklarmış...heee kazanırdırn ancak kadıköyde çankayada ,alsancakta ...

      Emmi bu arkadaşlar yazmaya devam edecekse ben bi daha uğramam bu sayfaya

      Yorum

      • Cem2002
        Katılımcı
        • 02 Nisan 2019
        • 176

        #2958
        dayan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Bu kafa 2018'de de Muarremi öne sürmüştü. Kesin kazanacaktı güya muarrem.Şimdi de Mansur türküsü çağırıyorlar.

        Ulan bu bu kemalist beyaz türklerin bu ülkeye yaptığı kötülüğü erdoğan bile yapmamştır bee...

        Kazanacaklarmış...heee kazanırdırn ancak kadıköyde çankayada ,alsancakta ...

        Emmi bu arkadaşlar yazmaya devam edecekse ben bi daha uğramam bu sayfaya
        Sayın dayan
        Yıllardır foruma azda olsa katkım vardır
        Yazdığım konu sizi niye rahatsız etti?
        Ortada yapılmış çok büyük bir hata var.
        Umarım ben yanılırım ama etrafınızda oy verecek insanlarla hiç mi konuşmuyorsunuz?
        Yaptığım yorum çevremdeki gözlemlere , youtube de izlediğim yüzlerce sokak röportajina dayanıyor.
        Kilicdaroglu adaylığı konduğu anda seçim kaybedildi
        Yeteri kadar araştırma yapılmadan alındı bu karar
        Tekrar söyleyim Umarım ben yanılırım.
        Ama eğer bu tarihi seçim kaybedilirse bu adam hain olmayacak mı? Masum bir hata diyip ,çekip gidecek mi? Bana bunu söyleyin lütfen.
        Ortada yapılmış anketler var, her geçen gün oyları düşüyor. Türk milleti bu adamı lider olarak görmek istemiyor.
        Sayın kuzuya şikayet edeceginize keske kendi argumanlarinizi yazsaydiniz.
        Burasi borsa forumu ve seçimin kimin kazanacağı konusu borsayı dogrudan etkileyen en önemli gündem .
        Lütfen bildiklerinizi yazın.
        Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
        Yatırım tavsiyesi değildir.

        Yorum

        • bridge
          Katılımcı
          • 22 Haziran 2009
          • 74

          #2959
          "Seçimi aday kazanmaz " bu nedenle kazanacak aday diye bir şey yoktur !

          Seçimi parti , örgüt , teşkilat , kadro ne varsa o kazanır.

          Sizler bir kahraman , bir lider bulma peşindesiniz ve fena yanılıyorsunuz.

          Kendi bir ucundan çalışmayan aidiyetler (sizler) hazırlıklı , ne yaptığını bilen bir yapıya yenilmeye mahkum olur.

          Siyasi tarih örnekleri ile doludur.

          Yorum

          • dayan
            Aktif
            • 05 Ağustos 2011
            • 382

            #2960
            Cem2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Sayın dayan
            Yıllardır foruma azda olsa katkım vardır
            Yazdığım konu sizi niye rahatsız etti?
            Ortada yapılmış çok büyük bir hata var.
            Umarım ben yanılırım ama etrafınızda oy verecek insanlarla hiç mi konuşmuyorsunuz?
            Yaptığım yorum çevremdeki gözlemlere , youtube de izlediğim yüzlerce sokak röportajina dayanıyor.
            Kilicdaroglu adaylığı konduğu anda seçim kaybedildi
            Yeteri kadar araştırma yapılmadan alındı bu karar
            Tekrar söyleyim Umarım ben yanılırım.
            Ama eğer bu tarihi seçim kaybedilirse bu adam hain olmayacak mı? Masum bir hata diyip ,çekip gidecek mi? Bana bunu söyleyin lütfen.
            Ortada yapılmış anketler var, her geçen gün oyları düşüyor. Türk milleti bu adamı lider olarak görmek istemiyor.
            Sayın kuzuya şikayet edeceginize keske kendi argumanlarinizi yazsaydiniz.
            Burasi borsa forumu ve seçimin kimin kazanacağı konusu borsayı dogrudan etkileyen en önemli gündem .
            Lütfen bildiklerinizi yazın.
            Azıcık akıl, bilim ve hukuk inancı olan insan yüzde bir milyon haklı da olsa bu seçim sürecinde susar. Ve şartsız Kemal Bey'e destek verir.

            Üzümün çöpü armudun sapı diyenler için 15 Mayıs çok geç olabilir...

            Yorum

            • Cem2002
              Katılımcı
              • 02 Nisan 2019
              • 176

              #2961
              dayan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Azıcık akıl, bilim ve hukuk inancı olan insan yüzde bir milyon haklı da olsa bu seçim sürecinde susar. Ve şartsız Kemal Bey'e destek verir.

              Üzümün çöpü armudun sapı diyenler için 15 Mayıs çok geç olabilir...
              Sayın diren,
              2.turda kılıçdaroğluna oy verecek biriyim
              Benim susmam sonuçları değiştirmeyecek
              Aksine yaklaşan felaketi uyarmayi vatandaşlık görevi olarak görüyordum
              Keşke bir mucize olsa, Muharrem ince bu denklemde bir şekilde yerini alsaydı
              Neyse, zaten iyi niyetli uyarılarım bile tepki çekiyor, susup görelim ne olacak
              Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
              Yatırım tavsiyesi değildir.

              Yorum

              • kemal erdem
                Aktif
                • 15 Mayıs 2009
                • 224

                #2962
                akil bilim ve hukuk diyorki pkknin ve fetonun kucaginda olan paydalari onlarla ortak olandan ne kendine ne ulkeme bir hayir gelir.
                mademki o kucaktadir. madem ki ince onu kucaga alanlara karsidir ve ataturkun yolundadir. kim bizim yolumuzdadir bizde onun yolundayiz.
                Ilim ilim bilmektir. ilim kendin bilmektir.
                Sen kendini bilmezsen, ya nice okumaktir.
                Yunus Emre der hoca, gerekse var bin hacca.
                Hepisinden iyice, bir gonule girmektir.
                Yunus Emre

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #2963
                  Cem2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Sayın diren,
                  2.turda kılıçdaroğluna oy verecek biriyim
                  Benim susmam sonuçları değiştirmeyecek
                  Aksine yaklaşan felaketi uyarmayi vatandaşlık görevi olarak görüyordum
                  Keşke bir mucize olsa, Muharrem ince bu denklemde bir şekilde yerini alsaydı
                  Neyse, zaten iyi niyetli uyarılarım bile tepki çekiyor, susup görelim ne olacak
                  Arkadasin derdi
                  Bay loser kaybederse bok atacak inceye meral e onun yolunu yapiyor önceden
                  Cok kızsam da kaybedeceğini bilsem de bay loser a ilk turda oy vereceğim ama bu gerçeği değiştirmiyor
                  Kazanma şansı en düşük adayla çıkmak ahmakligin dik alasidir bunları yazdık insanlar defalarca soyledi
                  Hayatımda ilk defa bay loser a oy vereceğim hayırlısı bakalim

                  Yorum

                  • Misafir

                    #2964
                    Ne yapılsa ne edilse ne yazılsa ne çizilse nafile...

                    Esas megri megrici ve beraber uzuun uzun fettu$i yolu yürümü$

                    ve hatta 'akla, bilime, hukuka, ülkemize, insanlığa, tarihe aykırı' hainlikler dolu 'bilimum herbi$$$eyci' reJ0 ve güruh artıkları gideceeek,

                    kalan aKePe posasıda ortada kalıp bitecek.

                    Kapi$$ ?...
                    ...

                    Azzsss sooraaa..

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #2965
                      Bu arada ülke tayyip den kurtulursa bistte
                      Hayvanı ralli bekliyorum öyle böyle değil
                      Yok badem malimis hikaye
                      Mayis sonu 7500 u devirir bist tayyip den kurtulursa
                      Yakında baslayabiliriz.

                      Yorum

                      • Tuncer
                        Tecrübeli
                        • 03 Mart 2022
                        • 2825

                        #2966
                        Düşmeyen borsa yaptılar

                        Eyyy seçim sen nelere kadir sin

                        Yorum

                        • Misafir

                          #2967
                          “Ni$adır bölgeli rallisi”..

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #2968
                            vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Bu arada ülke tayyip den kurtulursa bistte
                            Hayvanı ralli bekliyorum öyle böyle değil
                            Yok badem malimis hikaye
                            Mayis sonu 7500 u devirir bist tayyip den kurtulursa
                            Yakında baslayabiliriz.
                            Hergun böyle olur
                            Biraz önce ki abartı coşkuyda longlari kapattim +5 bin abartti 1 2 dakikada
                            Tekrar aliciyim burdan

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #2969
                              Ortalık öyle boş kaldı ki çıkıyor fırlamasın biri tek başına viop yapıyor

                              Yorum

                              • kemal erdem
                                Aktif
                                • 15 Mayıs 2009
                                • 224

                                #2970
                                bunlara hakkimi helal etmiyorum

                                Ilim ilim bilmektir. ilim kendin bilmektir.
                                Sen kendini bilmezsen, ya nice okumaktir.
                                Yunus Emre der hoca, gerekse var bin hacca.
                                Hepisinden iyice, bir gonule girmektir.
                                Yunus Emre

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information