Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vicente
    Yasaklı
    • 22 Kasım 2020
    • 2458

    #496
    arkadaşlar spk yükseliş çığrından çıkmaması için önlem alıyor borsa çok güçlü

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #497
      dolarda sıkışma var.
      pis çıkışa gün sayıyor.

      Yorum

      • BachiBouzouk
        Katılımcı
        • 10 Şubat 2017
        • 138

        #498
        Kuzu hocam resasyon sebebi ile demir Çelik özellikle Ereğli bu sene iyi bir performans göstermesi ozellikle tutuluyor gibi petrolün 20 dolarda bekletildiği gibi beklenti yapıp almayı düşünüyorum oldukça katlamalı gidecek gibi yoksa 2023emtialarin kayıp yılımı olacak yemliyorlarmi bizi kisadan yorum yaparsanız mahsuru yoksa

        Yorum

        • Tuncer
          Tecrübeli
          • 03 Mart 2022
          • 2825

          #499
          Kuzu hocam dan ses yok

          İyidir inşallah

          Yorum

          • guner
            Kıdemli
            • 28 Mayıs 2011
            • 4864

            #500
            kuzu hocam düşünüyor.
            ne borsası borsa
            ne doları dolar.
            yani tl si.
            benim gibi sistem peşinde koşanlar iyi bilir.

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #501
              vadeli roket basladı özellikle tüpraş

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #502
                vadeli 6000 i devirdi short kıyımı olabilir bugün

                Yorum

                • smartinvestor
                  Tecrübeli
                  • 29 Kasım 2015
                  • 901

                  #503
                  Endeks kontratları da 7590 a çıkıyormuş. Bu da vade sonu ile birlikte 27-28ine e kadar SS getirir bence.

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #504
                    yabancı full shortta ve tatilde , götleri açık durumda
                    ben olsam 5 gün endeksi full tavana çekerim hayatlarının dersini alırlar
                    tüpras 340 olcakmıs isc 4 olcakmıs halk 3 olcakmıs çek baba 5 gün üstüste tavana bir daha operasyon yapmak nedir görürler iyice zaten 3 yıldır yedikleri sopaları birleştir burdan abd ye yol olur

                    Yorum

                    • oprman
                      Katılımcı
                      • 19 Aralık 2021
                      • 120

                      #505
                      Yabancının full shortta olduğunu nereden biliyorsun? Ayrıca bistte yabancı mı kaldı?

                      vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      yabancı full shortta ve tatilde , götleri açık durumda
                      ben olsam 5 gün endeksi full tavana çekerim hayatlarının dersini alırlar
                      tüpras 340 olcakmıs isc 4 olcakmıs halk 3 olcakmıs çek baba 5 gün üstüste tavana bir daha operasyon yapmak nedir görürler iyice zaten 3 yıldır yedikleri sopaları birleştir burdan abd ye yol olur

                      Yorum

                      • ombusman
                        Katılımcı
                        • 08 Ocak 2019
                        • 179

                        #506
                        vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        yabancı full shortta ve tatilde , götleri açık durumda
                        ben olsam 5 gün endeksi full tavana çekerim hayatlarının dersini alırlar
                        tüpras 340 olcakmıs isc 4 olcakmıs halk 3 olcakmıs çek baba 5 gün üstüste tavana bir daha operasyon yapmak nedir görürler iyice zaten 3 yıldır yedikleri sopaları birleştir burdan abd ye yol olur
                        Şort da olduklarını farzetsek bile elinde karşılık olarak hisse tutuyor

                        Hisse fiyatlarını yukarı cekerek elindeki mallara yukarıdan satım imkanıda doğmuyormu.
                        Malsız ve culsuz bir şekilde şortda yakalanması gerekmezmi ?

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #507
                          oprman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Yabancının full shortta olduğunu nereden biliyorsun? Ayrıca bistte yabancı mı kaldı?
                          vadeli pastadan belli genel takas ve hergün satılan milyonları ky satmıyor

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #508
                            sıkıştı kaldı düşmek istese habire alım geliyor adamlar düzeltme de yapamadı

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #509
                              Yabancıların yogun sattığı kozal 5 e katlayıp %2000 bedelsiz açıkladı.
                              Birçok kağıdı tetikleyebilir .
                              Buyuk karlar açıklayan sanayi şirketlerinin sermayeleri düşük kalanlar var
                              Son zamanlarda sıkça yazdığım bir şirket mesela.keriz yabancının yoğun sattığı

                              Yorum

                              • kuzu
                                furuşan akıncı
                                • 11 Aralık 2008
                                • 13961

                                #510
                                izmirli_hoca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                                Bugün hızlı bir hareketle, resimdeki zorlamayı yırtamadı ve beklentimizi yine "S" e döndürdü..

                                Sabırla ve Malla sat demesini bekliyoruz.. Önce o satacak...

                                Ama sıra bize gelirse.. "gözünün üstünde kaşın var" demiyeceğiz...

                                Artık, seans içinde olabilecek en ufak bir sarsıntı, muazzam bir tsunami yaratabilir..
                                FIRSAT....ucun KENE yapildi....

                                yazmis iste....muazzam bir tsunami...

                                bunu yakalamak ucun...biraz kaybetmeyi goze aldik...

                                KENE 4 kademe ile elimde....dusus basladimi...PIRAMITLIYEREK...yeddi ceddimleye gececegim....

                                IKI BUYUK FURGUN VARDIR....

                                birincisi....2 yil once mala yattik...FEYZADA ciktik...minimum 4 kat maksimum 10 kata sattik.

                                ikinci buyuk furgun....BU TSUNAMI....bunu yakalamak ucun kaybetmeyi goze almak sarttir...ALDIK.
                                YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information