Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ysf1
    Katılımcı
    • 04 Temmuz 2013
    • 197

    #2851
    Kur korumalı mevduat hesaplarında faiz üst sınırı kaldırıldı

    kuzu emmim Borsa’nın önüne dinamit kondu mu ?

    https://www.bloomberght.com/kur-koru...irildi-2329118
    YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #2852
      Sanki kondu gibi

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #2853
        Devre keser mi bugun tr iflasa gidiyor

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #2854
          Sabah dolar mayıs vade 20.96 yi gördü 2 ay için çok büyük makas
          40 kuruş dustu short firsati verdi
          Böyle panik hareketler oluyor degerlendirin kısa vadeli ama
          Uzun vadeli dolar short yakar

          Yorum

          • guner
            Kıdemli
            • 28 Mayıs 2011
            • 4864

            #2855
            ons 1200 diyor kuzu..
            çok zor ,ama bu KUZU
            bende 2016 da bir gel buraya işareti kalmış.
            şimdiye kadar da gelmemiş.
            1132 usd de...
            kimbilir..
            1200 e kadar düşerse.ne kalıyor oraya

            günlük






            haftalık






            günlük
            bu arada 2045 de de var bir gel buraya






            gelişmelere göre takılacak işte...

            belki önce 2045 i kapar
            belki de önce aşağıdakini kapar.
            2045 i sonra çıkmak için kullanır..

            Yorum

            • guner
              Kıdemli
              • 28 Mayıs 2011
              • 4864

              #2856
              Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

              Cari açık çok arttı.
              Doları tutmayacaklar.
              Sanayici ithal stoğu yapıyor muhtemelen

              Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

              Yorum

              • Misafir

                #2857


                By kuzu

                Yorum

                • Vurgun
                  Seyirci Üye
                  • 08 Ağustos 2020
                  • 54

                  #2858
                  eger yıllar yıllar sonra ,Cennet Mekan Abdulhamit Han dan sonra ,Demokrasi abidesi Adnan Menderes den sonra , bu dönem yegane hatırlayacağım Türk ulusu ve Milletinin bekası için yapılmış tek ve son icraat İsveç ve Finlandiya namı diğer Sikandinavya ülkelerinin giderayak Nato ya giriş müsadelerinin meclisde onaylanmasıdır.
                  urus ayısının altına sikandinav ülkeleri sürüldü ,anadolu toprakları denge politikası uygulayarak ikinci bir urus dlagasını stalinden sonra putin döneminide savuşturdu.Ne hikmet gene Cahp dönemi Biri de Kemal di yıllar yıllar sonra digeride Kemal vayyy.
                  derin devlet aklı yok derlerdi ,ama kılıçdaroğlu cumhur reisliğinin önünün açılması adeta süpürülmesi şapka çıkarılacak cinsden,şimdi savaş kürt milliyetçiliği nerden yönetilecek üzerine olacak önümüzdeki dönemde? suriye ırak ve türkiye ? amerika ve triliçe arasındaki dünya liderliğindeki söz sahibi olma sürecinde bir nalına bir mıhına vurunabilecek mi ? EKONOMİK ferahlamanın anaktarı Göçmen ve Kürt politikalarının nasıl izlenileceği üzerinden şekillenecek
                  bu dönemde para yapılır mı yoğusam gö... kollamak mı lazım yaşayıp onuda tecrübe edeceğiz
                  datlı rüyalar herkeşe
                  syg ve hürmetlerimle

                  Yorum

                  • phaon
                    Aktif
                    • 13 Şubat 2016
                    • 200

                    #2859
                    Kuzu abi bu Urus savaşı başladığında, Türkiye'ye urusun parası akar, dedin ve bunu dediğinde öyle bir olasılık bile kimsenin aklına gelmiyordu, bildin! Şimdi Urus senin söylediğin gibi büyük ihtimalle bu savaşı kazanacak gibi duruyor, zaman sürekli Ukrayna aleyhinde işliyor. Ukranya'nın elinde batı silahları olsa da, Urus savaş meydanına dünyanın adamını yığıyor, yığmaya da devam edeceğim diyor. Peki Urus bu savaşı alırsa yeni hedef neresi olur? Moldova ve Romanya'nın Kuzeydoğusunu da isterse, ki muhtemel yeni hedef bence büyük ihtimalle bu bölge olacak. Neden? Çünkü burası Ukranya'yı geri almak için en uygun bölgelerin başında. Moldova'nın tamamına ve Romanya'nın aşağı yukarı %20'sine denk gelen bu bölge, Osmanlı Rus savaşlarında gidip gelen askerlere iki taraflı da otoban görevi görmüş bir bölge, bu yüzden Nato'nun ikinci büyük ordusuna sahip Türkiye(Nato), ve de Rusya için kontrol edilmesi elzem bir bölge. Ruslar bu bölgeyi de elde ederse, Türkiye'nin cebindeki Nato garantisi Türkiye'yi ne kadar korumaya yeter? Türkiye bu bölgelerin de Rus eline geçmesine tolerasyon gösterebilir mi? Şimdi davulun sesi Ukranya'dan geldiğinden eyidir hoşdir, ama davul sesi yaklaşırsa da eyidir hoş midir? Yoksa İstanbul ve Ankara dahil her yer tehdit altın mıdır? En azından şimdilik ekstra bir Nato garantisi var, içeriğinin ne olduğunu henüz bilmesek de... Olur da mesela Amerika yarın Ukranya dahil her yerden desteğimi çekiyorum, ne haliniz varsa görün... dese, Türkiye pasif mi kalır, yoksa Moldova ve Romanya'da da Uruslar yeni sempatiklikler şakalar yapmasın diye adımlar mı atar.. Yoksa yeniden bir Türk - Urus savaşı çok uzak, Türkiye Atatürk'ün temmenisindeki gibi "ilelebet payidar kalacak" ve benim küçük beynim fantaaziler mi üretiyor? Ben şahsen Türkiye'nin Japonya gibi tamamen Amerikan koruma şemsiyesi altına girmesi taraftarı değilim... Türkiye daha fazlası olmalı, kendi koruma şemsiyesini yaratmalı, hem tarihi, hem birikimi, hem jeopolitiği hem de taşların tahtaya dizilişi buna müsait... Yeter ki biz yel değirmenleri dahil herkesi düşman olarak bellemeyecek, uygun diplomasi yoluyla devletleri bile birleştirebilecek, devlet adamı mayası olan insanları göreve getirmeyi başarabilelim... Lider olmak tarihin Türkiye'ye yüklediği bir görev, sadece bu aralar, uğraşmamamız gereken şeylerle çok fazla enerji harcayıp, uğraşmamız gereken şeylerle ise hiç uğraşmayıp, potansiyeli tüketiyoruz... Ama devir döner, gün olur harman olur.. Veya tam tersi olur, Mısır'ın şu anda düştüğü durum gibi kıtlık günleri... Porsiyon azaltmayı tavsiye etmek yerine artık Mısır yönetimi gibi tavuk ayağı yemeyi tavsiye etmeye başlarlar..
                    0.618

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #2860
                      vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Bay loser secimi kaybetmek için bilerek mi yapiyor? bu feto artıklarını sustur ya da ****** et milleti irrite etme daha fazla

                      Abla dönmeyecektin bu masaya ince ile ittifak kurup ezip geçecektin bunların alayini
                      Ulan bir yandan ulkeyi batıranlar, hizbullacilar bir yandan fetocular hdp ciler
                      Kime oy verecez amk
                      Bay loser vites arttırdı.. tarihin en büyük akp lisi bay kemal
                      Bu kadar hassas bir dönemde seçim arifesi ramazan ayı..
                      Bay loser ne yapıyor foto çekiliyor önünde seccade ayakkabıları ile üzerinde.
                      Hata mı..değil
                      Oy kaybettirir mi ..cok
                      Neden yapıyor...saraydan talimat aliyor
                      Haftada 1 bilinçli oy kaybettirecek garip hareketler yapıyor surekli
                      Bu hafta ufak ufak tayyip kazanacak şekilde poz alıyordum dolar da özellikle arttırmaya başlayacağım
                      Üzücü
                      Seçim alenen kaybedilmek isteniyor

                      Yorum

                      • Bilgehan04
                        Yeni Üye
                        • 30 Aralık 2020
                        • 33

                        #2861
                        kardeşim sen de boyuna bay kemale muhalefet yapıyosun gizli tayyipcimisin
                        yeter artık iki seçeneğin var hangisinin kaybetmesini istiyorsan onla uğraş
                        secimden sonra muhalifliğini yaparsın
                        kılıçdaroğlu looser sa git kazanana oyna
                        kılıçdaroğlunun secim kaybetmesi kendi kalitesizliğnden değil
                        seçenin kalitesizliğnden kaynaklanıyor
                        araştır abraham lincolm kaç seçim kaybetmiş ve sonra ABD nin en iyi başkanı olmuş

                        Yorum

                        • dayan
                          Aktif
                          • 05 Ağustos 2011
                          • 382

                          #2862
                          vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Bay loser vites arttırdı.. tarihin en büyük akp lisi bay kemal
                          Bu kadar hassas bir dönemde seçim arifesi ramazan ayı..
                          Bay loser ne yapıyor foto çekiliyor önünde seccade ayakkabıları ile üzerinde.
                          Hata mı..değil
                          Oy kaybettirir mi ..cok
                          Neden yapıyor...saraydan talimat aliyor
                          Haftada 1 bilinçli oy kaybettirecek garip hareketler yapıyor surekli
                          Bu hafta ufak ufak tayyip kazanacak şekilde poz alıyordum dolar da özellikle arttırmaya başlayacağım
                          Üzücü
                          Seçim alenen kaybedilmek isteniyor
                          Şu analizi beş yaşındaki bebe yapsa ona bile yakıştırmam. Bu neyin kafası ya???

                          Yorum

                          • guner
                            Kıdemli
                            • 28 Mayıs 2011
                            • 4864

                            #2863
                            klıçtaroğlu teravi namazının kaç rekat olduğunu bilmiyormuş.
                            başkan mı olur bundan.
                            cami imamı bile olmaz.


                            şşşşşşş
                            bu neyina kafası ya.
                            ülkem bu laflarımı duyacaktı.Atatürk Türkiyesi.


                            yok seccadeye basmış.bilmem ne..görmedim dedi işte.daha ne..
                            ülkeye başkanmı seçiyoruz.
                            imam mı.?

                            ne oldu bu şamanlıktan gelen laik Türk Milletine..?

                            Yorum

                            • simurg
                              Administrator
                              • 10 Mart 2007
                              • 9248

                              #2864
                              Arkadaşlar, lütfen bu başlık altına siyasi fikirler ve yaklaşımlarınıza göre siyasi yorumlar yazmayın. Seçimin ekonomik sonuçları vs gibi yorumları anlarım. Diğer yorumları alt bölümlerde yer alan siyaset başlığında yapabilirsiniz.


                              Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                              https://twitter.com/keyborsa_simurg

                              Yorum

                              • hayalım
                                Tecrübeli
                                • 27 Şubat 2009
                                • 822

                                #2865
                                guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                klıçtaroğlu teravi namazının kaç rekat olduğunu bilmiyormuş.
                                başkan mı olur bundan.
                                cami imamı bile olmaz.


                                şşşşşşş
                                bu neyina kafası ya.
                                ülkem bu laflarımı duyacaktı.Atatürk Türkiyesi.


                                yok seccadeye basmış.bilmem ne..görmedim dedi işte.daha ne..
                                ülkeye başkanmı seçiyoruz.
                                imam mı.?

                                ne oldu bu şamanlıktan gelen laik Türk Milletine..?
                                Yaff Guner hocam, sanki ozellikle klictaroglunu o hali parcasinin uzerinde olmasini istemisler. Niye sadece o onun tam ustunde? Bunlar bizi paronayak ettiklerinden masumane dusunemiyorum.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information