Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kuzu
    furuşan akıncı
    • 11 Aralık 2008
    • 13961

    #1606
    BIZIM BORSA....ekonomimiz cok iyi diye cikmadi...

    MANUPULASYONLA cikti....manupulasyonla cikan sey...kisa omurludur...ciktigi yere geri duser...

    bu bir KUZU KURALIDIR...
    YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

    Yorum

    • vicente
      Yasaklı
      • 22 Kasım 2020
      • 2458

      #1607
      Fatih Altaylı: Bu akşam yerli yabancı sporcular, iş adamları bilimadamları ile depremzedeler için bir yardım yayını yapacaktık. Amacımız birkaç bin tane Konteyner ev almaktı. Son dakikada RTÜK’ten bir talimat geldi ''Yapmayın'' dediler.

      Twiter i kapatıp enkaz altındakilere ulaşımı zorlastiriyorlar.

      Düşman yapmaz.

      Kafayı mı yediniz

      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #1608
        99 depreminin ekonomiye ve borsaya asıl sıkıntısı 2000 ve 2001 yillarında olmuş

        Günümüzde durum nasıl işler bilemiyorum

        Kuzu hocam ne dersin

        Yorum

        • guner
          Kıdemli
          • 28 Mayıs 2011
          • 4864

          #1609
          Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          99 depreminin ekonomiye ve borsaya asıl sıkıntısı 2000 ve 2001 yillarında olmuş

          Günümüzde durum nasıl işler bilemiyorum

          Kuzu hocam ne dersin
          tuncer
          99 depreminin etkisi değil o.
          2000 global resesyonu.

          SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

          Yorum

          • Titrettin
            Aktif
            • 20 Aralık 2016
            • 318

            #1610
            kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            BIZIM BORSA....ekonomimiz cok iyi diye cikmadi...

            MANUPULASYONLA cikti....manupulasyonla cikan sey...kisa omurludur...ciktigi yere geri duser...

            bu bir KUZU KURALIDIR...
            hocam bundan sonra ne olur. deprem etkisi ile yeni vergiler, kamu harcamaları, krediler,faiz, döviz, borsa....

            uluslararası yardım ve ilişkiler. bir analiz yaparsınız artık. borsa da muhtemelen simülasyonlarınızda olumlu olumuz revize olucaktır. ülkede deprem herşeyi değiştiricek... seçim süreci nasıl olur o da ayrı konu. 3 ay var daha...

            Yorum

            • sarisicak01
              Tecrübeli
              • 22 Ağustos 2018
              • 491

              #1611
              8 Şubat 2023 tarihindeki tüm işlemler iptal edilmiş.
              Bu şekilde bir e-posta geldi.

              Değerli Yatırımcımız,

              Borsa İstanbul tarafından 08/02/2023 17:21:52'de yapılan duyuruya istinaden Pay Piyasası ile Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası bünyesindeki pay ve pay endeksi türev pazarları 5 iş günü süresince geçici olarak kapatılmış ve 08/02/2023 tarihli işlemler iptal edilmiştir.

              İlgili duyuru metnine aşağıda ulaşabilirsiniz.

              Deprem felaketi sonrasında yaşanan volatilite artışı ve olağandışı fiyat hareketleri nedenleriyle Borsamız Piyasalarının güvenilir, şeffaf, etkin, istikrarlı, adil ve rekabetçi bir şekilde işleyişini teminen, Borsa İstanbul A.Ş. Borsacılık Faaliyetlerine İlişkin Esaslar Yönetmeliği’nin 39 uncu maddesinin 1 inci fıkrası uyarınca Pay Piyasası ile Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası bünyesindeki Pay ve Pay Endeksi Türev Pazarlarının 8 Şubat 2023 tarihinde saat 11:00 itibarıyla 5 iş günü süreyle (14 Şubat 2023 akşamına kadar) kapatılmasına ve kapatılan pazarlarda sağlıklı fiyat oluşumuna imkan sağlamayan düşük işlem hacmi de dikkate alınarak 8 Şubat 2023 tarihinde gerçekleştirilen tüm işlemlerin BİAŞ Yönetmeliğinin “Emirlerin ve İşlemlerin Borsa Tarafından İptali” başlıklı 33 üncü maddesinin 1-c bendi uyarınca iptal edilmesine karar verilmiştir.

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #1612
                sarısıcak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                8 Şubat 2023 tarihindeki tüm işlemler iptal edilmiş.
                Bu şekilde bir e-posta geldi.

                Değerli Yatırımcımız,

                Borsa İstanbul tarafından 08/02/2023 17:21:52'de yapılan duyuruya istinaden Pay Piyasası ile Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası bünyesindeki pay ve pay endeksi türev pazarları 5 iş günü süresince geçici olarak kapatılmış ve 08/02/2023 tarihli işlemler iptal edilmiştir.

                İlgili duyuru metnine aşağıda ulaşabilirsiniz.

                Deprem felaketi sonrasında yaşanan volatilite artışı ve olağandışı fiyat hareketleri nedenleriyle Borsamız Piyasalarının güvenilir, şeffaf, etkin, istikrarlı, adil ve rekabetçi bir şekilde işleyişini teminen, Borsa İstanbul A.Ş. Borsacılık Faaliyetlerine İlişkin Esaslar Yönetmeliği’nin 39 uncu maddesinin 1 inci fıkrası uyarınca Pay Piyasası ile Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası bünyesindeki Pay ve Pay Endeksi Türev Pazarlarının 8 Şubat 2023 tarihinde saat 11:00 itibarıyla 5 iş günü süreyle (14 Şubat 2023 akşamına kadar) kapatılmasına ve kapatılan pazarlarda sağlıklı fiyat oluşumuna imkan sağlamayan düşük işlem hacmi de dikkate alınarak 8 Şubat 2023 tarihinde gerçekleştirilen tüm işlemlerin BİAŞ Yönetmeliğinin “Emirlerin ve İşlemlerin Borsa Tarafından İptali” başlıklı 33 üncü maddesinin 1-c bendi uyarınca iptal edilmesine karar verilmiştir.
                İsteseler salı işlemleri de iptal edilirdi ptesi dahil takas gerçekleşmesi dahi önemli değil
                Salı badem yat fin korkunç soygun yapti bu yüzden iptal edilmedi açık kalma sebebi de badem yat. Fin yağma yapması içindi.

                İktidar degistikten sonra bu yapmayı yapanlardan cok feci hesap sorulacak
                Cumhuriyet tarihinin en kansiz en aşağılık islemleriydi salı gunkuler

                Yorum

                • Titrettin
                  Aktif
                  • 20 Aralık 2016
                  • 318

                  #1613
                  serbest marj ile çarşamba günü borsa açılırsa, dünü aratabilirler. zaten çarşamba günleri uğursuz gün oldu. her çarşamba borsa çakılıyor. bir çok hisse akıl almaz fiyatları görebilir.

                  inşallah varlık fonu, şirket geri alımları gibi alıcı bir gün ile açılır. eğer çöküş olursa yatırımcı gözünde borsa biter...


                  bugüne kadar yaptıkları ağır güven yıkıcı oldu... olumsuzluğu da deprem oldu bahanesi yapabilirler mi.... seçim öncesi borsacıları küstürmezler dayanağı da yok artık...

                  umarım bu hafta bir çalışma yaparlar..

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #1614
                    Açılınca ne olur
                    Düzgün iyi niyetli bir hukumet olsa açılışı diğer ptesiye kadar erteler 1
                    Süratle önlem ve destek paketleri açıklar 2
                    Düşüşü engelleyecek kurallar alır 3
                    Bu vesileyle dusus hafif siyriklarla anlatılır
                    99 depremi sanayinin kalbinde olmasına rağmen %20 ile sınırlı kalıp destek paketleriyle hızla zirvelerde gitmişti.

                    Ne yapacaklar yağmacı yat. Fin. İn elindeki pozlara göre karar alçaklar.
                    Bu yağmacı kurum satis yapacaksa cok az önlem alirlar ve gunsonu taban yer Borsa yat. Fin mallari bitince önlem paketleri açıklanır.
                    Az çok tanıyoruz bunları yat. Fin elindeki mali satacaksa cok kotu bir çöküş yasariz.

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #1615
                      Eyt yasası ertelenmiş

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #1616
                        tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        eyt yasası ertelenmiş
                        he,he
                        zaten bahane arıyorlardı

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #1617
                          Su ilk sok atlatildiktan sonra özellikle deprem bölgesinde yağmalanan ve tüm yatırımcılar cok buyuk bir hukuksal hesap sorma yoluna girisecekler
                          Yol yakınken o yagmayi yapan fareyi açıklayıp işlemleri iptal edin
                          Bist 3000 de olsa 7000 de olsa o fare hesap verecek
                          Cok buyuk davalar acilacak

                          Yorum

                          • guner
                            Kıdemli
                            • 28 Mayıs 2011
                            • 4864

                            #1618
                            bu deprem 99 gölcük depreminden büyük oldu.
                            ama anlamadım niye farkedilmedi baştan.
                            99 da daha ilk günden helikopterle dolaştılar oraları.feleketin büyüklüğü görülmüştü.
                            şimdi 3 gün sonra dolaşıyor helikopter.
                            ben şahsen baştan pek bişi yok zannettim.
                            gölcükte hemen anlamıştım olayın büyüklüğünü

                            SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #1619
                              Chp li vekil spk ve bist hakkında suç duyurusunda bulundu..bravo vekile
                              Çığ gibi artacak bu davalar o yağmacı fare cok kotu kapana kısıldı
                              Tum herkesin suç duyurusunda bulunması lazim

                              @RTErdogan @tcbestepe @fuatoktay @NureddinNebati https://t.co/Ky95dkcw6O

                              Yorum

                              • Cezer
                                Katılımcı
                                • 21 Aralık 2021
                                • 84

                                #1620
                                Seçimin ertelenmesi ihtimali ortaya çıkar mı

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information