Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kelmiker
    Tecrübeli
    • 02 Aralık 2008
    • 554

    #1501
    egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ulan guner
    böle bi günde hala grafik paylaşıyon ya pes
    normal günde senin grafiğine bakan yok böle gündemi bakılacak
    İmzaladım mühürledim

    Yorum

    • lennon
      Yeni Üye
      • 12 Mart 2016
      • 48

      #1502
      Pamuk eller cebe ağalar.
      Yardıma ihtiyacı olanları yanlız bırakmayalım.

      https://ahbap.org/bagisci-ol

      Yorum

      • tumer1960
        Tecrübeli
        • 01 Ağustos 2011
        • 710

        #1503
        bu tür doğal felaketlerin hemen ertesinde borsada satıcılı bir seyir olur ve bu durum bir kaç hafta sürebilir. Ancak deprem gibi yüksek boyutlu doğal felaketler gevşek para politikası izlenmesine vesile olur ve bu da borsa için pozitiftir. 17 Ağustos 1999 depreminden hemen sonra borsa 1 aya yakın bir süre boyunca ciddi bir satış yemişti ve akabinde 100 endeks 6000 e düşmüştü. 5 ay sonra Ocak 2000'de ise 100 endeks 20600 e çıktı yani %250 prim yaptı.

        Yorum

        • tumer1960
          Tecrübeli
          • 01 Ağustos 2011
          • 710

          #1504
          7.8 şiddetindeki 1906 San Francisco depreminin etkisinin ABD borsasına nasıl yansıdığı Edwin Lefevre'nin o meşhur Reminiscences of a Stock Operator kitabında çok net anlatılıyor. En başta kaldıraçlı pozisyonu olan uzuncular (çıkışa oynayanlar) battı, sonra millet tam bir ekonomik depresyon beklentisi içinde borsanın tam manasıyla göçmesini beklerken tam tersi oldu ve borsa yeni rekorlara koştu.

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #1505
            lennon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Pamuk eller cebe ağalar.
            Yardıma ihtiyacı olanları yanlız bırakmayalım.

            https://ahbap.org/bagisci-ol
            https://www.akut.org.tr/bagis-yap
            Elimden geldiğince katıldım dun ve bugun , insanlarin durumu çok kotu
            Sadece Ahbap a
            Akp nin kurumlarına tek kuruş yok
            Iyi ki varsin Haluk Levent

            Yorum

            • Cem2002
              Katılımcı
              • 02 Nisan 2019
              • 176

              #1506
              tumer1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bu tür doğal felaketlerin hemen ertesinde borsada satıcılı bir seyir olur ve bu durum bir kaç hafta sürebilir. Ancak deprem gibi yüksek boyutlu doğal felaketler gevşek para politikası izlenmesine vesile olur ve bu da borsa için pozitiftir. 17 Ağustos 1999 depreminden hemen sonra borsa 1 aya yakın bir süre boyunca ciddi bir satış yemişti ve akabinde 100 endeks 6000 e düşmüştü. 5 ay sonra Ocak 2000'de ise 100 endeks 20600 e çıktı yani %250 prim yaptı.
              Dinamikler aynı mi yahu
              İnsanların yaşananları analiz edemiyor olması ne kadar kötü
              Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
              Yatırım tavsiyesi değildir.

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #1507
                Bademler borsayı tutar kontrollü hersey diyen akpic nerelerde yahu

                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #1508
                  bu işler böyle işte
                  şipşak değişir herşey.

                  SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #1509
                    Kocaeli depreminde imkb kapatılmıştı
                    Burda bilerek kapatmiyorlar soygun yapılsın diye bunlar kansiz serefsiz
                    Bu yapilanla dun depremzedeleri yagmalayanlarin ne farkı var

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #1510
                      devre kesti

                      SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #1511
                        Deprem veb doğal afet yasandiginda borsa seansinin durdurulması gerekir açıkça maddede uaziyor.
                        Uygulamayan kim tayyip nebati neden onlar satiyor kimden herzaman ki gibi yf bofa dan
                        Nese az kaldi 14 mayıs da bu millet öyle bir tokat atacak ki...

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #1512
                          yuh
                          -8 devrede kesmedi

                          SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                          Yorum

                          • Titrettin
                            Aktif
                            • 20 Aralık 2016
                            • 318

                            #1513
                            guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            yuh
                            -8 devrede kesmedi

                            SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                            Yazık. Bu kadar da olmaz...

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #1514
                              Akcetenin satisi bitmedi ondan kapanmiyor
                              Yatirim finansman bofa...has akp işlemleri aylardir yazıyorum..bunlar almiyor da işin kötüsü o ...hep satistalar aylardir...mallari hiç bitmez..millet hep alır.bunlar hep satar ama mallari da bitmez kac yildir.
                              Böyle bir günde.bile milleti soymaya cüret ettiler
                              Bu 2 kurumu hala yabancı sanan salaklar var
                              Twiter yıkılıyor spk akp ye küfür kıyamet
                              Millet sandıkta bu rezaletlerin hesabını soracaktir

                              Yorum

                              • Tuncer
                                Tecrübeli
                                • 03 Mart 2022
                                • 2825

                                #1515
                                o değilde kuzu hocam nerelerdesin yaw

                                vallahi böyle öngörü uzayda yok

                                nostradamus gibi

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information