TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7366
    Yaban ellere, diken ellere

    Gurbet ellere..

    Ala yellere, bora yellere

    Kara yellere..

    Yılan yollara, yalan yollara

    Duman yollara..

    Yorum

    • Misafir

      #7367
      Anarız i$te böyle karlı kârlı bi havadaydı bahtı karam Ankara'm diye... )

      Yorum

      • Misafir

        #7368
        Biz burdan paralarını yine yeni yeniden çırpacaz,

        onlar ordan duymayacak yani öyle mi.. )

        Hadi canım )üm yandan yandan yandan..

        Yorum

        • Misafir

          #7369
          SASA taban kaç acaba, hadi kızım garan göstert öte teyzelere )..

          Yorum

          • manif
            Matematikçi
            • 16 Ağustos 2011
            • 752

            #7370


            163.500 ü de kırdık mı misssss
            grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

            Yorum

            • egelii
              Tecrübeli
              • 25 Ağustos 2011
              • 2961

              #7371
              163 den tepsede
              anca son can çekişmesi olur
              163 altına kaydımı iflahı zor

              Yorum

              • Misafir

                #7372
                Ört bas bile ettürmeyük..

                Hissetsinler ).

                Yorum

                • egelii
                  Tecrübeli
                  • 25 Ağustos 2011
                  • 2961

                  #7373
                  beni bi gülme aldı

                  Yorum

                  • guner
                    Kıdemli
                    • 28 Mayıs 2011
                    • 4864

                    #7374
                    manif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                    163.500 ü de kırdık mı misssss
                    Gine’mi 1650 ler yoksa

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #7375
                      Gold burada tutunamaza
                      Vay haline olur.1791
                      1945 yapmalı bence buradan

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #7376
                        Didim ama
                        Viopta düş düş tep günleri.

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #7377
                          ,,,,,,,,,,

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7378
                            E yarında 160X kırsAk dipleTip ne hali kalır bunnarın )..

                            Yoksa oyunagelenmadam’lar hisse.diyo da net yalan mı kastırıyolar kendilerine ve oraları okuyanlara ??..

                            Zibidiler..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7379
                              Sabır, sabır..

                              Halledecez yine, halleşcez..
                              ...

                              Erkekseler okusunlar ))..

                              Yorum

                              • egelii
                                Tecrübeli
                                • 25 Ağustos 2011
                                • 2961

                                #7380
                                egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                zabanan 166 /116200 gördü döndü döndü dönmedi pammık dr
                                şahsi görüşüm döneceği
                                zabanan 161400/161000 den dönsede artık 165200 geçmesi akıl tutulması olur
                                daha haftalığı çevircek aşşa

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information