TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7426
    Kusturacaz o Bistik100 malını da..

    Yorum

    • Misafir

      #7427
      BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Yafrum güzide hisse.net forumumuz aradan bizi de forumda$ bir kardeşimizi de şutingen eyledi..

      Neymi$, bi hem$ehri manyağı üye kılıklıyla pasif aromatik MedwiG efendiyle ağabeyi güneysu'lu hesabı kafalarına göre yönetip oluyomuş belesi şeyler ).

      AYIb AYIb bindiğiniz dalları kesip duruyonuz.. Ne uğruna ??.
      ...

      Siğede geçmiş olsun sinterklass kardeşimiz.. Şimdilik tabi, gün ola harman ola yine de..
      Kaçınılmazsa zevk almaya bakın madem ).

      Yorum

      • Misafir

        #7428
        8 i$ günü olmu$ an buraya tekrar yazmaya ba$layalı.. Henüz )

        Pırtföy the best ayrı mesele..

        Yorum

        • Misafir

          #7429
          Bist100 aşşa basıla. Bas.

          Mühim dakka dukkalar..

          Yorum

          • Misafir

            #7430
            -Eksi makas yakışmaz mı ??..

            Yorum

            • egelii
              Tecrübeli
              • 25 Ağustos 2011
              • 2961

              #7431
              dr
              banka günlük haftalık bakıyorum genel
              mesela garan 9 dan döner üstüne al verir
              bistik 152 den aşşa kaymadığı sürece (kayşada bikaç günlük) döner al verir
              bir görüntü var
              viob tarafı biraz karışık 156 ya kadar sarkabilir ama toplaması uzun sürmecek cinsten
              velhasılı adam gibi düşüşler mart sonu nisan başı gibi
              ne diyün bayım?

              Yorum

              • Misafir

                #7432
                Nabzı elimizde mübareğin, maşallah..

                Gereği $erbetlerini de veriyoz..

                Daha nolsun ?

                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #7433
                  bence garan ine çıka ine 7 görür
                  viop 30 da 130.
                  oralarda tekrar bakmak lazım.
                  daha aşağımı-yukarımı diye.
                  haziran veya temmuz ayında

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7434
                    Kayın inceden Viop30 style yine..

                    Hadi bakalım )

                    Gırnızı isterik aynen, short pozdayız madem.

                    Kallavi birliği..

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7435
                      Dowgil düşeş düşüle, düş.

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7436
                        Anlık cüvaplıyom hisse.net style bak Verge şapşala bağlama milleti ;

                        Yazdığın Viop30 topiğine göreyse %35 kâr shortingen style

                        ki duble tur hatta ve aynen 10-$ubat beri..

                        Ne annatıyon, iki dandik bademligil kaartına göre mi yani bu i$lerr ?))..

                        $iddetlen teessüf ederik.

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7437
                          Yalançilik yapmayın habire öte köyde oovluum..

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7438
                            Heves kursak kaçırtma bre Dow,

                            kaçıncı tur etti geberesice..

                            Pert ol, yakıŞırr.

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7439
                              Tövbe estafırullaah..

                              Yav Dowgil, bu fırsatı tepilir mi ??.. Vuralım totoslara tekmeleri devrilsin gitsinler, hem i$imize gücümüze bakarız ) ?..

                              Yorum

                              • Misafir

                                #7440
                                $ş La MedwiG neettürüYön L0 ??,

                                koca Cafe Trend & Trade topiğinde bir buçuk başına cut-copy-paste mi ittiriyon Borsa adabına ). Heyhat..

                                Eski$ehir'İn gülü olmaya aday adayımızsın gari ona göre.. )

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information