TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7171
    Zemin ve hava koşullArı müsaİt,

    garan tam tulum çıkarmalık feykin fevkaladesinde,

    TA buralardan kızarırsa gün bitmeden Cuma haftalık kapanışa kadar bile etkisi olur..

    Öte köyün sindorella bulut'u da yine fena .öte gelir aynen ki yakıŞırrr ).

    Yorum

    • ihakki
      Tecrübeli
      • 02 Aralık 2008
      • 709

      #7172
      BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

      Daha da iyi olacak burası, eminim..

      ..
      BEéLLrock bayım güzel yerlerden serpiştirmeler ve lezzetli bol kavurmalar dilerim.
      Burası'nın daha iyi olması hepimizin isteği.Lakin takipçilerin menfaatine olması için pozisyon açma ve kapamaların anlık ve daha anlaşılır olması gerekiyor.Yanlış anlaşılmasın seni keyifle takip ediyorum ama kaç ortalama ile kaç kontrat short ya da long oldun sonra bunları kaç ortalama ile kavurdun anlaşılamadığı için nette kazanç nedir anlaşılamıyor.Bakıyorum şürekli yükseldikçe kısa aralıklarla pozisyon açıyorsun,bunun bir hududu yok mu? kapital nedir hedef kaç pozisyondur , margine girmamek için pozisyonun ne kadarını teminat olarak tutuyorsun?
      Mesela kuzu da bunlar nettir , pozisyona girilecek seviyeler, hedef seviyeler,kar alma bölgesi simüle edilmiştir ve anlık olarak uygulanır ve yazılır.Tabiki kuzu gibi olunması beklenemez ama pozisyonları karla kapadığını sadaca sen bil istiyorsan böyle devam edebilirsin yok burası takip edilen bir topik olsun istiyorsan bizim bilmemizi de sağlaman iyi olur kanaatindeyim.
      Bol kazançlar.
      Egelii ve Manif'in katkıları ile bu topik keyif verecektir.
      YAZDIKLARIM TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

      Yorum

      • ihakki
        Tecrübeli
        • 02 Aralık 2008
        • 709

        #7173
        egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        dr senin hatrına 164900 levye vurallım kafaya
        egelii
        Ben 166.000'i gözüme kestirdim,orda sana yardıma gelirim.
        YAZDIKLARIM TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

        Yorum

        • Misafir

          #7174
          1652,Xx aynen aktiflerden yakaldık & az da mayınladık..

          Yorum

          • Misafir

            #7175
            ihakkı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            BEéLLrock bayım güzel yerlerden serpiştirmeler ve lezzetli bol kavurmalar dilerim.
            Burası'nın daha iyi olması hepimizin isteği.Lakin takipçilerin menfaatine olması için pozisyon açma ve kapamaların anlık ve daha anlaşılır olması gerekiyor.Yanlış anlaşılmasın seni keyifle takip ediyorum ama kaç ortalama ile kaç kontrat short ya da long oldun sonra bunları kaç ortalama ile kavurdun anlaşılamadığı için nette kazanç nedir anlaşılamıyor.Bakıyorum şürekli yükseldikçe kısa aralıklarla pozisyon açıyorsun,bunun bir hududu yok mu? kapital nedir hedef kaç pozisyondur , margine girmamek için pozisyonun ne kadarını teminat olarak tutuyorsun?
            Mesela kuzu da bunlar nettir , pozisyona girilecek seviyeler, hedef seviyeler,kar alma bölgesi simüle edilmiştir ve anlık olarak uygulanır ve yazılır.Tabiki kuzu gibi olunması beklenemez ama pozisyonları karla kapadığını sadaca sen bil istiyorsan böyle devam edebilirsin yok burası takip edilen bir topik olsun istiyorsan bizim bilmemizi de sağlaman iyi olur kanaatindeyim.
            Bol kazançlar.
            Egelii ve Manif'in katkıları ile bu topik keyif verecektir.
            Selamlar, teşekkür ederim..

            İnşallah.. Yıllar öncesi burada benzeri yazışırdık bayım..

            Takipçilerin "menfaati" derken 'şeffaf bilgi, fikir ve trade sunumu, paylaşımı' anlamında forumlarda en net yazanlardan bir forumdaşınızım..

            Miktar yazmak sembolik veya asgari poz trade edenler hariç fazla uygun değil..
            Ve böylece hesap özelimize de daha fazla girmeden paylaşabilmenin uygun bir gereği..

            Sözüm meclisten dışarı, basmakalıp sabitlenmiş trade etmeye karşıyım.. Free trade esasının bir mühim boyutu da bu bizim gibiler açısından..
            Ancak elbet böylece piYasalar gibi canlı ve her anı özgün trade edebiliriz..

            Simulasyon henüz yeni öğrenenler için bir nevi eğitim aracı.. Disiplinli trade içinse örnek özet sunum olabilmekte..

            Poz kapanışları baz alınarak epey net fikir verir zaten bu paylaşım şeklimiz takip edebilenlere.. Endişeye mahal bırakmayan kısımlarından bu işin..

            Esas mesele para kazanmak nihayetinde, normal şartlar altında NŞA kendimize bile'isteye kelek yapmayacağımız baz alınırsa )..

            Elimizden gelenin en iyisi böyle şimdilik..

            P.S.
            Bilakis düşerken shortluyoruz mesela hem bu son aktif trade'imizde, hem de zırvasal gelen satış dalgamızda bile..
            Yani son dilimler güya yükselirken diye görünen, halbukisine ortalamamız kârda öyle de böyle de )..

            İyi trade'ler..

            Yorum

            • Misafir

              #7176
              1653-4-5 aynen mücadeleler devam..

              Yorum

              • ihakki
                Tecrübeli
                • 02 Aralık 2008
                • 709

                #7177
                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Selamlar, teşekkür ederim..

                İnşallah.. Yıllar öncesi burada benzeri yazışırdık bayım..

                Miktar yazmak sembolik veya asgari poz trade edenler hariç fazla uygun değil..
                Evet sevgili BEéLLrock,yıllar önce keyifli bir ekiple cenk etmek çok güzeldi,şimdiki arkadaşlara bakıyorsun hepsi çok iyi trader!!
                Sataşma çok saygı yok.Diğer taraftan miktar yazmaya gerek yok ama yaptığın ek alımlarla ortalama maliyetin ne oldu ve kavurduğun andaki seviyeyi ve pozisyonun ne kadarını kapadığını yazsan okuyucunun daha net bir fikri olur diye düşündüm neyse iyi trade'ler.
                YAZDIKLARIM TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

                Yorum

                • Misafir

                  #7178
                  ihakkı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Evet sevgili BEéLLrock,yıllar önce keyifli bir ekiple cenk etmek çok güzeldi,şimdiki arkadaşlara bakıyorsun hepsi çok iyi trader!!
                  Sataşma çok saygı yok.Diğer taraftan miktar yazmaya gerek yok ama yaptığın ek alımlarla ortalama maliyetin ne oldu ve kavurduğun andaki seviyeyi ve pozisyonun ne kadarını kapadığını yazsan okuyucunun daha net bir fikri olur diye düşündüm neyse iyi trade'ler.
                  Bu iletinde dediklerinizin çoğunu yeri geldikçe uygunca yazıyorum zaten..

                  Hatta neredeyse tamamını ve online realtime olaraktan..

                  Yorum

                  • manif
                    Matematikçi
                    • 16 Ağustos 2011
                    • 752

                    #7179
                    135 e kadar kafanız rahat olsun. az alır verir ama 135 görecek
                    grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7180
                      Gebersin kripto borsası ).

                      Yorum

                      • manif
                        Matematikçi
                        • 16 Ağustos 2011
                        • 752

                        #7181
                        manyak pala hala garanla uğraşıyor.
                        yavrum o sana xl
                        çıkar üstüden.
                        eksi kapayacak deyyus ama üstüne yolcu alıyor.
                        grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

                        Yorum

                        • ihakki
                          Tecrübeli
                          • 02 Aralık 2008
                          • 709

                          #7182
                          manif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          135 e kadar kafanız rahat olsun. az alır verir ama 135 görecek
                          Manif, 135'i nasıl hesapladın? bir de şubat vade içinde mi bekliyorsun?
                          YAZDIKLARIM TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7183
                            Az daha furAkMıKİNe.. ??..)
                            Mesela..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7184
                              1651,Xx bölgesi furuyoruz yine..

                              Yorum

                              • Misafir

                                #7185
                                Şöyle net bi şekil dön Dowgil dön.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information