Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Yorum
-

İleride ABD-YPG tekrar o Kürt koridorunu açarsa Hatay gider.
Hatay'dan haber alıyorum. Sosyal bünyesi (demografik) yapısı değişiyor oranın.
(Kürtler tarafından) Arazi alımı, intikaller, ev alımları” dedi.
Yorum
-

Müslüman din kardeşim diyip sırtını sıvazladığın zihniyetin bilinçaltında yatan kirli puslu bir o kadarda pislik gizli planları
Şehirlerde uyuşturucu kadın satan Şeref yoksullarının bilinçaltındakileri bilseniz yakaladığınız yerde kazığa geçirip üzerine benzin döker yakarsınız
Ee kim bakacak onlara ısıtmak ışıtmak için kaçak elektriği sağlığı için yeşil kartı doyurmak içinde sosyal yardımları kullanıp devlete düşman mı yetiştireceksin tüm bunlara rağmen devletime Wece der gibi TECE mi diyeceksin az g...tün sıkışınca dövlet bize bağmiir diyerek acı acı böğürüp Türklerin kendi çocuklarına yediremediklerini nasıl daha fazla söğüşlerim hesabımı yapacaksın
Onu bunu bilmem kaç tanesini yallayabileceksen lağımlarında o kadarını çıkart senin lağımlarından sıçtığın potukları dağlarda şehirlerde daha fazla yiğitlerimizin kanını içsin diye beklemeye bu milletin tahammülü kalmadı en sonunda o lağımlarında obüs namlusunu tıkarız bir daha s...çamazsın olur biter


http://www.halkinhabercisi.com/tayyi...r-iside-teslim

YENİ ASYA’DAN DİKKAT ÇEKEN MANŞET
Bu haberin ardından Yeni Asya’dan yanıt niteliğinde bir manşet geldi. Yeni Asya bugünkü “Devlet cemaatlere, cemaatler devlete karışmamalı” başlıklı manşetinde “Cemaatlere ve tarikatlara yönelik operasyon yapılacağı söylentilerinin arttığı son günlerde medyada da bu konuda tartışmalar başladı.
KENDİNİ BİR KULA (ŞEYH'E MELLEYE AĞAYA TERÖR ÖRGÜTÜNE) TASMALATMIŞ KULDAN
DEVLETE KULLUK OLMAZ BU MİLLETE HAYIR GELMEZ KÖKÜ KAZINMALI
GİTSİN ŞEYHİ BESLESİN AĞASI BESLESİN
NE DİYE BİZ BESLİYORUZ ŞEYHİN AĞANIN TÖRÖR BARONUNUN KÖPEĞİNİ
KÖKÜ KAZINSIN KÖKÜÜÜ
Tarikatın Beşir Derneği son olarak sinema filmi yapımcılığına soyundu.
Çevre şehircilik bakanlığı Bitlisli,siirtli saidi kürdici Kürtlere
Tarım Bakanlığı sağlık Bakanlığı Menzilden yine o bölgede meşhur şıyhklara mellelere kellelere bağlı Kmuflajlı PKK lı kürtlere
Adalet Enerji yine belli bölgenin ve etnik yapının din maskesiyle kürtçülük yapan guruplara
adım adım Bürokrasisi idari personeli ilmik ilmik işleniyor
Tabi bu bakanlık ve kurumlardan ihaleyide yine aynı etnik yapı sözümona hemşericilik şemsiyesi altında götürüyor
Belediyeleri hiç sormayın
Bursa Büyükşehir belediyesinin işlek cadde ve alt geçitlerde
Büfe satış yerleri PKK lı olduğu tescilli Kürtlere sözümona aileye yardım adı altında peşkeş çekilip
Terörist terörist severlik adeta özendirilmektedir........
MÜSLÜMAN KÜRT KARDEŞİN BOŞ DURMUYOR
HEM SENİN EKMEĞİNLE SEMİRİP ÇOĞALIYOR
DÖVLET BİZE BAĞMİİR DİYEREK ZEYTİNYAĞI GİBİ ÜSTE ÇIKIYOR
HER GÜN HER SAAT ANA BACI VE KARILARININ NAMUSUNU
PKK LI KANDAŞLARINDAN KORUYAN POLİSMİZE ASKERİMİZE
KANLI PUSULAR KURUP KANINI İÇİYOR
ŞEHİRLERİMİZDE MAFYACILIK OYNUYOR
KARILARIMIZI KIZLARIMIZI PAVYONLARINDA SATIYOR
ZORLA KİRLETİYOR
UYUŞTURUCU İLE TAZE FİDANLARIMIZ SERPİLMEDEN DALINDAN KOPARIYOR
BİZ HALA ÜMMETİ KURTARMA PEŞİNDEYİZ
HANGİ ÜMMET ???
250 YILDIR İHANET EDİP DEFALARCA BAŞKALDIRAN KÜRTLERMİ
OSMANLIYA İHANET EDİP TÜRK ASKERİNİ CANLI CANLI CİĞERLERİNİ SÖKEN ARAPLARMI
Yorum
-
-
........
Evi olduğu halde lojmanda oturup da evini kiraya verenden tutun da
kurumunun lojmanı olduğu halde beğenmediği için lojman kiralattırana
veya
kendisine çıkan lojmanı başkasına çoluk çocuğuna verene kadar
birçok olumsuzluğu açıkladık ama kimseden ses çıkmadı
https://www.sgkrehberi.com/haber/107...-oturuyor.html
AKP’li bürokratların kira saltanatı sürüyor
Üst düzey bürokratlar ayda sadece
232 lira 68 kuruşa lojmanda oturuyorlar.
https://www.sozcu.com.tr/2016/ekonom...ruyor-1041735/
...........
LOJMANLARDA AKP Lİ BÜROKRATLARIN NEREDEYSE
TORUNLARININ TORUNLARI OTURACAK
BAZILARININ BU KAMU GÖREVLİLERİNİ OĞULLARI TARAFINDAN
GARSONİYER OLARAK KULLANILDIĞI DAHİ SÖYLENMEKTE
HANİ YIKILACAKTI
ŞEHRİN GÖBEĞİNDEKİ KURUMLARIN LOJMANLARI VAR
HADİ ASKERİMİZİN POLİSİMİZİN OLSUN
DİĞER MEMURLARIN ÖZELLİKLE SEÇİLMİŞ
KİŞİLERİN
Yorum
-


Böyle yüzlercesi vardır telefoncu kılıklı kekoların özel görüntülerini elde edipte şantajla çalıştırdığı evli barklı çoluk çocuk sahibi gariban ailelerin kadınları kızları veya gaflete uğratıp bir kere hataya düşürüp görüntülerini aldığı kadın kızlarımız Yasa koyucu bu kanı bozukların nefesini kesecek cezaları verse polisimizede gerekli yetkiyi Polisimiz bu orspu çocuklarını bir günde toplayacak bilgi beceri ve güce sahiptir Allahın izniyle
Yorum
-
Kayıp olarak aranan kız çocuğu gazinoda konsomatris olarak zorla çalıştırılırken bulundu.
http://www.milliyet.com.tr/kayip-ola...undem-2740972/
Sınır boylarında heryerde Anadolu Türkünün yiğitleri namusları için şehadete eriyor
Onların anaları bacıları kadınlarıda dağdaki domuz potuklarının kandaşları tarafından
zorla alıkonarak namusları ayaklar altında çiğnetiliyor ve bunada DEVLETİMİZ SEYİRCİLİK YAPIYOR.
Yorum
-
-
-
Yorum
-

Müslüman din kardeşim diyip sırtını sıvazladığın zihniyetin bilinçaltında yatan kirli puslu bir o kadarda pislik gizli planları
Şehirlerde uyuşturucu kadın satan Şeref yoksullarının bilinçaltındakileri bilseniz yakaladığınız yerde kazığa geçirip üzerine benzin döker yakarsınız
Ee kim bakacak onlara ısıtmak ışıtmak için kaçak elektriği sağlığı için yeşil kartı doyurmak içinde sosyal yardımları kullanıp devlete düşman mı yetiştireceksin tüm bunlara rağmen devletime Wece der gibi TECE mi diyeceksin az g...tün sıkışınca dövlet bize bağmiir diyerek acı acı böğürüp Türklerin kendi çocuklarına yediremediklerini nasıl daha fazla söğüşlerim hesabımı yapacaksın
Onu bunu bilmem kaç tanesini yallayabileceksen lağımlarında o kadarını çıkart senin lağımlarından sıçtığın potukları dağlarda şehirlerde daha fazla yiğitlerimizin kanını içsin diye beklemeye bu milletin tahammülü kalmadı en sonunda o lağımlarında obüs namlusunu tıkarız bir daha s...çamazsın olur biter


http://www.halkinhabercisi.com/tayyi...r-iside-teslim

YENİ ASYA’DAN DİKKAT ÇEKEN MANŞET
Bu haberin ardından Yeni Asya’dan yanıt niteliğinde bir manşet geldi. Yeni Asya bugünkü “Devlet cemaatlere, cemaatler devlete karışmamalı” başlıklı manşetinde “Cemaatlere ve tarikatlara yönelik operasyon yapılacağı söylentilerinin arttığı son günlerde medyada da bu konuda tartışmalar başladı.
KENDİNİ BİR KULA (ŞEYH'E MELLEYE AĞAYA TERÖR ÖRGÜTÜNE) TASMALATMIŞ KULDAN
DEVLETE KULLUK OLMAZ BU MİLLETE HAYIR GELMEZ KÖKÜ KAZINMALI
GİTSİN ŞEYHİ BESLESİN AĞASI BESLESİN
NE DİYE BİZ BESLİYORUZ ŞEYHİN AĞANIN TÖRÖR BARONUNUN KÖPEĞİNİ
KÖKÜ KAZINSIN KÖKÜÜÜ
Tarikatın Beşir Derneği son olarak sinema filmi yapımcılığına soyundu.
Çevre şehircilik bakanlığı Bitlisli,siirtli saidi kürdici Kürtlere
Tarım Bakanlığı sağlık Bakanlığı Menzilden yine o bölgede meşhur şıyhklara mellelere kellelere bağlı Kmuflajlı PKK lı kürtlere
Adalet Enerji yine belli bölgenin ve etnik yapının din maskesiyle kürtçülük yapan guruplara
adım adım Bürokrasisi idari personeli ilmik ilmik işleniyor
Tabi bu bakanlık ve kurumlardan ihaleyide yine aynı etnik yapı sözümona hemşericilik şemsiyesi altında götürüyor
Belediyeleri hiç sormayın
Bursa Büyükşehir belediyesinin işlek cadde ve alt geçitlerde
Büfe satış yerleri PKK lı olduğu tescilli Kürtlere sözümona aileye yardım adı altında peşkeş çekilip
Terörist terörist severlik adeta özendirilmektedir........
MÜSLÜMAN KÜRT KARDEŞİN BOŞ DURMUYOR
HEM SENİN EKMEĞİNLE SEMİRİP ÇOĞALIYOR
DÖVLET BİZE BAĞMİİR DİYEREK ZEYTİNYAĞI GİBİ ÜSTE ÇIKIYOR
HER GÜN HER SAAT ANA BACI VE KARILARININ NAMUSUNU
PKK LI KANDAŞLARINDAN KORUYAN POLİSMİZE ASKERİMİZE
KANLI PUSULAR KURUP KANINI İÇİYOR
ŞEHİRLERİMİZDE MAFYACILIK OYNUYOR
KARILARIMIZI KIZLARIMIZI PAVYONLARINDA SATIYOR
ZORLA KİRLETİYOR
UYUŞTURUCU İLE TAZE FİDANLARIMIZ SERPİLMEDEN DALINDAN KOPARIYOR
BİZ HALA ÜMMETİ KURTARMA PEŞİNDEYİZ
HANGİ ÜMMET ???
250 YILDIR İHANET EDİP DEFALARCA BAŞKALDIRAN KÜRTLERMİ
OSMANLIYA İHANET EDİP TÜRK ASKERİNİ CANLI CANLI CİĞERLERİNİ SÖKEN ARAPLARMI
Yorum
-

ERDOĞAN TÜRKİYE’Yİ FELAKETE SÜRÜKLÜYOR
Bu politika Türkiye’yi felakete sürüklüyor. Sadece bugün için değil, Türk milletinin geleceğini elinden alma anlamında, Türk Devleti’nin uzun vadeli çıkarlarını tahrip etme anlamında yanlış bir politikayla karşı karşıyayız. İstanbulda Suriye mafyası uyuşturucu satışını kontrol altına almış durumda. Bizim askerimiz Suriye’yi kurtarmak için savaşır, şehit olurken, aynı yaştaki Suriyeliler nargile kafelerde keyif çatıyor. Eğer bütün bunlar Türk Milleti için problem değilse peki bizim için neyi problem olarak göstereceğiz?
Yorum




















Yorum