Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Irak Türkmen Milletvekili Hasan Özmen, Türkmenlerin Irak’ta zor bir süreçten geçtiğini belirtti.
Kerkük’te bulunan kamu binalarına sözde Kürdistan bayrağı asılmasına tepki gösteren Özmen,
“Şimdi sözde bayrak astılar, ilerleyen dönemde yazışmaları Kürtçe yaparlar” diye konuştu.
Sadece Türkmenler değil diğer etnik gruplar da bu durumdan rahatsız. İlerleyen dönemde bu durum devam ederse Türkmen ve Kürtler arasında çatışma çıkabilir.”
AKP iktidarının Türkmen beldelerinde yaşananlara sessiz kalmasını da eleştiren Özmen,
“Yaşananların hepsi Türkiye’nin gözü önünde oluyor.
AKP'li yönetici Yavuz Değirmenci, Bahçeli hakkında çok ağır ifadeler kullandı.
Değirmenci, Barzani'yle ilgili sert sözler kullanan Bahçeli için "Barzani hastalığı varsa tedavi olsun" dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Diyabakır'da toplu açılış töreninde konuştu: "Tek millet diyoruz. Dikkat edin. Türk demiyoruz, Kürt demiyoruz, hepsini içine alan bir ifade kullanıyoruz. Yani 80 milyonuyla tek millet".
Erdoğan'ın sözlerini eleştiren MHP Genel Başkan adayı Ümit Özdağ sosyal medyadan çok sert cevap verdi; "Erdoğan milletimizin adı Türk değil tek millet demiş. Ne yani Türkiye yerine Tekiye mi diyeceğiz?
PKK'yı memnun etmek için Türklük'ten vazgeçiyor Evet diyen vatandaşlar Erdoğan 'tek millet dedi isek Türk milleti demedik' sözüne katılıyormusunuz?
Katılıyor iseniz milliyetiniz ne?
Adsız kaldık,
"Atam Korkut gelsin soy soylasın boy boylasın, adımızı koysun!" durumundayız şu anda....
Adımız "Türk" olsun diyenler,
Kürt Kardaşlarımızın gönlünü hoş etmek için adımız değişsin "Tek" olsun veya "İbrahim" olsun" diyenler,
referandumda karar verelim.....
Osmangazi'nin dört bir yanını Suriyeliler işgal etti.
Pek çok mahalle küçük birer Ortadoğu kenti görünümünde.
Sokaklarda Türkçe tabela kalmadı, ötesi var mı?
Altıparmak yok oldu.
Uyuşturucu vakaları gırla..
Yorum