
27 Ağustos Perşembe günü Erzincan-Kemah karayolunda PKK terör örgütü tarafından sivillere yönelik yapılan saldırının ardından güvenlik kuvvetlerince başlatılan operasyonda yaralı olarak ele geçirilen bir bölücü terör örgütü mensubu, dün akşam saatlerinde Erzincan Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne getirilerek tedavi altına alındı.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/29936034.asp














Yorum