Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #286
    hoylu_bey Nickli Üyeden Alıntı
    kol_yarası Nickli Üyeden Alıntı


    'Artık Kürdistan'ı İnşa Edeceğiz'

    HDP Eş Genel Başkanı Sabahat Tuncel, Abdullah Öcalan’ın son görüşmesinde neler söylediğini açıkladı.

    Abdullah Öcalan son görüşmesinde dedi ki, ’ Artık sıra bizde; biz özerk Kürdistan’ı inşa edeceğiz. Artık daha derinlikli bir süreci, ya derinlikli bir müzakere sürecini, yada bir savaşlı çatışmayı getirir.’

    http://www.habervaktim.com/haber/370...-edecegiz.html


    Doğu ve Güneydoğu Anadolu’da kullanılan kaçak elektriğin faturasını tüm Türkiye ödüyor.

    http://www.habervaktim.com/haber/369...a-cikiyor.html
    Yamak Nickli Üyeden Alıntı






    Sözcü'nün haberine göre Başbakan Erdoğan'ın hediyesi olan yaklaşık 300 liralık yarım Cumhuriyet altınının faturası 1 milyon 200 bin lira. 2013 yılının ilk 8 ayında 873,6 milyon TL'ye ulaşan örtülü ödenek harcamaları ile kendi alanında bir rekora sahip olan Erdoğan, Diyarbakır'daki düğün hediyelerinin kaynağını da bu fondan sağladı.



    Öteki_Berber Nickli Üyeden Alıntı
    14 ilde 2B arazilerine 320 bin başvuru geldi

    En fazla arazi Antalya’da
    İl 2B arazisi İl 2B arazisi
    Adı (Hektar) Adı (Hektar)
    Antalya 45.548 Kırıkkale 12.706
    Mersin 39.287 Burdur 8.363
    Balıkesir 34.887 Edirne 4.122
    Ankara 31.706 Kütahya 5.152
    Sakarya 29.643 Denizli 4.265
    Muğla 29.138 Konya 4.895
    İstanbul 18.233 Çankırı 4.516
    Bolu 16.095 Manisa 6.848
    Samsun 15.290 Aydın 5.134
    Kırklareli 14.757 Tokat 3.558
    İzmir 14.772 Tekirdağ 2.991
    Bursa 14.534 Kocaeli 5.338
    Bolu 16.095 Amasya 3.602
    Adana 12.357 Hatay 3.856
    Afyon 10.673 Isparta 3.174
    Zonguldak 10.910 Uşak 2.769
    Gaziantep 9.960 Malatya 2.645
    Eskişehir 9.456

    Kaynak: Çevre ve Şehircilik Bakanlığı



    2B ARAZİLERİ EN AZ OLAN İLDEN COK İLE SIRALI




    kol_beyi Nickli Üyeden Alıntı
    Devletin doğu ve Güneydoğuda bir karış yeri yoktur hepsini bağışlamıştır. Batı Ortaanadolu ve diğer bölgelerdeki köylerde yaşayan fakir fukaranın tarla ve evlerini açık artırmayla kenevir tüccarlarına mafyaya kara para aklayanlara PEŞKEŞ çekmedir şu anki 2B uygulaması batının orta anadolunun yoksul köylüleri nereden bulacakki parayı oysa doğuda gdoğuda adamlara herşey serbest herşey mübah kenevir ekiyorlar beyaz kadın ticareti yapıyorlar kaçakçılık ona keza devletde maşallah elektriğinden sağlığına aşiretin neredeyse çoban köpeklerine kadar maaş ödüyor harcama da yok yeşil kartlarda cepte ekilemeyen taşlık alanlara dahi mercimek mısır ekiliyor nasıl oluyorsa adam izmirde istanbulda antalyada oturuyor tarlasını resimde dahi görmüyor oysa devletten yüzlerce dönüm ekim teşviki alıyor

    şimdi soruyorum bu insanlarda para çuvalla bir kilo toz bir otoboz diyen zihniyetle yoksul garip anadolunun diğer insanlarının zor zahmet köyünde başını sokacak inşaa ettiği köhne evleri çoluk çocuğuna bir dilim ekmek için ekip biçtiği bir kaç dönüm tarlasını kenevir tüccarlarına pazarlamak marifetmi

    sıkıyorsa sahil boylarında mafyanın yaktığı ormanları imara kapatın yiyorsa büyük şehirlerde mafya ve eşkıyaca işgal edilen para edecek arsaları orman alanlarını hazine arazilerini satın

    Adamlık devletine güvenip inanmış bu topraklar uğruna defalarca kanını dökmüş ve her ne istemişse vermiş bu vatana şehit olmuş gazi olmuş aç sefil olduğu halde hainlik yapmamış yapmayıda düşünmemiş dağa çıkmamış askerine polisine silah doğrultmamış illegal kazancı haram sayarak yaşamış insanların bedelini canıyla ödedikleri toprakları elinden almak değildir.

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #287
      Öcalan: Tek Millet, Tek Devlet, Tek Bayrak Zırvadır

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #288


        Avrupa’da yaşayan bir grup Kürt, kaçırılan çocukların serbest bırakılmaması durumunda PKK ve BDP’lilerin çocuklarının da kaçırılacağı uyarısında bulundu.



        :super::super::super::super::super:

        Aslında bizimde böyle yapmamızmı gerekiyor

        Her bir mehmetçik kaçırıldığında bizde bir

        otobüs doldurup bilinmedik mağaralara tıkıp

        Kısasa Kısas

        Hocaya bir soralım kısasa kısas oluyorsa
        :yes:

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #289









          AZİZ MİLLETİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN

          RABBİM HAYATINI KAYBEDEN AĞABEYLERİMİZİN , KARDEŞLERİMİZİN

          MEKANLARINI CENNET

          ŞEHİTLERİYLE BİR EYLESİN

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #290




            BIRAK AYAĞINDA KALSIN YİĞİDİM BİZİM KİRLİ VİCDANLARIMIZIN YANINDA

            O ÇİZMELER NURLA YIKANMIS KAR TANESİ GİBİ TERTEMİZ

            O NURLU AYAKLARINLA BAS ŞU KİRLENMİŞ VİCDANLARIMIZA

            İÇİNDE İNSANLIĞIN KIRINTISI KALMAMIŞ YÜREKLERİMİZE

            BELKİ ÇİZMELERİNİN NURU İLE TEMİZLENİR

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #291


              Manisa'da köylerden bile tabut toplanıyor.

              http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26416825.asp

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #292
                “Soruşturma başlatıldı, ancak ilk etapta gözaltına alınacak amirler de işçilerle birlikte hayatını kaybetmiş durumda” dedi.

                http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26415644.asp

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #293


                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #294


                    http://www.posta.com.tr/turkiye/Habe...ticleID=227916

                    VATANDAŞININ ŞİKAYETLERİNE ENDİŞELERİNE KULAK TIKAYAN LAR

                    VE ONA AYAK UYDURMUŞ ZENGİN PARA BABALARININ HOLDİNGLERİN AYAKKABISINA KÖSELE OLMUŞ


                    KOLTUK YAPIŞKANI BÜROKRATLAR

                    YAPTIĞINIZI BEĞENDİNİZMİ

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #295
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      komplo diyecek olanlara gerçek bu kadar açık acı ve nettir.


                      Elektriği bedava yakanlar

                      Yakılmasına müsade edip

                      maliyeti düşürmek için kömür ocaklarını

                      Köle pazarlarına çevirenler çevirtenler

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #296


                        İşçilerden Aydın Özgün'ün babası Recep Özgün: "Oğlum 1 yıl önce aynı ocaktan emekli olmuştu. Ancak okula giden 3 çocuğunun eğitim masraflarını karşılayabilmek için aynı yerde çalışmaya devam ediyordu"

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #297


                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #298


                            40 kişi kapasiteli bu odaların fiyatı yaklaşık 250 bin dolar. Yani 5 milyon dolara 20 odayla tüm Soma madencilerini kurtarmak içten bile değildi.

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #299
                              Başbakanlık Müşaviri Yusuf Yerkel, Soma'daki görüntülerde tekme atan kişinin kendisi olduğunu itiraf etti.



                              http://www.radikal.com.tr/turkiye/ba...ruladi-1192153

                              Senin gibi müşaviri seni doğuranı

                              G....t o.... g.....t gidip PKK lıları

                              teröristleri onları yalayanları tekmeleyebiliyormusun

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #300



                                Vandallar yine sokaklarda terör estirdi


                                Bir yanda sedye kirlenmesin diye çizmesini çıkaran yaralı işçi, diğer yanda da o işçinin hakkını savunduğunu iddia eden işte bu kişiler...

                                Kömür ocağı faciasından sağ kurtulan bir işçinin, "Çizmelerimi çıkarayım mı? Sedye kirlenmesin" sözleri tüm Türkiye'nin yüreğini dağladı. 75 milyon insanın tek yürek olduğu ve Soma'dan gelecek sevindirici bir habere kilitlendiği bu saatlerde bazı fırsatçılarda sokaklarda terör estirmeye başaladı.

                                Türkiye'nin çeşitli şehirlerinde toplanan bazı guruplar sokakaları savaş alanına çevirdi, bankalara saldırdı, bazı kurumları taş yağmuruna tuttu.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information