Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #106


    http://www.finansgundem.com/bankacil...adi-589526.htm

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #107


      http://www.finansgundem.com/bankacil...adi-589522.htm

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #108


        http://www.finansgundem.com/bankacil...adi-589520.htm

        Yorum

        • ata
          Tecrübeli
          • 13 Nisan 2014
          • 439

          #109
          Regaip kandili ve İşçi bayramı kutlu olsun.

          Yorum

          • ata
            Tecrübeli
            • 13 Nisan 2014
            • 439

            #110
            Eleman'ın aklı halen burda ,hergün ilk yazısını hedef yazı yapıyor

            illa gel tıkla ,gıdıkla beni diyor

            Eh ,isteği üzerine tıklıyoruz,gıdıklıyoruz da

            ithafen

            Yorum

            • ata
              Tecrübeli
              • 13 Nisan 2014
              • 439

              #111
              Yarın Haziran vadenin ilk günü

              Piyasa longerlerine ithafen


              Yorum

              • ata
                Tecrübeli
                • 13 Nisan 2014
                • 439

                #112


                2 dakikada anlaşılanı 107 dakika oldu halen anlıyamadı

                Nick the Chopper

                Sana artık bir şey olmaz rahat ol





                Yorum

                • apache64d
                  Yasaklı
                  • 30 Eylül 2013
                  • 18

                  #113
                  Nirde bu millet yawf....

                  Yorum

                  • apache64d
                    Yasaklı
                    • 30 Eylül 2013
                    • 18

                    #114
                    Ohaaaaaa 20 gonderim kalmis, bu ne daaaa.......

                    Yorum

                    • ata
                      Tecrübeli
                      • 13 Nisan 2014
                      • 439

                      #115
                      apache64d Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Nirde bu millet yawf....
                      Hocam burası Cafe ELİT

                      TDK göre ELİT=SEÇKİN

                      yani sadece seçkinler yazıyorlar

                      Fakat çok fazla ELİT olmuş sadece 4 seçkin var

                      Yorum

                      • ata
                        Tecrübeli
                        • 13 Nisan 2014
                        • 439

                        #116
                        apache64d Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Ohaaaaaa 20 gonderim kalmis, bu ne daaaa.......
                        Benim gönderi sayımda bir fark yok , çalamadılar benimkileri

                        Yorum

                        • ata
                          Tecrübeli
                          • 13 Nisan 2014
                          • 439

                          #117
                          bİzİm rahat edemedİgİmİz yerde kİmse
                          İstİrahat edemez keyfe keder kralina
                          deĞİl alayina gİder


                          Yorum

                          • ata
                            Tecrübeli
                            • 13 Nisan 2014
                            • 439

                            #118
                            en yÜkseklerde gÖzÜmÜz yok dalimizi
                            kiranin aĞacini kÖkÜnden sÖkerİz...


                            Yorum

                            • ata
                              Tecrübeli
                              • 13 Nisan 2014
                              • 439

                              #119
                              apaçi hocam ,sizin için bu alemin en furuşkan'ı diyorlardı ,doğru mu acaba

                              Yorum

                              • ata
                                Tecrübeli
                                • 13 Nisan 2014
                                • 439

                                #120


                                Eskiden polin'ci bir apollo vardı ona gelsin

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information