Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #1366
    Katılım bankacılığı için sürpriz hamle!

    Ziraat Bankası ile başlayan katılım hamlesine TMSF'nin elindeki biri Uzan'a ait iki banka daha katılıyor.

    Çok yakında kuruluşunun açıklanacağı katılım bankası ile devlet resmen faizsiz bankacılık sistemine de giriş yapmış olacak.
    Ancak devletin katılım tarafındaki hamlesinin bununla sınırlı kalmayacağı gözüküyor. Geçtiğimiz günlerde Meclis’e sunulan tasarıda yer alan bir madde ile hükümet kamunun faizsiz bankacılık ile ilgili gerçekleştireceği hamlelerde elini iyice güçlendirmeye hazırlanıyor.

    SIRADA HALKBANK VE VAKIFBANK VAR

    Tüm bu gelişmeler karşısında kamu bankaları tarafında da hareketlilik yaşanıyor.
    Hükümetin yönetiminde söz sahibi olduğu Ziraat Bankası’nın yanı sıra Vakıfbank ve Halkbank tarafında da faizsiz bankacılık için çalışmalar yürüttüğü ve çok yakında somut adımların atılacağı konuşuluyor. Böyle bir durumda TMSF’nin elinde bulunan söz konusu iki bankanın ya Vakıfbank ve Halkbank’a entegre edilmesi gündeme gelecek ya da tamamen katılım bankasına dönüştürülmesi yönünde çalışma yürütülecek.

    Haber 7 - Ziraat Bankası ile başlayan katılım hamlesine TMSF'nin elindeki biri Uzan'a ait iki banka daha katılıyor.

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #1367


      Bölücü terör örgütü PKK ve yandaşları,

      Son dönemde iyice güçlenmiş görünüyor.

      Bu gücün getirdiği pervasızlıkla, astığımız astık kestiğimiz kestik tavrı sergiliyorlar.

      Artık güpegündüz eylem yapabilir oldular.

      Şehir merkezlerinde istedikleri zaman toplanıp, bölücülük ve terör sloganları atıyorlar.

      Daha da ileri gidip, yine güpegündüz sokak ortasında Mehmetçik şehit edebiliyorlar.


      Yöntem aynı, kahpece arkadan saldırıyorlar.


      İşin ilginci,

      Düne kadar geceleri sınırdan gidip, karakollarımıza baskın düzenlemeye kalkışırlardı.

      Maksimum estirdikleri terör rüzgarı bu olurdu.

      Bugün güpegündüz şehrin ortasında katliam yapabiliyorlar.

      Ve nokta atışı ile belli bir strateji gözeterek.

      Yeter ki istesinler!

      Yeter ki emir alsınlar!

      Ellerini kollarını sallaya sallaya o kahpe amaçlarını, o emrin gereğini yerine getirebiliyorlar.

      Taşları bağlamışlar, köpekler serbest sözü, son dönem Türkiyesini ne de güzel özetliyor.

      ***

      Son dönemde artan terör olayları karşısında,

      Siyasi iktidarda büyük bir kafa karışıklığı gözlemliyorum.

      Ne yaptıklarını, ne yapacaklarını bilmez bir haldeler.

      Haliyle çelişkili açıklamalar geliyor.

      Örneğin Hükümet Sözcüsü Yalçın Akdoğan, son eylemlerde Öcalanın da rolü olduğunu söylerken,

      Cumhurbaşkanı Erdoğan, olaylardan Öcalanın da rahatsız olduğu yönünde garip açıklamalar yapıyor.

      Açılım sürecinin etkisini görüyoruz bu beyanlarda.

      Maalesef süreç öyle bir noktaya sürüklendi ki,

      Devletin eli zayıfladı.

      Terör örgütüne terör örgütü; teröristbaşına teröristbaşı diyemiyorsunuz.

      Bunların birbirinden bir farkının olmadığını söylemiyorsunuz.

      Tepki göstermeniz gerekiyor,

      Bunu yaparken mutlaka bir tarafı ayırmaya, aklamaya gayret etmek zorunda kalıyorsunuz!

      PKKnın şahin kanadı diye bir şey duymaya başladık son dönemde örneğin.

      Bu ifade ile denilmek isteneni bilmem anlıyor musunuz?

      PKK, PKKdır oysa.

      İslam düşmanı, Marksist-Leninist bir katiller topluluğu.

      Öcalan da bu terör örgütünün elebaşıdır.


      Hal böyle iken,

      PKK terör örgütlüğünü yaptığı zaman en moda tabirle provokasyon deyip, işin içinden sıyrılmaya çalışılıyor.

      O provokasyon bu provokasyon

      Provokasyon olmayan ne peki?

      30 bin canı biz nasıl verdik ki?

      Yoksa PKK diye bir terör örgütü de yok mu?

      PKK da bir provokasyondan mı ibaret?

      Kandil hikaye,

      O dağ başındaki eli silahlı teröristler birer hayal ürünü mü?

      Yoksa bebek katili Öcalan aslında sırf siyasi düşüncelerinden mahkum olmuş biri mi?

      ***

      Bu noktaya nasıl gelindi?

      Maalesef süreç öyle, PKK isteklerinde haklı der gibi işletildi ve

      Kundaktaki bebeğe varıncaya kadar bölge halkının kulağına senin ananı babanı bu devlet, bu Mehmetçik, bu polis haksız yere öldürdü, katletti diye bağırarak yürütüldü ki

      PKK legalleştirildi.

      Öcalan kahramanlaştırılıp, tüm Kürtlerin lideri konumuna yükseltildi.

      Tüm bunlar PKKnın arkasındaki halk desteğini artırdı.

      Dün Kürt gençlerinin 10da 1i Öcalana sempatiyle bakıyordu,

      Bugün 10da 9u

      Bugün artık karşınızda sadece PKK yok.

      ***

      Siyasi iradenin süreçte bir şeylerin yanlış yapıldığını artık anlaması gerekiyor.

      Süreç noktalansın d(iy)emiyorum.

      Bu mümkün değil artık çünkü.

      Ama en azından daha sağlıklı, daha tedbirli bir yola sokulabilir.

      Şimdiye kadar hep terör örgütü ve yandaşlarına yaradı. Bundan sonra sadece gerçek anlamda mağdur olan bölge halkına, dolayısıyla tüm Türkiyeye hizmet edecek bir hale evrilmeli.

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #1368


        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #1369
          ..............................................

          Yorum

          • HAKİKİ ÖZ DAYI
            Katılımcı
            • 02 Ekim 2013
            • 82

            #1370
            MSCI an itibarıyla +%2.71

            DOLAR 2.2056 -%1.11

            Yorum

            • HAKİKİ ÖZ DAYI
              Katılımcı
              • 02 Ekim 2013
              • 82

              #1371
              HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              MSCI an itibarıyla +%2.71

              DOLAR 2.2056 -%1.11

              Yazıyoruz çiziyoruz ,bir faydası oluyor mu ? orası muallak



              http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page133

              Yorum

              • HAKİKİ ÖZ DAYI
                Katılımcı
                • 02 Ekim 2013
                • 82

                #1372
                Tüm göstergeler Long dan yana , defalarca yazılmıştı önceden

                Bu klip Şort olan yatırımcılara ithaf olsun , sonuçta .. aldıkları gibi satabilirler de

                ALLAH'tan umut kesilmez


                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #1373


                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #1374




                    Kahpenin doğurdukları

                    Akan Gözyaşları kadar kanınız akmalı oluk oluk

                    asit varillerindeki buharınız taaa güneşe çıkmalıki

                    öfkemiz son bulsun

                    sizinle süreç var diye cart curt edenler

                    de sizde sokulacak delik arayacaksınız Allahın izniyle

                    inlerinizden yarasa gibi çıkamaz oluncaya kadar mokoko

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #1375


                      Terör örgütü PKK tarafından bundan tam 21 yıl önce hain bir saldırı sonucunda şehit edilen öğretmen Neşe Alten unutulmadı.

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #1376


                        http://www.haber7.com/guncel/haber/1...18-isci-mahsur

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #1377


                          http://www.radikal.com.tr/turkiye/he...eliyor-1221928

                          Adamlar İmralıdaki O.... Ç.... ile HDP kravatı bizden köpeklerle PKK lı yaban domuzlarıyla

                          Peşmergeyle yakınen pişpişleme modundalar

                          Türkmenlerle Türklere ayrılacak vakitlerimi var

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #1378


                            http://www.hurriyet.com.tr/dunya/27472635.asp

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #1379


                              http://www.posta.com.tr/turkiye/Gale...ticleID=250939

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #1380


                                Maden faciasının yaşandığı kömür ocağının sahibi, AKP'li eski belediye başkanı adayı çıktı.


                                http://sozcu.com.tr/2014/gundem/o-si...-cikti-633466/

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information