Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • korayy
    Yasaklı
    • 06 Temmuz 2014
    • 226

    #721


    sii yu ol tumaroov

    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #722
      vay arkadaş vay ,her taraf yeşil yeşil dyhol asyabank ve dolar kırmızı ,nasıl bir kumpasa denk geldik ya bu nasıl bir organize iştir anlıyamadık

      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #723
        petkm 3.40 gördü , ,almanya 7-1 brezilyaya yendi vay canına sayın seyirciler

        petkm almak varken asyabank aldık tuh bu şansa bak ya

        http://forum.keyborsa.com/showthread.php?t=6558&page=16

        Yorum

        • korayy
          Yasaklı
          • 06 Temmuz 2014
          • 226

          #724
          forum forum dolaşan bu 51 ciler 31 cilerin bu kadar borsadan bihaber olmaları veya çöldeki bedevi gibi bu denli şansız olmalarına imkan yok ,tam organize iş çeviriyorlar buna kesin kanaat getirdim

          Yorum

          • korayy
            Yasaklı
            • 06 Temmuz 2014
            • 226

            #725
            70-80 kişilik cafe ye bakıyorum 7-8 kişi ,30-40 kişilik cafe ye bakıyorum 3-4 kişi ,ee tabii hazır mirası yemek anca bu kadar olur da

            Yorum

            • korayy
              Yasaklı
              • 06 Temmuz 2014
              • 226

              #726
              tatile gidelim diyoruz ,2.40 maliyetli dolarlarımıza kıyıp da kıpırdıyamıyoruz yerimizden

              Yorum

              • korayy
                Yasaklı
                • 06 Temmuz 2014
                • 226

                #727
                eregli 4.21

                Yorum

                • korayy
                  Yasaklı
                  • 06 Temmuz 2014
                  • 226

                  #728
                  79777 endeks

                  Yorum

                  • korayy
                    Yasaklı
                    • 06 Temmuz 2014
                    • 226

                    #729
                    topik birden kalabalaştı ,ben login olurken 20 di şimdi 18 kişi ,2 kişi nereye gitti ikinci seans tavan çekecek hisseler ne ola ki acaba



                    79541 kapattı endeks

                    Yorum

                    • korayy
                      Yasaklı
                      • 06 Temmuz 2014
                      • 226

                      #730


                      Yorum

                      • korayy
                        Yasaklı
                        • 06 Temmuz 2014
                        • 226

                        #731


                        Yorum

                        • korayy
                          Yasaklı
                          • 06 Temmuz 2014
                          • 226

                          #732
                          korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




                          Yorum

                          • korayy
                            Yasaklı
                            • 06 Temmuz 2014
                            • 226

                            #733


                            Yorum

                            • korayy
                              Yasaklı
                              • 06 Temmuz 2014
                              • 226

                              #734


                              Yorum

                              • korayy
                                Yasaklı
                                • 06 Temmuz 2014
                                • 226

                                #735




                                http://forum.keyborsa.com/showthread...habbet/page647

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information