Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #661


    Ankara kulisleri son günlerde “Ziraat Bankası’nın Bank Asya katılım bankasını satın alacağı” yönündeki kulislerle çalkalanıyor. Görüştüğümüz Banka yöneticileri böyle bir girişim ‘resmen’ olmadığını söylediler ama böyle bir ihtimali de yalanlamadılar. Yani; Ziraat Bankası Bank Asya ile ilgileniyor.

    Bank Asya’nın mevcut sermaye yapısının değişmesini hükümet, özellikle de Başbakan Erdoğan mutlaka istiyor. Bu amaç doğrultusunda Bank Asya’nın Ziraat Bankası tarafından satın alınmasını sağlama yönünde çalışmalar var.

    http://www.finansgundem.com/finans-k...#ixzz35NEKNJjL

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #662


      http://www.borsagundem.com/haber/gel...n-yapti/601568

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #663


        http://www.finansgundem.com/para-piy...rir-601556.htm

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #664


          http://www.borsagundem.com/emtia-dov...cti-601584.htm

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #665


            http://www.borsagundem.com/haber/ays...ukluyor/601565

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #666


              http://www.borsagundem.com/borsa-kul...ali-601577.htm

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #667


                http://www.borsagundem.com/haber/gun...06_2014/601578

                Yorum

                • NUH
                  Aktif
                  • 12 Nisan 2014
                  • 207

                  #668
                  97025-98600 , Kapanış 98550 (+%1.39)

                  Anlaşılan yabancılar gene epey ISCTR satmışlar.....+%3.16





                  İyi akşamlar ve iyi geceler...

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #669


                    Yorum

                    • NUH
                      Aktif
                      • 12 Nisan 2014
                      • 207

                      #670
                      NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      5.97 oldu , yabancılar bıkmadılar satmaktan galiba

                      Yorum

                      • NUH
                        Aktif
                        • 12 Nisan 2014
                        • 207

                        #671
                        Yabancıların en çok sattığı hisse diye sabah eşşeği çayıra saldık

                        Gel gör ki ,büyük bankalar içinde an itibarıyla eksi olmayan tek banka

                        Nasıl bir oyun içinde bu gavurlar ,anlayamadık gitti ...




                        NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bütün gün bunu düşündüm ,

                        Borsa'nın neden yeterince düşmediği ... ISCTR'nın yeterince düşmemesinden mi yoksa çok Şort'çu bulunmasından dolayı mı !?





                        Tekrar ,herkese huzurlu bir hafta sonu diliyorum.

                        Yorum

                        • NUH
                          Aktif
                          • 12 Nisan 2014
                          • 207

                          #672
                          Tabii... borsadaki engin paylaşımların yanında ,beyin algılama fotoları ve hikayeler eksikti
                          bi eksik buydu zaten...


                          PADİŞAH VE SAF VEZİR

                          Çok soğuk bir kış günü padişah, tebdil'i kıyafet gezmeye karar vermis. Yanına başvezirini alıp yola çıkmış. Bir dere kenarında çalışan yaşlı bir adam görmüşler... Adam elindeki derileri suya sokup, döverek tabaklıyormuş. Padisah, ihtiyari selamlamış. " Selamunaleykum ey pir'i fani..." " Aleykumselam ey serdar'i cihan... Padişah sormus. " Altılarda ne yaptın ?" " Altıya altı katmayınca, otuz ikiye yetmiyor..." Padişah gene sormuş. " Geceleri kalkmadın mı ?" " Kalktık...Lakin, ellere yaradı..." Padişah gülmüş. " Bir kaz göndersem yolar mısın ?" " Hem de ciyaklatmadan..." Padişahla başvezir adamın yanından ayrılıp yola koyulmuşlar. Padişah başvezire dönmüş." Ne konuştuğumuzu anladın mı?" " Hayır padişahım..." Padişah sinirlenmiş. " Bu akşama kadar ne konuştuğumuzu anlamazsan kelleni alırım." Korkuya kapılan başvezir, padişahı saraya bıraktıktan sonra telaşla dere kenarına dönmüş. Bakmış adam hala orada çalışıyor.. " Ne konuştunuz siz padişahla..." Adam, başveziri şöyle bir süzmüş " Kusura bakma. Bedava söyleyemem. Ver bir yüz altın söyleyeyim.." Başvezir, yüz altın vermiş. " Sen padişahi, serdar-ı cihan, diye selamladin. Nereden anladın padişah olduğunu.." " Ben dericiyim. Onun sırtındaki kürkü padişahtan başkası giyemezdi.." Vezir kafasını kaşımış. " Peki, altılara altı katmayınca, otuz ikiye yetmiyor ne demek..." Adam, bu soruya cevap vermek için de bir yüz altın daha almış. " Padisah, altı aylık yaz döneminde calışmadın mı ki, kış günü çalışıyorsun, diye sordu. Ben de, yalnızca altı ay yaz değil, altı ay da kış çalışmazsak, yemek bulamıyoruz dedim." Vezir bir soru daha sormus... " Geceleri kalkmadın mı ne demek ?" Adam bir yüz altın daha almış. " Çocukların yok mu diye sordu. Var, ama hepsi kiz. Evlendiler, baskasına yaradılar, dedim... " Vezir gene kafasını sallamış. " Bir de kaz gönderirsem dedi, o ne demek..."

                          Adam gülmüş. Onu da sen bul....!

                          Yorum

                          • NUH
                            Aktif
                            • 12 Nisan 2014
                            • 207

                            #673
                            NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                            Çok iddialı bir borsa sitesinin çok iddialı bir topiğinden alıntı

                            Demek ki yabancılar ,AKBNK satıp Pegasus almışlar ve bu sebeple Şubat'tan beri borsa yaklaşık %50 prim yapmış

                            ISCTR yi konuşmuyorum bile ,ne çok satmışlar ya

                            İbrahim abi Aynen şan kaneri ...yakışıklı... şakacı da...bi de hazırcevap...espirili

                            Biz en iyisi gene Zeynel'i takip edelim...





                            Son defa ,huzurlu hafta sonları...

                            Ekonomist dergisinden alındığı iddia edilen ,bu tabloya her baktığımda...
                            gülmekten gözlerimden yaşlar geliyor...

                            Yorum

                            • NUH
                              Aktif
                              • 12 Nisan 2014
                              • 207

                              #674
                              ISCTR 5.83-5.99 ,KAPANIŞ 5.83 (-%0.68)

                              Yabancılar işi biliyor abi ya...

                              Sabah sattıklarımızı nerden yerine koyalım ,mesele bu

                              Engin bilgi ve tecrübeye saygımız sonsuz

                              bi tüyo veren olsa da bi sigara parası da biz kazanalım...




                              O kadar öğüdü anlamayan ,bu klipten ne anlar... o da güzel bir hikaye haa..

                              Fakat erken anlatılırsa tadı kaçar ,önce tecrübe etmek lazım.

                              Yorum

                              • NUH
                                Aktif
                                • 12 Nisan 2014
                                • 207

                                #675
                                97625-99425 ,Kapanış 97900 (-% 0.66)

                                Güzel bir gündü ...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information