Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gönlüme bir ateş düştü yanar ha yanar yanar
Ümit gönlumun ekmeği umar ha umar umar
Elleri ak yumuk yumuk ojeli tırnakları
nerelere gizlesin şu avucun nasırları
Otomobili tamire geldi dun bizim tamirhaneye
Görür görmez vurularak başladım ben sevmeye
Ayağında uzun etek dalga dalga saçları
Ustam seslendi uzaktan oğlum al takımları
Ustam seslendi uzaktan oğlum al takımları
Bir romanda okumuştum buna benzer bir şeyi
Cildi parlak kağıt kaplı pahalı bir kitaptı
Ne olmuş nasıl olmuşsa aşık olmuştu genç kız
Yine böyle bir durumda tamirci cırağına
Ustama dedim ki bugün giymeyim tulumları
Arkası puslu aynamda taradım saclarımı
Gelecekti bugün geri arabayı almaya
O romandaki hayali belki gercek yapmaya
Durdu zaman durdu dünya girdi içeri kapıdan
Öylece bakakaldım gözümü ayırmadan
Arabanın kapısını açtım açtım girsin içeri
Kalktı hilal kaşları sordu kim bu serseri
Çekti gitti arabayla ekzozuna boğuldum
Gözümde tomurcuk yaşlar ağır ağır doğruldum
Ustam geldı sırtıma vurdu unut dedı romanları
İşçisin sen işçi kal giy dedi tulumları
Dolar an itibarıyla göçük..Topiği ; büyük bir beğeni ile izlemdeyim.
Yorum
-
NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster95850-97800 ,Kapanış 96675 (+ % 0.57)
Süper volatil bir gün oldu , 5-25 günlük EMA arasındaki hareketler çok şık
Piyasa traderlerine helal olsun
Bizim halimiz ise ... iç güveysinden hallice
Belçika-Cezayir 19:00
Brezilya - Meksika 22:00
İyi akşamlar ve iyi geceler...
Hollanda 3 -Avustralya 2
Eeh ,Klasman farkı ...Normal bir sonuç
Mekanda 1 ,birinci kucakta 2 ,ikinci kucakta 1 ...yazıyla Bir-İki-Bir
Biz gene Zeynel'i takip edelim en iyisi...

Yorum
-
Ohh pardon ...unutmadanNUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Zaman'ı geldi mi ne
İyi akşamlar ve iyi geceler...

Şu an 12 kullanıcı var. (1 üye ve 11 konuk)
NUH
Herkese huzurlu bir gece diliyorum ...
Yorum
-
Hollanda'nın attığı golleri görünce ,uykum kaçtı
Sanal alem'i bir tur atayım dedim
Ağlamalar sızlamalar zaten alıştığımız bir durum da ...Bir BEBEK muhabbeti'dır gidiyor , bir anlam da veremedim şahsen

Bebek kliplerini tarattırdım,en çok bu 4'ü beğendim
Yorum
-
NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster5 Hafta oldu ... bu tip ilişkilerde en kritik haftadır...
bir sıkıntı yoktur umarım 
Gene de dikkatli olmakta yarar var sanki


2.klip pek olmamış sanki...
Yazmadık mı ?
Ne Bebeği ya

Yorum
-
-
-
-
Paralel dosyada tanık patlaması

Paralel yapı soruşturmasında bir oda dolusu belge ve bilgi toplandı. Kimi gizli kimi açık tanıklar da yapının faaliyetlerini anlatıyor.
http://www.borsagundem.com/siyaset-e...asi-600771.htm
Yorum




Yorum