Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • NUH
    Aktif
    • 12 Nisan 2014
    • 207

    #616


    İyi akşamlar ve iyi geceler...

    Yorum

    • HAKİKİ ÖZ DAYI
      Katılımcı
      • 02 Ekim 2013
      • 82

      #617


      Gönlüme bir ateş düştü yanar ha yanar yanar
      Ümit gönlumun ekmeği umar ha umar umar
      Elleri ak yumuk yumuk ojeli tırnakları
      nerelere gizlesin şu avucun nasırları
      Otomobili tamire geldi dun bizim tamirhaneye
      Görür görmez vurularak başladım ben sevmeye
      Ayağında uzun etek dalga dalga saçları
      Ustam seslendi uzaktan oğlum al takımları
      Ustam seslendi uzaktan oğlum al takımları
      Bir romanda okumuştum buna benzer bir şeyi
      Cildi parlak kağıt kaplı pahalı bir kitaptı

      Ne olmuş nasıl olmuşsa aşık olmuştu genç kız
      Yine böyle bir durumda tamirci cırağına
      Ustama dedim ki bugün giymeyim tulumları
      Arkası puslu aynamda taradım saclarımı
      Gelecekti bugün geri arabayı almaya
      O romandaki hayali belki gercek yapmaya
      Durdu zaman durdu dünya girdi içeri kapıdan
      Öylece bakakaldım gözümü ayırmadan
      Arabanın kapısını açtım açtım girsin içeri
      Kalktı hilal kaşları sordu kim bu serseri
      Çekti gitti arabayla ekzozuna boğuldum
      Gözümde tomurcuk yaşlar ağır ağır doğruldum
      Ustam geldı sırtıma vurdu unut dedı romanları
      İşçisin sen işçi kal giy dedi tulumları



      Dolar an itibarıyla göçük..Topiği ; büyük bir beğeni ile izlemdeyim.

      Yorum

      • NUH
        Aktif
        • 12 Nisan 2014
        • 207

        #618
        NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        95850-97800 ,Kapanış 96675 (+ % 0.57)

        Süper volatil bir gün oldu , 5-25 günlük EMA arasındaki hareketler çok şık

        Piyasa traderlerine helal olsun

        Bizim halimiz ise ... iç güveysinden hallice

        Belçika-Cezayir 19:00

        Brezilya - Meksika 22:00




        İyi akşamlar ve iyi geceler...

        Hollanda 3 -Avustralya 2

        Eeh ,Klasman farkı ...Normal bir sonuç

        Mekanda 1 ,birinci kucakta 2 ,ikinci kucakta 1 ...yazıyla Bir-İki-Bir

        Biz gene Zeynel'i takip edelim en iyisi...

        Yorum

        • NUH
          Aktif
          • 12 Nisan 2014
          • 207

          #619
          NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


          Zaman'ı geldi mi ne

          İyi akşamlar ve iyi geceler...
          Ohh pardon ...unutmadan


          Şu an 12 kullanıcı var. (1 üye ve 11 konuk)
          NUH


          Herkese huzurlu bir gece diliyorum ...

          Yorum

          • NUH
            Aktif
            • 12 Nisan 2014
            • 207

            #620
            Hollanda'nın attığı golleri görünce ,uykum kaçtı

            Sanal alem'i bir tur atayım dedim

            Ağlamalar sızlamalar zaten alıştığımız bir durum da ...Bir BEBEK muhabbeti'dır gidiyor , bir anlam da veremedim şahsen

            Bebek kliplerini tarattırdım,en çok bu 4'ü beğendim

            Yorum

            • NUH
              Aktif
              • 12 Nisan 2014
              • 207

              #621


              Bu 1

              Yorum

              • NUH
                Aktif
                • 12 Nisan 2014
                • 207

                #622


                Bu 2

                Yorum

                • NUH
                  Aktif
                  • 12 Nisan 2014
                  • 207

                  #623


                  Bu 3

                  Yorum

                  • NUH
                    Aktif
                    • 12 Nisan 2014
                    • 207

                    #624


                    Bu da 4

                    Yorum

                    • NUH
                      Aktif
                      • 12 Nisan 2014
                      • 207

                      #625
                      NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      5 Hafta oldu ... bu tip ilişkilerde en kritik haftadır... bir sıkıntı yoktur umarım

                      Gene de dikkatli olmakta yarar var sanki





                      2.klip pek olmamış sanki...

                      Yazmadık mı ?

                      Ne Bebeği ya

                      Yorum

                      • NUH
                        Aktif
                        • 12 Nisan 2014
                        • 207

                        #626


                        Herkesin aklı halen burdayken...Bize her yer Şanselise...

                        İyi geceler...

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #627


                          http://www.borsagundem.com/haber/piy...saniyor/600795

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #628


                            http://www.borsagundem.com/siyaset-e...yor-600776.htm

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #629


                              http://www.borsagundem.com/neden-dus...cak-600783.htm

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #630
                                Paralel dosyada tanık patlaması



                                Paralel yapı soruşturmasında bir oda dolusu belge ve bilgi toplandı. Kimi gizli kimi açık tanıklar da yapının faaliyetlerini anlatıyor.

                                http://www.borsagundem.com/siyaset-e...asi-600771.htm

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information