
Suriye Türkmenleri Onursal Başkanı Mehmet Şandır,
“Suriye Türkmenleri felaketi yaşıyor.
Halep’in abluka altında olduğunu söyleyerek,
Türkmenlerin resmen ölüme terk edildiğini belirtti.
Ne mi oluyor?
Ülkelerindeki savaştan kaçan SURİYELİLER Yesilköy sahilinde
" Yasasin Suriye" nârâları atıp, denizin ve kumun tadını çıkartiyorlar.
Hemen bunları vatandasimiz yapmaliyiz. !!!
Neticede bu vatanin kazanilmasinda ve mudaafasinda onlarin da cok hakkı var !!!











Yorum