Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #4636


    Meclis'te yasalaşan kanunla birlikte kayıp-kaçak bedelinin ödenmesine devam edilecek.
    Yasalaşan kanun, sosyal medyada tepkilere neden oldu.


    Öte yandan; sosyal medya kullanıcıları, yasalaşan kanuna tepki gösteriyor.

    Aylık 1 lira 20 kuruşluk elektrik faturasıyla
    "balkonumu da klima taktıracağım"
    diyen yüzsüzün paylaşımı görenleri çıldırtıyor
    .



    http://www.ensonhaber.com/kayip-kaca...016-06-05.html


    http://www.ensonhaber.com/hdplilerin...016-02-04.html

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #4637


      İstanbul Beyazıt'ta Çevik Kuvvet polislerini taşıyan minibüse bombalı araçla düzenlenen saldırıda,
      7'si polis 11 vatandaşımız yaşamını yitirdi. Hain saldırıda 36 kişi de yaralandı.


      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #4638

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #4639

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #4640
            PKK lıların evlere verdiği hasar karşılığı 1,5 tirilyon dağıtılıldı ....
            Resimde devletden para sömüren,
            fakat kapı önüne bomba döşenirken bilgi vermeyen nankörleri görmektesiniz
            HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN.
            ..



            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #4641

              http://www.ensonhaber.com/iste-vezne...016-06-10.html

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #4642
                yabancilar çifte vatandaşlar %35 kontenjanla

                elini kolunu sallaya sallaya üniversitelerin

                istedikleri bölümlerine

                bakhelorya ve yös sinaviyla

                terlemeden sikilmadan yerleşip okuyabiliyor


                ted kolejlerinden

                "ib(uluslararası bakelorya )


                getirenler sınavsız

                veya yös denilen ygs den kat be kat basit

                formalite sınavla


                yök'de bu konuda herhangi bir şey yapmiyor aksine

                yurtdişinda yükseköğrenime giden türk öğrencilerin

                denkliklerini almalarini zorlaştirmaktan başka




                bakolarya isyanı çıktı!



                yök’ün geçtiğimiz yıl yurtdışındaki türk okullarında okuyanlara uygulamaya kalkıştığı ve habertürk’ün gündeme taşımasıyla son bulan ayrıcalıklı ve sınavsız üniversiteye geçiş için şimdi de ib, toefl ve sat sistemleri gündeme geldi. Yök’ün kktc’de bu yıl, türkiye’de ise seneye uygulamayı planladığı sistemi yök başkanı yusuf ziya özcan açıklamıştı.

                4.7 milyon çocuğa haksizlik

                “uluslararası bakalorya-ibolgunluk sınavı” ile üniversitelere sınavsız öğrenci alınacağını bildiren özcan, ib diploması olanlara kontenjan ayrılacağını vemezunların lys sonucuna bakılmaksızın üniversiteye yerleşeceğini söyledi. Türkiye’de ib eğitimi veren okullar incelendiğinde, 4 milyon 748 bin 610 öğrencisi olan 9 bin 281 devlet lisesi içinden sadece istanbul’daki mümtaz turhan sosyal bilimler lisesi’nde bu eğitimveriliyor.

                sadece 30 kolej

                sayıları 774’e ulaşan özel liseler içinde ise türkiye’nin yüksek öğrenim ücretleriyle dikkat çeken eğitimdemarka olmuş 30 lisesinde ib eğitimi verildiği ortaya çıkıyor. 30 kolejde ib okuyan öğrenciler için üniversitelerin kapısı sınavsız aralanmış olurken, bir tek devlet lisesi dışında bu olanaktan faydalanan okul bulunmuyor.

                ‘ithal sistem onur kirici’

                türkiye özel okullar derneği başkanı cemgülan, bu sisteme sert tepki gösterdi: “türkiye’ye ait sınav sistemleri değil. Amerikalının yaptığı sat ve toefl’la ben üniversiteye niye öğrenci alayım? Bu çok onur kırıcı. Elâlemin yaptığı sistemle niye öğrenci alınsın? Ithal yöntemle öğrenci yerleştirmek türkiye’yi aşağılamaktır.”

                ‘yök eşit firsat sağlamali’

                sistemin çokmasraflı olduğunu da kaydeden özel okullar derneği başkanı cem gülan, şunları söyledi: “ib uygulayacak olan bir okul kurmakta olan bir kişi olarak söylüyorum. Yök, bütün çocuklar için eşit imkân sağlamalı. üniversite için çılgınca bir savaş yapılıyor. çok küçük bir kesim istediği bölüme giriyor. Istanbul’daki ile hakkâri’deki çocuğa eşit şans tanımalısınız. Hakkâri’de ib eğitimi veren okul mu var? Hakkârilinin suçu ne?” gülan, “şu anda ilköğretimbaşarı puanı da, ortaöğretimbaşarı puanı da resmen sahtekârca satılıyor” diye konuştu.

                international bakalorya (ib)

                uluslararası bakalorya (ib), dünyanın birçok ülkesinde uygulanan ve 3 değişik gruptan oluşan bir sistem. Ib ilköğretim 1. Kademe türk ulusal eğitim sistemi’nde 1-5. Sınıflara yani 3-12 yaş grubuna uygulanır. Ikinci kademe, 11-16 yaş grubuna uygulanır. üçüncü kademe 16-19 yaş grubuna uygulanır ve uluslararası düzeyde üniversiteye girişi sağlayan dip lo ma verilir. 9 ya da 10. Sı nıf ta ib dip lo ma prog ra mı na hazırlık düzeyinde eğitim verilir. Diploma ingilizce, fransızca ya da ispanyolca olabilir.

                işte ib'li okullar

                ahmet ulusoy lisesi, aka koleji, ar-el koleji, ankara yüce okulları, bahçeşehir koleji, beykent koleji, bilkent üniversitesi hazırlık okulu, darüşşafaka lisesi, doğuş eğitim kurumları, enka okulları, eyüboğlu lisesi, özel bilkent lisesi, istek vakfı, istanbul community school, itü geliştirme vakfı özel ekrem elginkan lisesi, koç özel lisesi, kültür lisesi, ted ankara koleji, ted bursa koleji, tarsus amerikan koleji, tev inanç türkeş lisesi, zeynep mutlu eğitim vakfı özel kemer okulları, özel izmir amerikan lisesi, özel yüzyıl işıl lisesi, özel mef okulları, özel mef anadolu lisesi, özel marmara koleji, özel bilkent erzurum laboratuvar lisesi, beykent eğitim kurumları ile prof. Dr. Mümtaz turhan sosyal bilimler lisesi.

                http://www.haberturk.com/yasam/haber...a-isyani-cikti
                .....

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #4643
                  Bu 1988 yılında getirilen sadece kayıtlı rakam

                  Üreme ile şu an 10 milyon olmuştur.

                  Suriyeden gelenler ise 3.5 milyon kişi

                  ve buda kayıtlı rakam en az 5 milyon vardır

                  on yıl sonra bebek mamasıyla vuruşan bu vatanını

                  satıp kaçanlarla birlikte 40-50 milyon olurlar

                  ekmek elden su gölden vergi yok fatura yok

                  ilaç bedava sağlık bedava

                  Türk milletinin derisi yüzülüyor bu haklardan

                  yararlanabilmek için ve 1 veya 2 çocuğunu

                  besleyebilmek için Özalın yanlış politikalarını bu gün

                  ampuller uyguluyor

                  TÜRK MİLLETİ UYANIK OLMALI
                  .......



                  185 bin Rakkalı Türkiye’ye geliyor



                  NEDEN KUZEY IRAKA KAÇMIYOR BU KIROLAR

                  İLLA BİZİM YAL TENEKELERİNİ YALAYIP KANIMIZI İÇECEKLER

                  MADEM TÜRKLER DÜŞMAN NE ....ZIN ...MI VAR BURDA

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #4644


                    Meclis'te yasalaşan kanunla birlikte kayıp-kaçak bedelinin ödenmesine devam edilecek.
                    Yasalaşan kanun, sosyal medyada tepkilere neden oldu.


                    Öte yandan; sosyal medya kullanıcıları, yasalaşan kanuna tepki gösteriyor.

                    Aylık 1 lira 20 kuruşluk elektrik faturasıyla
                    "balkonumu da klima taktıracağım"
                    diyen yüzsüzün paylaşımı görenleri çıldırtıyor
                    .



                    http://www.ensonhaber.com/kayip-kaca...016-06-05.html


                    http://www.ensonhaber.com/hdplilerin...016-02-04.html
                    ......

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #4645
                      PKK lıların evlere verdiği hasar karşılığı 1,5 tirilyon dağıtılıldı ....
                      Resimde devletden para sömüren,
                      fakat kapı önüne bomba döşenirken bilgi vermeyen nankörleri görmektesiniz
                      HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN.
                      ..



                      https://www.facebook.com/Bordo.Berel...type=3&theater
                      .....

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #4646
                        ...........

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #4647
                          .....

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #4648


                            http://www.ensonhaber.com/devlet-bah...016-05-31.html



                            İran'ın Kerec kentinde bulunan Recayişehr Cezaevi'nde bulunan 7 Kürt tutuklu,
                            'ulusal güvenliği tehlikeye atmak' suçlamasıyla hakim karşısına çıkarıldı.

                            HEPSİ İDAM EDİLECEK

                            Mahkeme, söz konusu tutukluların kendilerini savunmak için
                            avukat tutmalarına izin vermedi ve 7 Kürt için idam karar verdi.


                            İran'da, ocak ayında da 5 Kürt, 'kasten adam öldürmek'
                            suçundan idam edilmişti.


                            http://www.ensonhaber.com/iranda-7-k...016-05-28.html
                            ........


                            ASKER POLİS VE MASUM KANI İÇEN

                            VATAN HAİNLERİNE

                            YAPILACAK MUAMELE BUDUR
                            .........

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #4649

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #4650


                                http://www.ensonhaber.com/pendikte-e...016-06-10.html

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information