Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #4411
    Bu 1988 yılında getirilen sadece kayıtlı rakam

    Üreme ile şu an 10 milyon olmuştur.

    Suriyeden gelenler ise 3.5 milyon kişi

    ve buda kayıtlı rakam en az 5 milyon vardır

    on yıl sonra bebek mamasıyla vuruşan bu vatanını

    satıp kaçanlarla birlikte 40-50 milyon olurlar

    ekmek elden su gölden vergi yok fatura yok

    ilaç bedava sağlık bedava

    Türk milletinin derisi yüzülüyor bu haklardan

    yararlanabilmek için ve 1 veya 2 çocuğunu

    besleyebilmek için Özalın yanlış politikalarını bu gün

    ampuller uyguluyor

    TÜRK MİLLETİ UYANIK OLMALI
    ........

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #4412


      Diyarbakır'da PKK mağdurlarına 2 milyon liralık yardım

      Teröristler tarafından düzenlenen bombalı saldırılarda ev ve iş yerinde
      hasar oluşan vatandaşlara, 2 milyon lira ödeme gerçekleştirildi.


      http://www.ensonhaber.com/diyarbakir...016-05-10.html

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #4413


        http://www.ensonhaber.com/ailesi-pkk...016-05-10.html

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #4414
          Suriye'den Türkiye'ye gelen PKK'lı yakalandı

          Suriye'den gelen PKK'lı teröristin, Mersin'in Tarsus ilçesinde yakalandığı bildirildi.

          http://www.ensonhaber.com/suriyeden-...016-05-10.html

          Hay ben sizin Suriyeli ve kuzey ıraklı kordaşlarınızın ejdadını

          .............. Türk milletini bu cibilyetsizlerin yük katırına çevirdiniz

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #4415
            Şanlıurfa’da çatışma: 2 PKK’lıdan biri öldürüldü, diğeri yaralı yakalandı

            http://www.milliyet.com.tr/sanliurfa...undem-2242751/

            Neden yakalıyorsunuz k.a.h.p.e evlatlarını neden yesinler Türkün ekmeğini

            Bu güne kadar yedikleri bedava yallardan kudurmuşlar semirmişler

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #4416




              http://www.ensonhaber.com/sanliurfad...016-05-10.html

              Vurun Yiğitlerim Allah aşkına Muhammed aşkına Türkün vatanına baykuş gibi tünemeye kalkanları

              Gravatlı mıravatlı dinlemen Rabbim silahlarınıza Zülfikar keskinliği yüreklerinize Hz.Hamza cesareti versin

              ayağınıza taş değirmesin

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #4417


                kayıp-kaçak elektriğin neden elektrik kullanımında hile yapmayanlara ödettirilir

                Bu mu âdil devlet!Hırsız, şirketin malını çalsın, masum halk, kullandığı elektriğin parasını, hem de haksız birtakım borç haneleri de dâhil, kuruşu kuruşuna ödediği hâlde, fazladan hırsızların çaldıklarını da şirketlere ödesin?! Mantık dışı!

                "Yargı kararları kanunla çökertilmeye çalışılmaktadır. Teklif yasalaştığı takdirde, Yargıtay Genel Kurulu'nun vermiş olduğu kayıp-kaçakların hukuksuzluğunu gösteren yargı kararları hiçe sayılacak, kayıp-kaçak bedelleri bu defa yasa zoruyla alınacak ve bugüne kadarki kayıp-kaçak bedelleri yaklaşık 36 milyon aboneye geri ödenmeyecektir. 21 elektrik dağıtım şirketi bünyesinde, sadece bir yıl içinde, 2013 verileriyle, 5.85 milyar TL'lik kayıp kaçak bedeli oluşmuş, bu şirketlerin toplam elektrik dağıtım bedeli ise 3.5 milyar TL'de kalmıştır."Göz göre göre hırsızların sırtını sıvazlıyor ve para babalarını kayırıyorsunuz. Halkın ahını alırsanız iflâh olmazsınız ki ah alıyorsunuz, elbette iflâh olmazsınız!

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #4418




                  AMK ....pu çocuğu sanki seradan yetişen sebzeleri biz yiyoruz bedavaya

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #4419


                    Mehmetçik'ten PKK mağdurlarına gıda yardımı

                    Mehmetçik, Mardin'de
                    PKK'lı teröristler tarafından suları kesilen vatandaşlara
                    tankerlerle su yardımı yaptı.


                    http://www.ensonhaber.com/mehmetcikt...016-05-11.html

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #4420
                      Diyarbakır saldırısını PKK üstlendi

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #4421


                        http://www.ensonhaber.com/pkk-oldurd...016-05-11.html

                        Demekki oradaki ermeni d..llerinin analarını ....se PKK
                        peçetesini ve yağlamasını kendileri yapıp alkışlayacaklar

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #4422


                          http://www.milliyet.com.tr/burasi-gu...undem-2243525/

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #4423
                            Bu 1988 yılında getirilen sadece kayıtlı rakam

                            Üreme ile şu an 10 milyon olmuştur.

                            Suriyeden gelenler ise 3.5 milyon kişi

                            ve buda kayıtlı rakam en az 5 milyon vardır

                            on yıl sonra bebek mamasıyla vuruşan bu vatanını

                            satıp kaçanlarla birlikte 40-50 milyon olurlar

                            ekmek elden su gölden vergi yok fatura yok

                            ilaç bedava sağlık bedava

                            Türk milletinin derisi yüzülüyor bu haklardan

                            yararlanabilmek için ve 1 veya 2 çocuğunu

                            besleyebilmek için Özalın yanlış politikalarını bu gün

                            ampuller uyguluyor

                            TÜRK MİLLETİ UYANIK OLMALI
                            .........

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #4424


                              PKK'lı teröristler tarafından 21 Ağustos'ta Şırnak'ta jandarma karakoluna yapılan saldırıda şehit olan Yüzbaşı Ali Alkan'ın cenaze törenindeki haykırışları geniş yankı uyandıran ağabeyi Jandarma Yarbay Mehmet Alkan, "Dağdaki terörü şehre indirenler, bu akan kanların sorumlusudur" dedi.

                              "ÜLKEYİ YÖNETENLER HANGİ BEDELİ ÖDEDİ?"

                              Devam eden terörle mücadele konusunda da konuşan Yarbay Alkan, şunları söyledi: "Hani diyorlar ya, "Askersin kardeşim öleceksin', eyvallah. Bakın bu kadar şehidimiz var. Bunların hepsi öldü, kanını canını verdi. 32 yıldır böyle. Peki bu ülkeyi yönetenler ne yaptı? Biz canımızla, kanımızla bedel ödedik. Ülkeyi yönetenler hangi bedeli ödedi, bunu gösterin bana. Onlar bedel ödemediği sürece bu iş de bitmeyecektir. Dağdaki terörü şehre indirenler, bu akan kanların sorumlusudur. Yine konuşuyor diyecekler ama. Biz kanımızı canımızı vermeyelim demiyoruz, veriyoruz zaten. Bundan bir çekincemiz yok. Bunu da herkes görüyor, mezarlıklar şehitlikler de bunun şahidi. Peki nereye kadar? Bu işin bir sorumlusu yok mu? Bizim kaybedecek bir şeyimiz yok. Biz kaybedeceğimizi kaybetmişiz zaten. Üzerimize düşeni de yapmışız. Artık üzerine bir şey düşmeyenlerin bir şeyler yapması lazım. Başkalarının bir şeyler yapması lazım. "

                              TERÖRİSTLER YILLARDIR BELEDİYELERİ YÖNETİYOR KAMU KURUMLARINDA ÜNİVERSİTELERDE CİRİT ATIYOR

                              Yarbay Mehmet Alkan yerel yönetimlerde teröre destek uygulamalarının önlememesini de eleştirerek şöyle devam etti:
                              "Bir taraftan "terörle mücadele ediyoruz" diyorlar, diğer taraftan teröristler belediyeleri yönetiyor yıllardır. Koca koca belediyeleri yönetiyorlar, devletin tüm imkanları ellerinde. Bu nasıl mücadeledir? Doğruları söylemek ülkemizde suç maalesef. Aklı başında herkes bilir, odada sinek olduğu zaman ilaç alırsın öldürmeye çalışırsın. Ama dışarıda bataklık var, belediye görevini yapmıyor ilaçlamasını yapmıyor. O zaman burada sinek sizi ısıracak, siz sineği öldüreceksiniz, öyle devam edip gidecek. Ama bataklık orada duruyor, bataklığın kurutulması lazım. Yani terörle mücadele farklı bir şey, teröristle mücadele farklı bir şey. Bunu artık anlamamız lazım. Biz askeriz terörle mücadele ediyoruz, askeriz vur der vur, dur der dururuz, şuan olduğu gibi, yıllardır olduğu gibi."

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #4425






                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information