Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #3346


    MLKP'li bombacı Yeliz Erbay HDP'li Figen Yüksekdağ'la arkadaş çıktı

    İstanbul Gaziosmanpaşa'da önceki gece hücre evine düzenlenen operasyonda öldürülen MLKP'li iki kadın terörist hakkında gelişme yaşandı. Star Medya Grubu binasına 24 Temmuz’da parça tesiri yüksek zaman ayarlı bomba atan MLKP’li kadın teröristten Yeliz Erbay'ın HDP Eş Genel Başkanı Figen Yüksekdağ'la birlikte Ezilenlerin Sosyalist Partisi'nde yöneticilik yaptığı ortaya çıktı.

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #3347


      KİRLİ PAZARLIK GÜN YÜZÜNE ÇIKTI Demirtaş'ın Rusya ziyaretinin perde arkasında Suriye'nin Kuzeyi'nde PYD'nin Cerablus'u alarak hayalini kurduğu kantonların birleştirilmesi için fırsat kollayan PKK'nın talebi olduğu ortaya çıktı. Demirtaş Moskova'ya Suriye'de Rusya, Esed ve İran'ın ittifakından yararlanmak isteyen PYD'nin 'Cerablus'u almamız için desteği artırın' mesajını iletecek. Bunun karşılığında ise hava sahamızı ihlal ettiği için düşürülen Rus uçağı konusunda içi ve dış kamuoyuna hükümet karşıtı propaganda sözü verilecek. Özellikle Avrupa'da Türkiye'nin DAEŞ'i desteklediği yönünde kara propaganda yapılacak. Uzmanlara göre Demirtaş'ın ziyareti tesadüf değil. PKK-PYD'YE PUTİN DESTEĞİ Siyaset, Ekonomi ve Toplum Araştırmaları Vakfı (SETA) Üyesi, Uluslararası İlişkiler Uzmanı Profesör Dr. Muhittin Ataman: Rusya, Suriye denklemine dahil olduktan sonra PKK ve PYD Rusya’nın desteğini doğrudan aramaya başladı. PYD şimdi Cerablus’a girmek için daha fazla zorlayacak. Demirtaş, başlı başına ve ayrı bir davranış sergiliyor, bunun sonucu iyi olmaz.

      FIRAT'IN BATISI TALEBİ

      İstanbul Kültür Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi, Uluslararası İlişkiler Uzmanı Prof. Dr. Hasan Köni: Rusya Cerablus ve Fırat’ın batı bölgesini Esad için düşünüyor. PYD’de de Esad için düşünülen bölgeye kendilerinin hakim olması düşüncesi hakim. Demirtaş da Moskova’ya bunun için gidiyor.

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #3348
        Rusya: Silahlı Kürt grupları desteklemeye hazırız

        HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş ile görüşen Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov destek mesajı verdi.

        http://www.ensonhaber.com/rusya-sila...015-12-23.html

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #3349


          Finans'ı alan Katarlılar yeni bir banka peşinde!

          Türkiyeye iddialı adımlarla giren Katarlıların şimdi de sektörün en büyük özel bankalarından biriyle
          stratejik ortak olmak için masaya oturduğu öğrenildi.


          Edinilen bilgiye göre Katarlılar, Türkiyenin en büyük özel bankalarından biriyle stratejik ortak olmak üzere bir süredir görüşme halindeler. Kulislerde dolaşan söylentilere göre Türkiyenin devlerinden olan bankanın yüzde 10 ile 30u arasında bir payının Katarlı ortaklara satışı planlanıyor. Stratejik anlaşmanın 3-4 milyar doları bulan bir değere ulaşabileceği belirtiliyor. Bir iki ay içinde açıklanması beklenen stratejik anlaşma ile paranın direkt Türkiyeye girecek olması, Türkiyenin 2016 yılındaki açığını kapatmada da önemli bir rol oynayacak.

          KATARLILAR FiNANSA DALDI

          10 MİLYAR DOLARI AŞACAK

          http://uzmanpara.milliyet.com.tr/hab...a/35000/35255/

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #3350


            KİRLİ PAZARLIK GÜN YÜZÜNE ÇIKTI Demirtaş'ın Rusya ziyaretinin perde arkasında Suriye'nin Kuzeyi'nde PYD'nin Cerablus'u alarak hayalini kurduğu kantonların birleştirilmesi için fırsat kollayan PKK'nın talebi olduğu ortaya çıktı. Demirtaş Moskova'ya Suriye'de Rusya, Esed ve İran'ın ittifakından yararlanmak isteyen PYD'nin 'Cerablus'u almamız için desteği artırın' mesajını iletecek. Bunun karşılığında ise hava sahamızı ihlal ettiği için düşürülen Rus uçağı konusunda içi ve dış kamuoyuna hükümet karşıtı propaganda sözü verilecek. Özellikle Avrupa'da Türkiye'nin DAEŞ'i desteklediği yönünde kara propaganda yapılacak. Uzmanlara göre Demirtaş'ın ziyareti tesadüf değil. PKK-PYD'YE PUTİN DESTEĞİ Siyaset, Ekonomi ve Toplum Araştırmaları Vakfı (SETA) Üyesi, Uluslararası İlişkiler Uzmanı Profesör Dr. Muhittin Ataman: Rusya, Suriye denklemine dahil olduktan sonra PKK ve PYD Rusya’nın desteğini doğrudan aramaya başladı. PYD şimdi Cerablus’a girmek için daha fazla zorlayacak. Demirtaş, başlı başına ve ayrı bir davranış sergiliyor, bunun sonucu iyi olmaz.

            FIRAT'IN BATISI TALEBİ

            İstanbul Kültür Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi, Uluslararası İlişkiler Uzmanı Prof. Dr. Hasan Köni: Rusya Cerablus ve Fırat’ın batı bölgesini Esad için düşünüyor. PYD’de de Esad için düşünülen bölgeye kendilerinin hakim olması düşüncesi hakim. Demirtaş da Moskova’ya bunun için gidiyor.

            http://www.sonirade.com/siyaset/demi...ni-h13431.html






            http://www.takvim.com.tr/guncel/2015...mirtasa-destek

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #3351






              http://www.ensonhaber.com/teroristle...015-12-23.html

              Büyük Önder Atamız Atatürkümüz hayatta olsaydı

              Bu ......................soysuzlarının çıktıkları deliklere Tank namlusunu sokturur

              bir daha yeryüzüne böye soysuzların ...çılmasının dahi önünü keserdi

              Ah ATAM ahh

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #3352


                Yer Silopi... Küçük bir çocuk... PKK tehdidi nedeniyle güvenli bir bölge götürülecek. İşte o küçük yürek üşüyor, tabur komutanı da minik elleri avucuna alıp nefesiyle ısıtıyor... :cry:

                İşte bu kare bölücü terör örgütü PKK'nın halka olan nefretini bir kez daha ortaya çıkardı. Teröristler genç, yaşlı, çocuk kim varsa üzerine roketatarla saldırdı. Mehmetçik saldırıyı püskürttü; ne bir yurttaşımız ne bir askerimiz yara aldı...



                Size silah doğrultan köpekleri ve sahiplerini

                Rabbim ebediyyen Cehennemin en azaplı yerlerinde

                cezalandırsın zürriyetlerini kurutsun inşallah

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #3353



                  "Allah rızası için operasyonu sonuna kadar devam ettirin bizi bu pislikten kurtarın"

                  Diyarbakır'ın Sur ilçesinde yaşayan ve operasyon bölgesinde askere sığınan vatandaşlar 23 Aralık 2015 tarihinde TSK personeli tarafından güvenli bir bölgeye sağlıklı bir şekilde tahliye edildi.



                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #3354


                    http://t24.com.tr/haber/mhpli-ozdag-...kalacak,321534

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #3355


                      Ermeni askere PKK paçavrasıyla cenaze töreni!

                      Azerbaycan’ın Ermenistan işgali altındaki dağlık Karabağ bölgesinde çıkan çatışmada ölen Ermeni askerini PKK flamasına sarıp cenaze töreni düzenlediler. İşte şok görüntüler…

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #3356


                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #3357


                          Türkiye'nin yanı başında yeni şer ittifakı!

                          Uçak kriziyle gerilen Rusya-Türkiye ilişkileri,
                          Ermeni-Rus-HDP ile yeni bir “şer ittifakı” kurulmasına neden oldu






                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #3358




                            YÖS (YABANCI ÖĞRENCİ SINAVI) SAÇMALIĞI

                            Türkiyedeki adaletsizliğin binlerce örneğinden sadece 1 i bu sınav

                            Art niyetli insanların Haksızca ve İlkokul düzeyinde sorular sorularak
                            Üniversitelere yerleşme yöntemi.

                            Üniversiteye yerleşinceye kadar yabancıyım diye yerlere yatıp

                            Meslek Yüksekokulunu kazanabilecek düzeyde Bilgi sahibi olmayan

                            öğrencileri Başta Tıp Hukuk Eczacılık gibi Türk öğrencilerin

                            yıllarca kafa patlatıp kazanamadığı bölümlere kolayca yerleşen çakalların

                            konu yabacılara uygulanan harç miktarını ödemeye geldiğine ben Türküm

                            diyerek Yabancıların ödediği harçtanda muaf bir şekilde

                            Kolayca Üniversite hemde en iyi bölümlere yerleştirildiği sınav.


                            Örnek 1:Okulumuzdaki bulgar kız(Kız 2.sınıftan beri türkiyede okuyor) ygsden 320 aldı yösle celal bayar tıpa girdi
                            Örnek 2:Meslek liseli komşumuz ygsden 230 aldı yösle yıldız teknik makine müh. kazandı
                            Örnek 3:Başka bir tanıdıgım meslek lisesinden 2 yıllık elektronik bölümü bitirdi dgs ile istanbul üniversitesi elektronik-elektronik müh kazandı

                            Adamlar 12 sene bizle aynı eğitimi alıyor sadece doğum yerleri yabancı ülke diye asla kazanamayacakları bölümleri kazanıyor.yorum sizlerin






                            EE biz gidelim o zaman buradan askerliğini yapmayan vergi vermeyenlerle devletçilik oynarsınız gayri

                            tabii sizi kim koruyup askerlik yapacak yada işkembelerinizi dolduracak maaşlar için kim vergi verirse versin

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #3359




                              İktidar Yanlısı Televizyon kanalında



                              Bölüm başına 90 bin TL kazanacak

                              http://www.haber3.com/beren-saatin-u...u-3741610h.htm
                              Beren Saat'in performansı beğenilmedi.

                              http://www.ensonhaber.com/muhtesem-y...015-12-24.html

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #3360


                                http://www.ensonhaber.com/sirnakta-h...015-12-24.html

                                Demekki o domuz potuğunun elindeki boruyu demirtaşa ve potuk sevicilere

                                yağlasan banamısın demiyecekler hafife aldıklarına göre

                                Bunlara hafif silah diyen Güruh

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information