Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #3076


    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #3077
      IMG]http://www.koprubasi.tv/images/haberler/2015/10/son_dakika_haberleri_abd_den_kuzey_irak_ta_kurt_re hine_kurtarma_operasyonu_h20821_ab498.jpg[/IMG]

      http://www.koprubasi.tv/dunya/son-da...nu-h20821.html



      ABD dünya ile dalga mı geçiyor?
      Kuzey Irak, ABD tarafından Kerkük'te düzenlenen operasyonda kurtarılan rehinelerden
      hiç birinin Kürt olmadığını açıkladı. İşte gündeme bomba gibi düşen o haber.
      .



      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #3078



        ABD dünya ile dalga mı geçiyor?
        Kuzey Irak, ABD tarafından Kerkük'te düzenlenen operasyonda kurtarılan rehinelerden
        hiç birinin Kürt olmadığını açıkladı. İşte gündeme bomba gibi düşen o haber.
        .



        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #3079


          Merkez Bankası eski Başkanı Durmuş Yılmaz,
          AKP'nin iktidarı boyunca 2 trilyon dolar vergi topladığını hatırlatarak,
          “Yol, hastane ve tünel yaptık diyorsunuz.


          Ancak yaptığınız hizmetleri alt alta hesapladığımızda 2 trilyon yapmıyor.”

          http://www.patronlardunyasi.com/habe...aptiniz/173839

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #3080
            20 milyar TL’lik çek karşılıksız çıktı!

            Türkiye’de ilk 9 ayda karşılıksız çek tutarı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 41 artışla 19.7 milyar TL oldu.

            http://www.patronlardunyasi.com/habe...z-cikti/173674

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #3081


              ''TÜRKİYE'YE TEHDİT OLUŞTURMAYA BAŞLAMIŞTIR, GEREĞİ YAPILACAK''

              Cumhurbaşkanı Erdoğan, ''Tel Abyad'a DAEŞ giriyor. Daha sonra DAEŞ oradan çıkıyor ve Tel Abyad'a bu defa PYD giriyor. Hepsi kolektif bir oyun. Oranın yüzde 95'i Arap ve Türkmen. Yüzde 5 Kürt var. Böyle bir yerde şu anda orası boşaltıldı.

              Önce ülkemize geldiler sonra tekrar Tel Abyad'a geri döndüler. Dert, orayı kantona dönüştürmek ve ilan ettiler kanton diye. Bu Türkiye'ye artık bir tehdit oluşturmaya başlamıştır. Öyleyse gereğini Türkiye yapacaktır. Bunu herkes bilsin'' diye konuştu.

              http://www.milliyet.com.tr/erdogan-k...78/default.htm

              İyide Sınır boylarında hastanelerde katar katar PYD=PKK lı teröristleri kim tedavi etti

              bu yavşaklarıda kardeşim diye içeriye kim alıp YALLADI

              beslersen kargayı oyar gözünü

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #3082
                Diyarbakır'da şiddetli çatışma...

                Diyarbakır'dan üzücü bir son dakika haberi geldi.Diyarbakır’ın merkez Kayapınar ilçesi Huzurevleri semtinde saat 03..00'ten beri şiddetli çatışmalar yaşanıyor. Evden açılan ateş sonucu 2 polis memuru şehit oldu, 4 polis memuru yaralandı.. Evdeki 4 teröristin ölü ele geçirildiği bilgisi geliyor..

                http://www.milliyet.com.tr/diyarbaki...undem-2137881/

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #3083


                  1 Kasım'da seçim sonucunun bir öncekiyle aynı olacağını söyleyen Özdil muhalefeti sert sözlerle eleştirdi. Nil Soysal'a konuşan Özdil, "Şartlar aynıyken farklı sonuç beklemek gerizekalılıktır. Muhalefette çaba görmüyorum. Günlük işporta politikalarla, üç aylık hesaplarla işi kurtarmaya çalışıyorlar. Ama üç ayda ancak hıyar yetişir" diyerek CHP ve MHP'nin politikasının yanlış olduğunu söyledi.

                  AYNI TABLO ÇIKACAK

                  "Einstein’ın bir lafı var; şartlar aynıyken farklı sonuç beklemek gerizekalılıktır. Aynı tablo çıkacak. Defalarca seçim kaybetmiş Kemal Kılıçdaroğlu ile seçim zaferi bekleniyorsa, burada bir problem var demektir. Ya da defalarca seçim kaybetmiş Devlet Bahçeli ile seçim zaferi bekleniyorsa, burada da bir problem var demektir. Davutoğlu için de aynı durum geçerli, oy kaybetti, gene oy kaybedecek.

                  SİZİN BAŞARINIZ AKP'NİN BAŞARISIZ OLMASINI BEKLEMEK Mİ?

                  Mesela insanlar öldürülüyor, bombalar patlıyor, kabuslar yaşanıyor, Ahmet Davutoğlu; “anketler iyi” filan diyor. Muhalefet de bu kabusların AKP’de oy kaybına sebep olmasını bekliyor. Sizin başarınız AKP’nin başarısız olmasını beklemek mi? Kaç sene beklememiz gerekiyor bunun için? Muhalefette bir çaba görmüyorum. Günlük işporta politikalarla, üç aylık hesaplarla işi kurtarmaya çalışıyorlar. Ama üç ayda ancak hıyar yetişir!"

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #3084


                    2 yılda 36 bin hastaya baktım. İmkânlar kötüydü ama hayatımın en güzel günlerini yaşadım.

                    BİR GECE PKK'LI TERÖRİSTLER YOLUMU KESTİ
                    2014'te Sağlık Bakanlığı yılın doktoru ödülünü verdi. Ancak terörden sonra hemşire olmadığı için Çocuk Yoğun Bakım servisi kapandı. 5 çocuk Siirt'e giderken yolda öldü. Kahroldum... 'Çocukları kurtaramıyorsam burada ne işim var' diye düşünmeye başladım. Bir gece PKK'lı teröristler yolumu kesti. Hayatımın en korkunç anını yaşadım. Sonra her gün patlamalar, çatışmalar. Askerler şehit oldu. Artık çok korkuyordum. Kızım Sitiare doğdu. Eşim ve kızım için endişelendiğim için istifa ettim.

                    ONLARI BIRAKTIĞIM İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM
                    Terör biterse ve yoğun bakım yeniden açılırsa bir dakika düşünmeden hemen geri dönerim. Hala Pervarili hastalarım sağlık durumunu buradan takip ediyorum. Pervari halkını çok sevdim. Onları bıraktığım için çok üzgünüm.

                    PKK KÜRTLERE ZARAR VERİYOR

                    Ancak ben ölürsem hiçbir çocuğa hizmet veremezdim. PKK, terörle Kürt halkına zarar veriyor. İnsanların her şeyden önce, doktora, öğretmene ihtiyaçları var. Doktorsuzluktan bir çocuğun ölmesi kadar korkunç bir şey olamaz."

                    http://www.ensonhaber.com/yilin-dokt...015-10-26.html

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #3085


                      Muş Varto'da HDP İlçe Eş Başkanı Halide Aktay'ın evinin bahçesinde 14 el yapımı patlayıcı ele geçirildi.





                      http://www.ensonhaber.com/hdpli-bask...015-10-25.html

                      adamlar belediye başkanlığı haricinde her türlü illegal pisliğin uzmanı

                      patlayıcı uyuşturucu karı ticareti vesaire

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #3086


                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #3087


                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #3088


                            Ahmet Hakan'ın CNN Türk'te konuğu olan HDP Milletvekili Sırrı Süreyya Önder, "Ben PKK ile görüşen bir insanım. Kandil'e gidiyorum, geliyorum" dedi.

                            HDP'li Sırrı Süreyya Önder "PKK ile görüşüyorum" sözleri barış maskesi takan Demirtaş'ı yalanladı.

                            SKANDAL İTİRAF

                            Adıyaman'ın terörle anılmasının masaya yatırıldığı programda, Adıyamanlı olan Sırrı Süreyya Önder, "Ben PKK ile görüşen bir insanım. Kandil'e gidiyorum, geliyorum biliyorsunuz. Dağda önemli ölçüde Adıyamanlı gerilla var. Daha öteye gerek yok. Sabri Ok Adıyamanlı'dır" dedi.

                            BeyazGazete

                            Ne Gurur verici beah

                            O....Ç....

                            Göğsü kabarıyor herhalde Sabri BOK

                            Kendi memleketlisi diye

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #3089


                              Sarıyer'de terör örgütü DHKP/C'ye yönelik operasyon sırasında yaralanan Dilek Doğan,hayatını kaybetti.

                              Hastane önünde toplanan bir grup da bir süre slogan attı.

                              Hastaneye gelen CHP Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu da durum hakkında bilgi aldı.

                              İstanbul Emniyeti, olayın operasyonda görevli bir personelin silahının alınmaya çalışılması sırasında yaşanan arbedede sırasında yaşandığını savundu.

                              Baba Doğan ise "Evimize 4 polis ayakkabılarıyla girdi. Kızımı vuran polise 'galoş giyin' dedik. :düsün:
                              Onlar da 'giymeyiz' dediler.:düsün: Sonra silahı bize doğrulttu. Bir anda kızımı vurdular" diyor.:hayır:
                              O kargaşada Papanın düşündüğüne bakın Galoş giyin demiş miş

                              bu ülke insanı bu kadarmı mal

                              sen önce kızının kanına pislik bulaşmış onu dezenfekte etseydin

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #3090


                                Hdp'lilerin kanlı oyunu hiç bitmeyecek

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information