

'VERGİ DE VERMEMEMİZ LAZIM'
Bölgedeki tüm enerji kaynaklarının bölge halkının malı olduğunu anlatan Yüksek, şu ifadelerde bulundu:
DBP 'li Başkan, “Buraya gelip burayı sömürenler hırsızdır. Gelip sizin elinizden alanlar hırsızdır. Sizin nafakanızı alıyor sofranızdan alıyorlar. Vergi dahi vermemeniz lazım. Kime veriyoruz vergiyi Ankara'ya, Ankara ne yapıyor bizim vergimize? Tank yapıyor, top yapıyor, silah yapıyor gelip bizim başımıza yakıyor
http://www.ensonhaber.com/hdpnin-yav...015-10-06.html











Yorum