Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #2566








    Bölücü terör örgütü PKK üyelerinin askere ateş açması sonucu 1 uzman çavuş şehit olurken 2 asker yaralandı.

    http://www.rotahaber.com/guncel/adiy...i-h542263.html
    ..............

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #2567


      Son Türkmen Kalesi de yıkılıyor

      Suriye Türkmen Kitlesi Koordinatörü Samir Hafez
      “Kürt devleti için ilk işaret verilmişti.
      Plana göre IŞİD Kürtlerin önünden çekilecek” dedi


      Hürriyet gazetesi, Suriye sınırındaki son gelişmelerde terör örgütü PKK'nın Suriye'deki uzantısı PYD'yi açık açık destekledi. Yaptığı haberle de okuyucularının aklıyla dalga geçti.

      IŞİD'in bölgeyi terk etmesiyle Tel Abyad'a zorla sahip çıkan PYD, buradaki Türkmen ve Araplar'ı tehditle Türkiye'ye göndermişti.

      Son 10 günde 50 bin Suriyeli Türkiye'ye gelirken bu insanlar "Biz göçmen değil sürgünüz. PYD bizi zorla, tehditle Türkiye'ye gönderdi" dedi.

      Bu haberlerin hiçbirini görmeyen Hürriyet ise dün PYD güçleriyle birlikte Tel Abyad'a girdi. On binlerce mültecinin sürgün edildiği kente, birkaç yüz kişinin geri dönmesini "Dönüşler başladı" şeklinde yorumladı.

      Takvim


      Tel Abyad'dan gelen Suriyeliler,
      PYD'nin "Gidin ve dönmeyin" diyerek kendilerini zorla Türkiye'ye gönderdiğini söyledi.
      Suriyeliler yaşadıklarını, "Biz sığınmacı değiliz ki, sürgünüz. Kaçmadık, sürüldük.
      IŞİD çekildi, PYD yerleşti, tehdit ettiler" diye anlattı.


      Köpeği değil sahibini iyi görmek lazım...


      "HDP Eş Genel Başkanı Figen Yüksekdağ, Suriye'nin kuzeydoğusundaki Kobani (Ayn el Arap), ilçesinde terör örgütü DAEŞ militanlarının saldırısına ilişkin, "Eğer, bu katliam, bu soykırım ve işgal girişimi, sizin desteğinizle gerçekleştirilmediyse, buyurun bunu kanıtlayın,"

      K.......... taki pişkinliğe bakarmısın bu millet olup biteni algılayacak zeka düzeyinde değil sanki
      birde Yüce Türk milletinin zekasıyla adeta alay edercesine hesap soruyor

      Artık bu vatan haini devletimizi yıkmaya çalışan köpekleri besleyip semirmelerine izin verilmemeli

      o köpekliğini yaptıkları ABD ,İsrail,İngilterede bu yaptıklarının milyonda birini yapsalar

      bırakın milletvekilliği maaşıyla ossuruncaya kadar yiyip içip her yerde azgınlık yapmayı

      o ülkenin yosunlu mahpus damında yatabilmek için

      köpek gibi yalvartırlar




      Suriye Türkmen Meclisi Başkanı Abdurrahman Mustafa,
      Türkmenlerin IŞİD ve PYD gibi terör örgütleri arasında sıkıştığını belirterek,
      “Türkiye bir an önce müdahale etmeli.
      Bu Türkiye’nin güvenliği için de önemli”
      dedi.

      KÜRT KORİDORU İSTİYORLAR

      Son günlerde alevlenen tartışmaların kendileri için yeni bir şey olmadığını söyleyen Abdurrahman Mustafa,
      “Kürt koridorunun açılması ve kantonların birleştirilmesi konusunu sürekli olarak biz gündeme getirdik.
      Tel Abyat’taki Türkmenleri PYD yerinden etti.
      Türkmenlere bir taraftan psikolojik şiddet bir taraftan terör uygulandı.
      Köylerimiz boşaltıldı. Bu da PYD’nin oradaki niyetini ortaya çıkarmıştır.

      Dolayısı ile orada bir Kürt koridorunun açılması için temeller atıldı.
      Bunun inşasına da devam ediyorlar” dedi.

      http://www.habervaktim.com/haber/423...a-alinsin.html


      PYD’nin Kobani’deki Mıştenur Hastanesi’ni IŞİD’ten geri alırken büyük bir katliam yaptığı ortaya çıktı.
      PYD/YGP’nin havaya uçurduğu hastanede bulunan
      19 doktor, 28 hemşire ve 100'ü aşkın hasta hayatını kaybetti.
      ............

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #2568



        Tüketici Birliği Federasyonu Genel Başkanı Deniz, EPDK'nın perakende elektrik tarifelerinde
        kayıp kaçak bedeline rekor oranda zam yaptığını belirtti.

        Deniz, yazılı açıklamasında, EPDK'nın 1 Temmuz'dan itibaren uygulanacak perakende elektrik tarifelerini açıkladığını hatırlattı.

        "Sanayi kuruluşlarına ilişkin tarifenin kayıp-kaçak bedelinde yüzde 1,35 indirim yapılırken,
        ticarethanelere ilişkin tarifenin kayıp-kaçak bedelinde yüzde 32, meskenlere ilişkin tarifenin
        kayıp-kaçak bedelinde yüzde 39,47 oranında zam yapılmıştır.


        Kayıp-kaçak bedeline bu kadar yüksek oranlı zam, en son 2014/Ekim tarifesinde görülmüş,
        o dönemde de kayıp-kaçak bedeli yaklaşık yüzde 38 zamlanmıştı.

        http://www.habervaktim.com/haber/423...m-iddiasi.html



        Batman nüfusunun yüzde 75'i sosyal yardım alıyor

        Nüfusu 557 bin kişi olan Batman'da 420 bin kişi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'ndan yardım alıyor.

        http://www.ensonhaber.com/batman-nuf...015-07-08.html

        Dövlet bize Bahmiiir


        Offfffffffffff Ulen Offfffffffff

        yattığın yerden devlet bakarsa elinde beş tanede körpe hatun
        köpek piresi gibi çoğalmazmı böyle durumda

        nasıl olsa ekmek elden su gölden imama hak vermeden papaza ...t vermeden

        gel keyfim gel

        Diğer bölgelerdeki gariplerde vere vergi fatura altında inim inim inlemekten
        zütten zürüyetten kesiliyor dert tasa gam kasavet sıkıntı stresten üremeye
        ne bedeb ne zaman el veriyor zaten evin geçimini karı koca çalışmadan
        yapamıyor
        ...............

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #2569


          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #2570


            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #2571


              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #2572


                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #2573




                  Kahpe karıdan yiğit oğlan doğmaz

                  bunlardan yiğitçe ssavaşmasını beklemek saflık olur

                  paşam

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #2574


                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #2575


                      http://www.habervaktim.com/haber/427...-festival.html

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #2576


                        Celal Doğan PKK'ya ağlıyor
                        Türk askerine kurşun sıkılırsa HDP'den ayrılırım diyen Celal Doğan TSK'ya katliamcı dedi..

                        http://www.ensonhaber.com/celal-doga...015-08-02.html

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #2577


                          http://www.ensonhaber.com/chpli-osma...015-08-02.html

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #2578


                            http://www.ensonhaber.com/selahattin...015-08-02.html

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #2579


                              Ağrı'daki terör saldırısını deprem sandılar

                              Ağrı’da gece saatlerinde jandarma karakoluna düzenlenen bombalı saldırı sonucu 2 asker şehit olurken, 31 asker de yaralandı.

                              http://www.ensonhaber.com/agridaki-t...015-08-02.html

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #2580


                                http://www.habervaktim.com/haber/429...miz-sehit.html

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information