Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #2371


    Doğu Perinçek partisi İP’in adını “Vatan” yapıp meydanlarda vatan-millet naraları atmasına rağmen
    7 Haziran’da aradığını bulamayınca özüne döndü, Maocu katil Çin’e sahip çıktı, protestoları eleştirdi.

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #2372


      HDP'li Vekilden Skandal Sözler!

      Mardin Nusaybin’nde Suriye sınırında askerlerin kazdığı hendeğin protesto yürüyüşü sonrası olaylar çıktı.

      HDP Mardin Milletvekili Enise Güneyli, hendek kazılmasının biran önce durdurulmasını istedi.

      GEÇİŞLERİ ENGELLEMEK İÇİN

      HDP’li Güneyli, Kürtçe yaptığı konuşmada Nusaybin ile Kamışlı arasında hendek kazılmasını kabul etmeyeceklerini, kazının biran önce durdurulmasını istedi.

      Güneyli’nin açıklaması şöyle:

      ''Vatanımız dört parçadır. Eğer bir parça yoksa diğerler de yoktur. Biz sınırların kalkmasını isterken iktidar sınırların arasını açmaya çalışıyor. Barışta ısrar ediyoruz. Dünyanın hiç bir yerinde tel örgüler bile kalmazken bugün bu hükümet hendek kazıyor. Bu hendeklerin biran önce durdurulmasını istiyoruz. Kürdistan’ın kalbi tektir ve birlikte atıyor. Hiç kimse buna mani olamayacaktır.''



      ..................mun .............................ğı el tarağınnan gerdeğe girmek hoşunuza gidiyor

      nasıl olsa vergi vermessiniz elektrik faturası daha doğrusu fatura görseniz tost ekmeği zannedip yersiniz

      kıçınızdaki donlara kadar kanını içtiğiniz Türk milletinin vergileriyle alıp giyersiniz kostak kostak 4x4 jeepe binerken

      iş muayeneye parayla hizmet almaya geldimi yalakçı sokak köpekleri gibi kuyruğu apışaraya alıp fakirlik edebiyatına başlarsınız

      Sen ve ailendeki diğer .....cık köpekler Karhanede çalışıptamı karşılayacaksınız Suriyeden getirilen besleme neydüğü belirsizleri

      Türkmenleri besleyemiyorsak Yezidlerle Kürtleri niye besleyelim para bizim para değilmi istediğimize yediririz istemediğimiz

      kanımızı içen köpeğe yedirmeyiz sanamı soracağız


      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #2373


        Siirt'te kaçakçılık şüphesiyle durdurulan otomobilden polis ekiplerine açılan ateş sonucu bir polis memuru şehit oldu.

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #2374


          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #2375


            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #2376


              http://www.ensonhaber.com/osman-bayd...015-07-07.html

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #2377


                Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde eşiyle birlikte yaşayan 65 yaşındaki Eyüp Kaymaz, çöpten topladığı yiyeceklerle hayatını sürdürüyor. Yoksul olduğuna kimseyi inandıramayan Eyüp Kaymaz, yardım almak için çaldığı kapıların yüzüne kapandığını söyledi

                "Kimden yardım istediysem inandıramadım. Hangi devlet kurumuna başvurduysam azarlayıp gönderildim" diye konuştu.

                TEK GELİRİ KAYMAKAMLIKTAN 3 AYDA BİR VERİLEN 150 TL MAAŞ

                http://www.milliyet.com.tr/yoksul-ol...undem-2084323/


                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #2378


                  PYD Türkmenleri IŞİDe yem etti

                  Suriyede ele geçirdiği bölgelerde tehcir politikası izleyen terör örgütü PYD,Türkmenleri IŞİDin kontrolündeki bölgelere göçe zorladı.

                  Bununla da yetinmeyen silahlı PYD unsurları Suriye'nin kuzeyindeki
                  Türkmen ve Arap köylerini boşaltıp yerine Kürt nüfusu yerleştirdi





                  3 yıldır suruç'ta kobanide orda burda yaralanan pyd lilerin devlet hastanesine ambulanslarımızla taşındığına çok şahit olduk. hem adamlara terörist diyeceksin hem peşmergeye yol verip kurtaracaksın, yüzbinlerce pyd'liyi çadır kentinde klimalı ortamlarda besleyeceksin türkmen vatan sevdalılarını da onun bunun eline bırakacaksın.

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #2379


                    Diyarbakır'da askeri zırhlı araca bombalı saldırı

                    Diyarbakır Silvan'da baraj inşaatı güvenliğini sağlamak üzere görev yapan askeri zırhlı araç bombalı saldırıya uğradı.

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #2380


                      7 Türkmen Tugayı IŞİD’e Karşı Birleşti

                      Suriye’de teröristlerin işgal ettiği köylerini kurtarmak için birlikte savaşacaklar



                      Yüce Allah yar ve yardıcınız olsun Aslanlar

                      bazı asalaklar gibi kuyruğu apışaraya kıstırıp Türkiyeye

                      sığınınca katillerle birlik oup Türklerin bacağına sarmadınız Yalakçı köpekler gibi

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #2381


                        Terör örgütü PKK fitre ve zekatın peşine düştü. HDP’li birçok belediye,
                        oluşturdukları ‘numaralı zarfları’ fitre için kapı kapı dolaşarak dağıtıyor.

                        http://www.furkanhaber.com/hdpden-zekat-istismari/

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #2382


                          Türkiye’nin çeşitli yerlerinde PKK güdümünde çalışan tiyatro kuruluşları
                          Diyarbakır merkezli ‘Kürdistan Tiyatro Meclisi’ni kurdu.


                          Tiyatro meclisi çatısı altında faaliyet gösterecek grupların geçmişi vukuatlı.

                          http://www.habervaktim.com/haber/424...tiyatrosu.html

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #2383


                            http://www.ensonhaber.com/figen-yuks...015-07-08.html

                            KATİLE ÖZGÜRLÜK İSTEMEK

                            DÜNYADA HİÇ BİR DEVLTTE YOK OLMAMIŞ OLAMAZDA

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #2384



                              Tüketici Birliği Federasyonu Genel Başkanı Deniz, EPDK'nın perakende elektrik tarifelerinde
                              kayıp kaçak bedeline rekor oranda zam yaptığını belirtti.

                              Deniz, yazılı açıklamasında, EPDK'nın 1 Temmuz'dan itibaren uygulanacak perakende elektrik tarifelerini açıkladığını hatırlattı.

                              "Sanayi kuruluşlarına ilişkin tarifenin kayıp-kaçak bedelinde yüzde 1,35 indirim yapılırken,
                              ticarethanelere ilişkin tarifenin kayıp-kaçak bedelinde yüzde 32, meskenlere ilişkin tarifenin
                              kayıp-kaçak bedelinde yüzde 39,47 oranında zam yapılmıştır.


                              Kayıp-kaçak bedeline bu kadar yüksek oranlı zam, en son 2014/Ekim tarifesinde görülmüş,
                              o dönemde de kayıp-kaçak bedeli yaklaşık yüzde 38 zamlanmıştı.

                              http://www.habervaktim.com/haber/423...m-iddiasi.html



                              Batman nüfusunun yüzde 75'i sosyal yardım alıyor

                              Nüfusu 557 bin kişi olan Batman'da 420 bin kişi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'ndan yardım alıyor.

                              http://www.ensonhaber.com/batman-nuf...015-07-08.html

                              Dövlet bize Bahmiiir


                              Offfffffffffff Ulen Offfffffffff

                              yattığın yerden devlet bakarsa elinde beş tanede körpe hatun
                              köpek piresi gibi çoğalmazmı böyle durumda

                              nasıl olsa ekmek elden su gölden imama hak vermeden papaza ...t vermeden

                              gel keyfim gel

                              Diğer bölgelerdeki gariplerde vere vergi fatura altında inim inim inlemekten
                              zütten zürüyetten kesiliyor dert tasa gam kasavet sıkıntı stresten üremeye
                              ne bedeb ne zaman el veriyor zaten evin geçimini karı koca çalışmadan
                              yapamıyor

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #2385



                                Tüketici Birliği Federasyonu Genel Başkanı Deniz, EPDK'nın perakende elektrik tarifelerinde
                                kayıp kaçak bedeline rekor oranda zam yaptığını belirtti.

                                Deniz, yazılı açıklamasında, EPDK'nın 1 Temmuz'dan itibaren uygulanacak perakende elektrik tarifelerini açıkladığını hatırlattı.

                                "Sanayi kuruluşlarına ilişkin tarifenin kayıp-kaçak bedelinde yüzde 1,35 indirim yapılırken,
                                ticarethanelere ilişkin tarifenin kayıp-kaçak bedelinde yüzde 32, meskenlere ilişkin tarifenin
                                kayıp-kaçak bedelinde yüzde 39,47 oranında zam yapılmıştır.


                                Kayıp-kaçak bedeline bu kadar yüksek oranlı zam, en son 2014/Ekim tarifesinde görülmüş,
                                o dönemde de kayıp-kaçak bedeli yaklaşık yüzde 38 zamlanmıştı.

                                http://www.habervaktim.com/haber/423...m-iddiasi.html



                                Batman nüfusunun yüzde 75'i sosyal yardım alıyor

                                Nüfusu 557 bin kişi olan Batman'da 420 bin kişi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'ndan yardım alıyor.

                                http://www.ensonhaber.com/batman-nuf...015-07-08.html

                                Dövlet bize Bahmiiir


                                Offfffffffffff Ulen Offfffffffff

                                yattığın yerden devlet bakarsa elinde beş tanede körpe hatun
                                köpek piresi gibi çoğalmazmı böyle durumda

                                nasıl olsa ekmek elden su gölden imama hak vermeden papaza ...t vermeden

                                gel keyfim gel

                                Diğer bölgelerdeki gariplerde vere vergi fatura altında inim inim inlemekten
                                zütten zürüyetten kesiliyor dert tasa gam kasavet sıkıntı stresten üremeye
                                ne bedeb ne zaman el veriyor zaten evin geçimini karı koca çalışmadan
                                yapamıyor
                                [/QUOTE]

                                TÜM BU KADAR KIYAĞA RAĞMEN APONUN KILLI

                                K...ÇINI AY YILDIZLI BAYRAĞA TERCİH EDİYORLAR




                                AK Parti'nin açılım politikalarının en hararetli savunucularından olan ve son seçimde
                                AK Parti'den Mardin Milletvekili seçilen Orhan Miroğlu, Star'daki yazısında,
                                Doğu ve Güneydoğu'da PKK OHAL'i yaşandığını söyledi... İşte o yazısı:

                                http://www.habervaktim.com/haber/424...n-gidiyor.html

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information