Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #2251


    CHP Genelbaşkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu ve CHP Vekili Şafak Pavey,

    Ermeni Soykırımıyla yüzleşin yürüyüşünde HDP'li vekil ve gruplarla birlikte yürürken



    S. Demirtaş: Nasılsınız efendim?

    Ş. Pavey: Sağ olun siz nasılsınız? Kutluyorum, birlikte iyi salladık diye düşünüyorum.

    S. Demirtaş: Umarım her şey daha iyi olacaktır.

    Ş. Pavey: Umuyorum.

    S. Demirtaş: Hep birlikte daha iyisini başarırız.

    Gazetecilerin "Koalisyon hükümeti mi çıkar?" sorusu üzerine Şafak Pavey, "Bunu ilerleyen günlerde hep beraber göreceğiz" diye yanıt verdi.

    http://www.milliyet.com.tr/safak-pav...94/default.htm

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #2252




      Burcu Çelik Özkan'ın köy korucularına yönelik "Bu memleketten defolup gideceksiniz.

      Bize uzattığınız o keleşi size çevirmesini biz çok iyi biliriz


      http://odatv.com/n.php?n=o-kelesi-si...ruz-0906151200

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #2253


        Diyarbakır'da dün yaşanan çatışma halen tartışılırken sosyal medyada kafaları karıştıran bir gelişme yaşandı.

        Diyarbakır'da dün İlim Hizmet Yardımlaşma ve Araştırma Derneği (İhya- Der) Şube Başkanı Aytaç Baran'ın öldürülmesinin ardından twitter'da @agit_212 adıyla açılmış YDGH-AMED adlı hesaptan "1 hizbul-kontra üyesi" öldürülmüştür" mesajı paylaşıldı.



        http://odatv.com/n.php?n=diyarbakir-...onu-1006151200

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #2254


          http://www.ensonhaber.com/hdpli-veki...015-06-10.html

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #2255


            http://www.ensonhaber.com/mirgun-cab...015-06-09.html


            PKK analarını şeyh etse

            devletten bilecek alçaklar çünkü PKK uçkuruna sadık masum mazbut bir kuşseverler derneği

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #2256


              Şanlıurfa Valisi İzzettin Küçük PKK'nın son 6 ayda 3 bin çocuğu dağa kaçırdığını açıkladı.Yani silah bırakılacağı yönündeki bir beklentiyi ben çok iyi niyetli bir beklenti olacağını zannediyorum onu ifade edeyim.

              Böyle bir şey yok. Silah bırakılmayacak. Görünüş o. Bize gelen bilgiler bu şekilde. Çünkü sürekli çocuklar kaçırılıyor dağa. Ayrıca bölgede pek çok muhtar Kobani’ye kaçırıldı Şanlıurfa’da. Biz bunları diğer makamlara bildirdik.

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #2257




                Burcu Çelik Özkan'ın köy korucularına yönelik "Bu memleketten defolup gideceksiniz.

                Bize uzattığınız o keleşi size çevirmesini biz çok iyi biliriz


                http://odatv.com/n.php?n=o-kelesi-si...ruz-0906151200


                PKK'dan hain saldırı

                Silvan Barajı şantiyesi bölgesinde bulunan korucu kulübesi,
                terör örgütü mensuplarınca patlayıcıyla tahrip edildi.

                Bu sırada kulübenin üst bölgesinde nöbet tutan korucuların ateş açması
                üzerine teröristler olay yerinden uzaklaştı.

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #2258


                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #2259


                    Türkiye koalisyon tartışmalarıyla meşgulken, ABD’nin de içinde bulunduğu güçler sınırın hemen ötesinde Kürt devleti kurmanın adımlarını atıyor



                    http://www.milliyet.com.tr/kurt-devl...97/default.htm

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #2260


                      PKK yine Dağlıca'ya saldırdı

                      http://www.ensonhaber.com/pkk-yine-d...015-06-14.html

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #2261


                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #2262


                          "Tel Abyad'da Arapları ve Türkmenleri uçaklarla vuran Batı,
                          onların yerine terör örgütü PYD ve PKK'yı yerleştiriyor
                          "

                          28 TÜRKMEN KÖYÜ BOŞALTILDI

                          PYD, ilk kez dört köyü topraklarına katarken, Tel Abyad'ı ele geçirerek Türkmen ve Arapları bölgeden çıkarması halinde buraya Kuzey Irak ve Kobani'den yaklaşık 9 bin kişiyi yerleştirecek. Koalisyonun operasyonları ve PYD'nin baskısıyla Tel Abyad'da 28 Türkmen köyü boşaltıldı. Dedeler, Babıl Hava, Sirt ve Bilal Çete köyleri PYD'nin kontrolüne geçti. Bu köyler, Suriye'de olayların başladığı 2011'den bu yana PKK'nın ilk toprak kazanımları oldu. PYD, Kobani kantonunun sınırlarını yaklaşık 10 kilometre büyüttü. Tel Abyad'a bağlı 12 bin nüfuslu Hamam Türkmen kasabasında yaşayan Türkmenlerin büyük bir bölümü, Türkiye'ye sığınmaya çalışıyor.

                          AMAÇ KÜRT PETROLÜNE BAŞKA GÜZERGAH OLUŞTURMAK

                          Kaynaklar PYD'nin Tel Abyad'ı alması halinde, buradan gönderdiği Türkmen ve Arapların yerine Kobani'den 6 bin kişi, Kuzey Irak'taki kamplardan da 2700 kişiyi nakledeceği ve Tel Abyad'ı Kürtleştireceğini belirtiyor. ABD'nin vurduğu, PKK'nın yerleştiği bölgelerde amaç PYD'nin Afrin, Kobani ve Cezire kantonları arasındaki boşlukları ortadan kaldırmak. Bu kantonlar arasında yer alan Türkmen ve Arapları Türkiye'ye göçe zorlayarak bölgenin demografisini değiştirmek, yerlerine Kobani ve Kuzey Irak'tan Kürt popülasyon taşıyarak kantonları birleştirmek.

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #2263
                            BURSA DA KÖFTECİ YUSUF'A ZORAKİ DEVİR

                            Diyarbakırlı mafya yusufa dadanmış.
                            Bütün dükkanların devrini istemiş.
                            Yusuf vermeyince vurup yaralamışlar.

                            Yusuf korktuğu için 4 milyon tl'ye SATMAK zorunda kalmış...

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #2264


                              Hedef Türk ve Araplar'ı göçe zorlayıp demografiyi değiştirmek, Kürt petrolüne alternatif yol açmak...

                              Türkmen ve Arap köyleri yer alıyor. PKK'nın Suriye kolu PYD,
                              Türkmen ve Arapları yurtlarını terk etmeye zorluyor.
                              Bölgenin demografisi değiştiriliyor.

                              28 TÜRKMEN KÖYÜ BOŞALTILDI

                              http://www.takvim.com.tr/guncel/2015...-yeni-guzergah

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #2265


                                Dicle Elektrik Dağıtım AŞ (DEDAŞ) Genel Müdürü Murat Karagüzel'in

                                kaçak elektrik kullananlardan çok özel bir ricası var...

                                Keban ve Karakaya Barajları'nın ürettiği elektriğin, israf edilen miktarı karşılamadığını belirten

                                DEDAŞ Genel Müdürü Murat Karagüzel,

                                "Biz yine de 'kaçak kullanıyorsan kullan ama israf etme' diyoruz" dedi.

                                http://www.patronlardunyasi.com/habe...an-ama-/169523


                                Diyarbakır’da düzenlenen operasyonda,

                                "Alınan ihbarla ilgili olarak, Diyarbakır DEDAŞ ekipleriyle müşterek yapılan araştırma ve inceleme neticesinde,
                                Bismil/Bayındır Mahallesi'nde kaçak elektriğin kullanıldığı tarla kenarında, orta gerilim hattı olarak kullanılan
                                enerji nakil hattına ait direğinin altına bir traktör römork kasası üzerinde kurulu ve enerji nakil hattına 3 adet
                                çıplak kablo ile bağlı vaziyette 50 KW gücünde kaçak trafo olduğu tespit edilmiştir.


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information