
CHP Genelbaşkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu ve CHP Vekili Şafak Pavey,
Ermeni Soykırımıyla yüzleşin yürüyüşünde HDP'li vekil ve gruplarla birlikte yürürken
S. Demirtaş: Nasılsınız efendim?
Ş. Pavey: Sağ olun siz nasılsınız? Kutluyorum, birlikte iyi salladık diye düşünüyorum.
S. Demirtaş: Umarım her şey daha iyi olacaktır.
Ş. Pavey: Umuyorum.
S. Demirtaş: Hep birlikte daha iyisini başarırız.
Gazetecilerin "Koalisyon hükümeti mi çıkar?" sorusu üzerine Şafak Pavey, "Bunu ilerleyen günlerde hep beraber göreceğiz" diye yanıt verdi.
http://www.milliyet.com.tr/safak-pav...94/default.htm














Yorum