Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #2161


    Evlerimizde “yapışmaz yüzeyli” olarak adlandırılan tava, tencere, tost makinesi, ütü gibi eşyalarımız üretilirken o yapışmaz özelliğini oluşturabilmek için florin içeren kimyasallar kullanılmakta.

    En çok kullanılan perflorooktan sülfonat (PFOS) ve perflorooktonat (PFOA) ismi verilen sentetik kimyasallar, gerek fabrika atıklarının sulara karışmasıyla gerekse ürünlerden direkt yiyeceklere geçmesiyle karaciğer harabiyeti ve kısırlığa yol açmakta.

    Bunun üzerine, 208 bilim insanının sözcülüğünü yapan Berkeley Üniversitesi profesörlerinden Dr. Arlene Blum, (bu bahsettiğim basın toplantısındaki) yaptığı konuşmada, “Florin içeren kimyasal maddenin sağlık tehdit etmeyen hiçbir formu yok.

    SULARA VE DİŞ MACUNLARINA APTALLAŞTIRAN MADDEN NE DİYE KATILIR?

    “Diş ve kemik sağlığı için gerekli” denerek yıllardır (özellikle Amerika’da) sulara katılan florürden bahsediyorum.

    Önce çok kısa bir tarih bilgisi: Sodyum florid, 19. yüzyılda “şeytan zehri” olarak bilinen ve fareleri yok etmek için kullanılan bir kimyasaldı. Daha sonra Naziler insan öldürmek için kullanırken çok farklı bir özelliğini keşfetti.

    Belli dozlarda verildiğinde insanlarda, 1. Düşük ve ölü doğum yaptırdığını, 2. Beyni etkileyerek insanları aptallaştırıp itaatkâr kıldığını fark ettiler.

    Florürlü su içenlerde davranış bozuklukları, tiroit fonksiyonunda değişiklikler, yorgunluk, erken bunama, zayıf bağışıklık, kemik erimesi, şeker hastalığı ve kanser 4 kat artış gösteriyor.

    Türkiye’de sulara florür katılmadığı söylenmekle beraber bazı illerimizde şebeke suyunda (Dünya Sağlık Örgütü’nün koymuş olduğu limitlerin üzerinde) yüksek florür tespitleri olduğu bir gerçek.

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #2162
      YÖS (YABANCI ÖĞRENCİ SINAVI) SAÇMALIĞI

      Türkiyedeki adaletsizliğin binlerce örneğinden sadece 1 i bu sınav

      Art niyetli insanların Haksızca ve İlkokul düzeyinde sorular sorularak
      Üniversitelere yerleşme yöntemi.

      Üniversiteye yerleşinceye kadar yabancıyım diye yerlere yatıp

      Meslek Yüksekokulunu kazanabilecek düzeyde Bilgi sahibi olmayan

      öğrencileri Başta Tıp Hukuk Eczacılık gibi Türk öğrencilerin

      yıllarca kafa patlatıp kazanamadığı bölümlere kolayca yerleşen çakalların

      konu yabacılara uygulanan harç miktarını ödemeye geldiğine ben Türküm

      diyerek Yabancıların ödediği harçtanda muaf bir şekilde

      Kolayca Üniversite hemde en iyi bölümlere yerleştirildiği sınav.


      Örnek 1:Okulumuzdaki bulgar kız(Kız 2.sınıftan beri türkiyede okuyor) ygsden 320 aldı yösle celal bayar tıpa girdi
      Örnek 2:Meslek liseli komşumuz ygsden 230 aldı yösle yıldız teknik makine müh. kazandı
      Örnek 3:Başka bir tanıdıgım meslek lisesinden 2 yıllık elektronik bölümü bitirdi dgs ile istanbul üniversitesi elektronik-elektronik müh kazandı

      Adamlar 12 sene bizle aynı eğitimi alıyor sadece doğum yerleri yabancı ülke diye asla kazanamayacakları bölümleri kazanıyor.yorum sizlerin

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #2163
        İktidarın en ballı 'işçi'leri: Aylıkları 7 ile 33 bin lira arasında

        Asgari ücreti artırmak için kaynak bulamayan AKP hükümeti'nin Borsa'da görev yapan
        "işçi statüsündeki" bürokratlarına 7 ile 33 bin lira arasında ücret ödeniyor.

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #2164




          çay diye keneviri fazla verdiler galiba

          Vali kimin yalı ile yallandığını unutuvermiş birdenbire

          otun ayarı kaçınca kendinden geçmiş zerzavat

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #2165


            Çoğunluğunu Ermeni komitacılarının teşkil ettiği silahlı bir örgüt olan PKK, güneydoğu halkını adeta esir almış durumda.

            “Size özgürlük getireceğiz” aldatmacasıyla yatırıp kaldırıyor…

            Devlet, bu terör yüzünden o bölgeye doğru dürüst yatırım yapamıyor.

            Barış olacakmış da, dağdan ineceklermiş de, silahlarını bırakacaklarmış da…

            Bunlar oyalama taktikleri…

            Bu arada devletin İmralı’yı muhatap alarak bir takım müzakerelere girişmesi çok da iyi hesap edilmişlikten sayılmaz. İmralı’da ki nihayet bir mahkûm...

            Yerinde öylece kalmalıydı, çok okşandı, çok şımartıldı…

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #2166
              YÖS (YABANCI ÖĞRENCİ SINAVI) SAÇMALIĞI

              Türkiyedeki adaletsizliğin binlerce örneğinden sadece 1 i bu sınav

              Art niyetli insanların Haksızca ve İlkokul düzeyinde sorular sorularak
              Üniversitelere yerleşme yöntemi.

              Üniversiteye yerleşinceye kadar yabancıyım diye yerlere yatıp

              Meslek Yüksekokulunu kazanabilecek düzeyde Bilgi sahibi olmayan

              öğrencileri Başta Tıp Hukuk Eczacılık gibi Türk öğrencilerin

              yıllarca kafa patlatıp kazanamadığı bölümlere kolayca yerleşen çakalların

              konu yabacılara uygulanan harç miktarını ödemeye geldiğine ben Türküm

              diyerek Yabancıların ödediği harçtanda muaf bir şekilde

              Kolayca Üniversite hemde en iyi bölümlere yerleştirildiği sınav.


              http://forum.donanimhaber.com/m_8744...m.htm#87449868


              Sahte belgeli tıp öğrencileri yakalandı

              Yurt dışındaki özel üniversitelere kayıt yaptıran üç öğrenci,
              sahte belgelerle Türkiye'deki seçkin üniversitelere yatay geçiş yaptı.


              Türkiye'de tıp fakültesi kazanamayınca yurt dışındaki özel üniversitelere kayıt yaptıran 3 öğrencinin,
              sahte belgelerle Türkiye'de bulunan seçkin üniversitelere haksız şekilde yatay geçiş yaptıkları belirlendi.

              SAHTE BELGE İLE YATAY GEÇİŞ

              Fatma Betül D., Ercan T. ve Nur Peri A., internet üzerinden eğitim danışmanlığı yapan Sedat C.
              İle tanıştı. Sedat C. yurt dışında bulunan tıp fakültelerinden ayarladığı sahte belgelerle
              Türkiye'deki tıp fakültelerine yatay geçiş yapabileceklerini söyledi.

              http://www.ensonhaber.com/sahte-belg...015-05-06.html

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #2167


                http://www.ensonhaber.com/john-kerry...015-05-05.html

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #2168


                  http://www.ensonhaber.com/agrida-bag...-2015-05-05.ht

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #2169


                    YÖS (YABANCI ÖĞRENCİ SINAVI) SAÇMALIĞI

                    Türkiyedeki adaletsizliğin binlerce örneğinden sadece 1 i bu sınav

                    Art niyetli insanların Haksızca ve İlkokul düzeyinde sorular sorularak
                    Üniversitelere yerleşme yöntemi.

                    Üniversiteye yerleşinceye kadar yabancıyım diye yerlere yatıp

                    Meslek Yüksekokulunu kazanabilecek düzeyde Bilgi sahibi olmayan

                    öğrencileri Başta Tıp Hukuk Eczacılık gibi Türk öğrencilerin

                    yıllarca kafa patlatıp kazanamadığı bölümlere kolayca yerleşen çakalların

                    konu yabacılara uygulanan harç miktarını ödemeye geldiğine ben Türküm

                    diyerek Yabancıların ödediği harçtanda muaf bir şekilde

                    Kolayca Üniversite hemde en iyi bölümlere yerleştirildiği sınav.


                    http://forum.donanimhaber.com/m_8744...m.htm#87449868


                    Sahte belgeli tıp öğrencileri yakalandı

                    Yurt dışındaki özel üniversitelere kayıt yaptıran üç öğrenci,
                    sahte belgelerle Türkiye'deki seçkin üniversitelere yatay geçiş yaptı.


                    Türkiye'de tıp fakültesi kazanamayınca yurt dışındaki özel üniversitelere kayıt yaptıran 3 öğrencinin,
                    sahte belgelerle Türkiye'de bulunan seçkin üniversitelere haksız şekilde yatay geçiş yaptıkları belirlendi.

                    SAHTE BELGE İLE YATAY GEÇİŞ

                    Fatma Betül D., Ercan T. ve Nur Peri A., internet üzerinden eğitim danışmanlığı yapan Sedat C.
                    İle tanıştı. Sedat C. yurt dışında bulunan tıp fakültelerinden ayarladığı sahte belgelerle
                    Türkiye'deki tıp fakültelerine yatay geçiş yapabileceklerini söyledi.

                    http://www.ensonhaber.com/sahte-belg...015-05-06.html

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #2170


                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #2171




                        http://www.ensonhaber.com/erzincanda...015-05-07.html

                        :evil::evil::evil:ley::kahkah::evil:

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #2172


                          YÖS (YABANCI ÖĞRENCİ SINAVI) SAÇMALIĞI

                          Türkiyedeki adaletsizliğin binlerce örneğinden sadece 1 i bu sınav

                          Art niyetli insanların Haksızca ve İlkokul düzeyinde sorular sorularak
                          Üniversitelere yerleşme yöntemi.

                          Üniversiteye yerleşinceye kadar yabancıyım diye yerlere yatıp

                          Meslek Yüksekokulunu kazanabilecek düzeyde Bilgi sahibi olmayan

                          öğrencileri Başta Tıp Hukuk Eczacılık gibi Türk öğrencilerin

                          yıllarca kafa patlatıp kazanamadığı bölümlere kolayca yerleşen çakalların

                          konu yabacılara uygulanan harç miktarını ödemeye geldiğine ben Türküm

                          diyerek Yabancıların ödediği harçtanda muaf bir şekilde

                          Kolayca Üniversite hemde en iyi bölümlere yerleştirildiği sınav.


                          Örnek 1:Okulumuzdaki bulgar kız(Kız 2.sınıftan beri türkiyede okuyor) ygsden 320 aldı yösle celal bayar tıpa girdi
                          Örnek 2:Meslek liseli komşumuz ygsden 230 aldı yösle yıldız teknik makine müh. kazandı
                          Örnek 3:Başka bir tanıdıgım meslek lisesinden 2 yıllık elektronik bölümü bitirdi dgs ile istanbul üniversitesi elektronik-elektronik müh kazandı

                          Adamlar 12 sene bizle aynı eğitimi alıyor sadece doğum yerleri yabancı ülke diye asla kazanamayacakları bölümleri kazanıyor.yorum sizlerin
                          http://forum.donanimhaber.com/m_8744...m.htm#87449868

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #2173


                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #2174


                              Muş'un Malazgirt ilçesi Hasanpaşa köyünde yaşayan iki kişi,
                              bölücü terör örgütü PKK mensubu 4 terörist tarafından kaçırıldı.

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #2175










                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information