Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #1936


    Ermenistan'da 5 Aralık’ta yayınlanan haberde 29 Kasım’da İmralı’ya giden HDP heyetinin açıklamasına da atıfta bulunuldu;

    Seçimlerine uzun zaman kalmadığı belirtilen habere göre, Türkiye, Öcalan’ın taleplerini kabul edecek gibi görünüyor: “Ama eğer bütün talepleri kabul edilirse “de facto” Kürt bölgesi “de jure” olarak Kürtlerin yönetimine geçecek.

    Türkiye’nin doğusundaki bu bölgeler aynı zamanda Batı Ermenistan topraklarıdır.”


    4 MİLYON ERMENİ VAR İDDİSI

    Kentron TV’de Nairi Hokhikyan imzalı haberde bölge hakkında da bilgi verildi,

    “Bugün 12 milyon Kürt, 3 milyon Türk ve Alevi-Zaza ve yaklaşık 4 milyon Ermeni yaşıyor” denildi.


    http://www.habervaktim.com/haber/398...-yaptilar.html
    ..........

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #1937


      http://www.radikal.com.tr/politika/a...n_aday-1302418

      Yorum

      • NUH
        Aktif
        • 12 Nisan 2014
        • 207

        #1938
        NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Bugünkü hareketlere bakınca ...avanesi inbe bunun ya

        Defalarca arz etmiştik zaten

        Yürrüüüüü İskenderim YÜRRÜÜÜÜÜÜÜÜ verecek hesabın çok ,anca gideriz




        %2.5 düşen bir vob %3 düşen bir garan

        İnbe işte ,hem kendisi hemde avanesi , yürüüüüüüüüüü İskenderim

        Son günlerde faydamız olduysa ne mutlu..İyi haftasonları


        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #1939


          Bursa’da ekmek almaya gidiyorum diyerek evden çıktıktan sonra
          bir daha kendisinden haber alınamayan 17 yaşındaki kız,
          günler sonra tehditle bir barda çalıştırıldığını tespit edip buldu.


          Cep telefonu ile kızını aradığını belirten anne Nuran A., kızının
          "Anneciğim ben de sizi çok özledim. Yanınıza gelmek istiyorum
          ama gelirsem sadece beni değil, kardeşimi ve seni de öldürecekler"

          diyerek telefonu kapattığını söyledi.

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #1940


            ABD'li tarih profesörü Justin McCarthy,

            soykırımı Türklerin değil Ermenilerin yaptığını açıkladı.

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #1941


              PKK yandaşlarınca şehit edilen Ege Üniversitesi öğrencisi Fırat Çakıroğlu'nun, bıçaklı saldırıdan 2 gün önce de darp edildiği ortaya çıktı.

              Yetkililerin önlem almamasından yakınan Çakıroğlu'nun arkadaşları,

              "Devlet, üniversiteleri bu eli kanlı terör örgütünden kurtarsınlar" diyor.

              TEDBİR ALINSAYDI, YAŞAYACAKTI

              Okula her gün kelLe koltukta gittiklerini, hiçbir can güvenliklerinin bulunmadığını söyleyen Çakıroğlu'nun arkadaşları, "Valilik, emniyet ve rektörlük, uyarılarımıza ve taleplerimize cevap vermiyor. Hiçbir güvenlik tedbiri almıyorlar. Fırat kardeşimiz şehit olduktan sonra okula polis yığdılar. Bu önceden olsa idi belki Fırat ölmeyecekti. Devlet büyüklerimiz üniversiteleri bu eli kanlı terör örgütünden kurtarsınlar. Gençler ölüyor, gençlerin hayatları, eğitim hakları ellerinden alınıyor" dediler.

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #1942


                Van Başkale’de, teröristlerle yaşanan çatışmada Astsubay Namık Ayhan Akbaba 3 Eylül 1993’te şehit oldu.

                http://www.sozcu.com.tr/2015/gundem/...adilar-758740/


                http://www.sozcu.com.tr/2015/gundem/...adilar-758740/

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #1943
                  Devletin sana sahip çıkmasını istiyorsan pkk' lı olacaksın, bölücü olacaksın, dolandırıcı olacaksın, şeref yoksunu olacaksın... Ne olursan ol fakat dürüst olmayacaksın...
                  Birde Türk oğlu Türk olmayacaksın

                  ya "sentez" olacaksın yada cibilyetinde bu vatana ve atalarımıza defalarca

                  ihanet etmiş soydan tohum karışmış olacak ve yabancı uyruklu olacaksın

                  Adam kuzey ırakta TIP bitirmiş YÖK 6 ayda denkliğini onaylamış karı kocanın

                  demekki TIP kuzey ırakta veya SURİYEDE bizden kat be kat iler,deki

                  YÖK deki zeki Profesörler bunun farkında oysaki bu vatanın evlatları

                  ABD den diploma getirse defalarca sınavlardqa ter döktürülüyor

                  ve YABANCI UYRUKLU TIP mezunları Bu ülkede TIP bitirmiş

                  doktorlarımızdan en az %20 puan önde sınava başlıyor

                  NE YABANCI UYRUKLU meraklısı memleket

                  2 yıllık meslek Yüksekokulunu kazanamayacak zeka seviyesindeki

                  suriyeliye sınavsız TIP fakültesi


                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #1944


                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #1945


                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #1946


                        ABD'de bir polis cinayeti daha: Evsiz adam öldürüldü

                        http://www.radikal.com.tr/dunya/abdd...uruldu-1304219



                        Bizim Molotofçu polisimize askerimize saldıran kenevir tüccarı kaçakçıları ne yapardı acep bu ABD Polisi

                        herhalde baldırlarının arasına birer dinamit lokumu sokup marsa doğru yolculuğa çıkarırdı diye

                        düşünüyorum

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #1947


                          Fırat’ı şehit eden PKK'lıların, Ege Üniversitesi'nde fakülte kapılarına zincir vurarak binaları işgal ettikleri ortaya çıktı.

                          Öğrencileri ve hocaları adeta esir alan PKK yandaşlarını ancak özel harekatçılar durdurmuş.




                          PKK'nın Ege Üniversitesi'nde kalabalık şekilde örgütlendiği belirtilirken, okulda her türlü faaliyeti rahatlıkla yaptıkları dile getiriliyor. Terörist başı Abdullah Öcalan'ın ve PKK'lıların posterleri ile sözde Kürdistan bayrakları altında eylem, konser, şenlik, yürüyüş veya sözde anma törenleri düzenledikleri ifade ediliyor.

                          BİLEREK OKULU UZATIYORLAR

                          DERSLERİ BASIP HOCALARI DÖVÜYORLAR



                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #1948


                            PKK'ya yapılan silah bırakma çağrısının ardından Kürt aileler,

                            iyi niyet gösterisi olarak dağda alıkonulan çocuklarının bırakılmasını istiyor.


                            ÖZÜRLÜ KIZIM ONLARDA NE ARIYOR?

                            Hakkari Şemdinlili 72 yaşındaki Reşit Koç da 18 yaşındaki özürlü kızı Zübeyde'nin evine gönderilmesini isteyerek, şunları söyledi: "Kandil'e yine gittim. Bana doğru dürüst bir şey söylemediler. Bir buçuk yıldır kızım ortada yok. Kızım öldü mü kaldı mı söylesinler. Özürlü kızım onların yanında ne arıyor? Eğer samimilerse kızımı bırakırlar. Ölmeden önce kızıma kavuşmak istiyorum."

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #1949
                              Erdoğan'ın Ali Babacan hakkındaki açıklamaları doları uçurdu

                              Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Suudi Arabistan yolunda, uçakta gazetecilere yaptığı son açıklamalar doları dün 2.5223 seviyesine kadar çıkardı. Erdoğan'ın hedefinde bu kez Başçı'nın yanı sıra Başbakan Yardımcısı Babacan da vardı.

                              KUR ZARARI FAİZDEN FAZLA


                              FİRMALARIN ZARARI 80 MİLYAR LİRA


                              kaynaklı zararı ise 80 milyar lirayı geçti.



                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #1950


                                Faturadaki kaçak elektrik bedeli yasal hale getirildi halk mağdur oldu.

                                Yargıtay kararına rağmen dürüst aboneden kesilen kaçak bedelinde vatandaş savunmasız bırakıldı. Hükümetin kaçak elektrik parasını yasal hale getiren tasarısının ardından Tüketici Hakem Heyetleri vatandaşın başvurularını almıyor.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information