Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #1816




    IŞİD'in saldırıları nedeniyle, Irak'ın Sincar bölgesinden kaçarak,

    Ezidilerin, Abdullah Öcalan posterleri ve PKK flamaları taşıması üzerine


    zırhlı araçlarla kampa giren asker, uyarılarda bulunarak,

    poster ve flamaların indirilmesini istedi


    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #1817


      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #1818




        IŞİD'in saldırıları nedeniyle, Irak'ın Sincar bölgesinden kaçarak,

        Ezidilerin, Abdullah Öcalan posterleri ve PKK flamaları taşıması üzerine


        zırhlı araçlarla kampa giren asker, uyarılarda bulunarak,

        poster ve flamaların indirilmesini istedi


        http://www.haber7.com/guncel/haber/1...sirtan-goruntu



        Suriye'deki savaştan kaçarak Adana'ya gelen bir kişi, patronunu gasp etti.

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #1819


          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #1820


            http://www.aktifhaber.com/sehit-poli...s-1102164h.htm

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #1821


              http://www.aktifhaber.com/aada-kis-o...i-1102108h.htm

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #1822




                http://www.aktifhaber.com/rapor-serv...u-1102106h.htm

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #1823


                  http://www.aktifhaber.com/yeni-turki...r-1102115h.htm

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #1824


                    Şırnak'ın Cizre İlçesi'nde devriye görevi yürüten zırhlı polis araçlarına
                    roketatarlı düzenlenen saldırıda 2 polis memuru yaralandı.

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #1825

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #1826

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #1827


                          Devletin zirvesi bakın neredeydi!

                          Canlı bomba saldırısında şehit edilen polis memuru Kenan Kumaş’ı
                          ailesi ve İstanbul il protokolü uğurladı İstanbul’da şehit için tören düzenlendiği dakikalarda ise
                          Bakanlar, Cumhurbaşkanı’nı alkışlama yarışındaydı.


                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #1828


                            İzmir- İstanbul otoyolu için kurulan taş ocağını yöre halkı protesto etti

                            İzmir Kemalpaşa’daki Akalan, Sütçüler, Çambel Köyü sakinleri taş ocağı kurulmasına tepki gösterdi. Şantiye alanına giren köylüler, çevredeki kamyonların, prefabrik evlerin, iş makinalarının cam ve kapılarını taş yağmuruna tuttu.

                            “BAŞBAKAN GELSİN DE GEÇİNSİN”

                            Bütün gelirlerinin zeytin ve kiraz olduğunu söyleyen köylüler, ağaçların taş ocağından gelecek tozla zarar göreceğini söyledi. Erkeklerle aynı safta yer alan kadınlar ise, “Başbakan gelsin de aylık bin liraya geçinsin. Canımızı dişimize takıp o ürünleri topluyor yine da kazanamıyoruz. Canımız pahasına taş ocağına karşı çıkacağız” dedi.

                            KAYMAKAM İKNAYA ÇALIŞTI

                            Şantiye alanından jandarma müdahalesi sonucu çıkartılan köylüler, iş makinelerini hareket ettirmemek için önlerinde saf tutup, İstiklal Marşı’nı okudu. Jandarma’ya ait TOMA’nın da hazır bekletildiği eylem sebebiyle Kemalpaşa Kaymakamı Kamuran Taşbilek ve CHP İzmir Milletvekili Alattin Yüksel bölgeye geldi. Taşbilek, köylülerle konuşup eyleme son vermelerini istedi. Taş ocağının hukuk çerçevesinde yapılacaksa, yapılacağını söyledi. Daha sonra yolu kapatan kepçe geri çekildi.

                            Hani köylü milletin efendisiydi?

                            Protestocu köylüler arasında kadın ve çocuklar ağırlıktaydı. Çocuklar, okula 600 metre mesafede kurulması planlanan taş ocağından başlarına taş yağmasından endişe ettiklerini söyledi. Aileler ise çocuklarını 4 gündür okula göndermediklerini, taş ocağı fikrinden vazgeçinceye kadar da göndermeyeceklerini belirtti. eyleme katılan bir köylü kadın da, “Köylü hani milletin efendisiydi? Daha köylüyü çiğniyorlar. Biz canımızı feda ederiz gerekirse. Şu dozerleri çiğneriz, yine vermeyiz. İsterlerse beni içeri alsınlar, hiç korkmuyorum” dedi.

                            EN AZ 3 KM UZAKLIK

                            Akalan Köyü Muhtarı Mustafa Çaktuğ, ocak kurulmak istenen bölgede tarım arazileri olduğunu hatırlatıp, “Kanuna göre zeytinlik alanlarının taş ocağına en az 3 kilometre olması gerek ama zeytinlikler ocağın dibinde. Kanunu da çiğniyorlar” diye tepki gösterdi.

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #1829


                              İzmir- İstanbul otoyolu için kurulan taş ocağını yöre halkı protesto etti

                              İzmir Kemalpaşa’daki Akalan, Sütçüler, Çambel Köyü sakinleri taş ocağı kurulmasına tepki gösterdi. Şantiye alanına giren köylüler, çevredeki kamyonların, prefabrik evlerin, iş makinalarının cam ve kapılarını taş yağmuruna tuttu.

                              “BAŞBAKAN GELSİN DE GEÇİNSİN”

                              Bütün gelirlerinin zeytin ve kiraz olduğunu söyleyen köylüler, ağaçların taş ocağından gelecek tozla zarar göreceğini söyledi. Erkeklerle aynı safta yer alan kadınlar ise, “Başbakan gelsin de aylık bin liraya geçinsin. Canımızı dişimize takıp o ürünleri topluyor yine da kazanamıyoruz. Canımız pahasına taş ocağına karşı çıkacağız” dedi.

                              KAYMAKAM İKNAYA ÇALIŞTI

                              Şantiye alanından jandarma müdahalesi sonucu çıkartılan köylüler, iş makinelerini hareket ettirmemek için önlerinde saf tutup, İstiklal Marşı’nı okudu. Jandarma’ya ait TOMA’nın da hazır bekletildiği eylem sebebiyle Kemalpaşa Kaymakamı Kamuran Taşbilek ve CHP İzmir Milletvekili Alattin Yüksel bölgeye geldi. Taşbilek, köylülerle konuşup eyleme son vermelerini istedi. Taş ocağının hukuk çerçevesinde yapılacaksa, yapılacağını söyledi. Daha sonra yolu kapatan kepçe geri çekildi.

                              Hani köylü milletin efendisiydi?

                              Protestocu köylüler arasında kadın ve çocuklar ağırlıktaydı. Çocuklar, okula 600 metre mesafede kurulması planlanan taş ocağından başlarına taş yağmasından endişe ettiklerini söyledi. Aileler ise çocuklarını 4 gündür okula göndermediklerini, taş ocağı fikrinden vazgeçinceye kadar da göndermeyeceklerini belirtti. eyleme katılan bir köylü kadın da, “Köylü hani milletin efendisiydi? Daha köylüyü çiğniyorlar. Biz canımızı feda ederiz gerekirse. Şu dozerleri çiğneriz, yine vermeyiz. İsterlerse beni içeri alsınlar, hiç korkmuyorum” dedi.

                              EN AZ 3 KM UZAKLIK

                              Akalan Köyü Muhtarı Mustafa Çaktuğ, ocak kurulmak istenen bölgede tarım arazileri olduğunu hatırlatıp, “Kanuna göre zeytinlik alanlarının taş ocağına en az 3 kilometre olması gerek ama zeytinlikler ocağın dibinde. Kanunu da çiğniyorlar” diye tepki gösterdi.

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #1830


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information