Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #1516







    Memur servisleri kaldırılıyor

    Başbakan Yardımcısı Babacan, "kamu kuruluşu personeli metro hattı üzerinde servis kullanıyorsa,

    kusura bakmayacak.Metroyla işine gidip gelecek dedi"


    memurlara "Kusura bakmayın" dedi.





    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #1517


      HDP, bir kızını Hakkari'de diğerini ise Kobani'de kaybeden anneye, “Bir yakınınızı getirin, belediyeye temizlikçi olarak alalım” dedi

      Batman'da, kandırılarak PKK'ya katılan bir kızını Hakkari'nin dağlarında, diğerini ise Kobani'de IŞİD ile çıkan çatışmada kaybeden Nafiye Karaer, “Bunlar dağa çıkartılacak çocuklar değildi” dedi. Karaer, kızı Tuğba'nın Türk Edebiyatı Bölümü öğrencisi olduğunu belirterek, “16 Mayıs'tan itibaren ortadan kayboldu, kızımı götürüp silahların hedefine koydular, 25 Ekim'de de Kobani'de YPG saflarında çatışırken öldürüldü” dedi. Karaer, kızı için HDP'nin tören yapmasına izin vermediğini belirterek şöyle konuştu:

      “HDP Batman Milletvekili Ayla Akat Ata'ya gittim. Ona yalvardım 'Allah rızası için kızımı getir' dedim ama hiçbir şey yapmadı.

      Kızımın ölüm haberi geldikten sonra Ayla peşimden Diyarbakır'a kadar geldi, kovdum onu.

      ”Öldürülen kızları için terör örgütü tarafından para gönderildiğini iddia eden Karaer, “Ancak Batman'daki partililer,
      bu paralarla yeni araçlar alarak binmeyi tercih etti. Olan bize oldu” ifadesini kullandı.


      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #1518


        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #1519
          ........... Nickli Üyeden Alıntı


          HDP, bir kızını Hakkari'de diğerini ise Kobani'de kaybeden anneye, “Bir yakınınızı getirin, belediyeye temizlikçi olarak alalım” dedi

          Batman'da, kandırılarak PKK'ya katılan bir kızını Hakkari'nin dağlarında, diğerini ise Kobani'de IŞİD ile çıkan çatışmada kaybeden Nafiye Karaer, “Bunlar dağa çıkartılacak çocuklar değildi” dedi. Karaer, kızı Tuğba'nın Türk Edebiyatı Bölümü öğrencisi olduğunu belirterek, “16 Mayıs'tan itibaren ortadan kayboldu, kızımı götürüp silahların hedefine koydular, 25 Ekim'de de Kobani'de YPG saflarında çatışırken öldürüldü” dedi. Karaer, kızı için HDP'nin tören yapmasına izin vermediğini belirterek şöyle konuştu:

          “HDP Batman Milletvekili Ayla Akat Ata'ya gittim. Ona yalvardım 'Allah rızası için kızımı getir' dedim ama hiçbir şey yapmadı.

          Kızımın ölüm haberi geldikten sonra Ayla peşimden Diyarbakır'a kadar geldi, kovdum onu.

          ”Öldürülen kızları için terör örgütü tarafından para gönderildiğini iddia eden Karaer, “Ancak Batman'daki partililer,
          bu paralarla yeni araçlar alarak binmeyi tercih etti. Olan bize oldu” ifadesini kullandı.


          http://www.turkiyegazetesi.com.tr/yasam/204911.aspx
          .............

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #1520


            Kobani eylemlerinde HDP-PKK taraftarlarını sokağa sürükleyerek kan akmasına neden olan

            Selahattin Demirtaş topu "Kirli güçler"e attı.


            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #1521


              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #1522


                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #1523


                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #1524


                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #1525


                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #1526


                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #1527


                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #1528


                            Diyarbakır’ın Sur ilçesinde, yüzü maskeli bir grup gösterici, içerisinde çok sayıda yolcu bulunan
                            iki otobüsün anahtarını alıp camlarını kırdıktan sonra yakma girişiminde bulundular.

                            http://gundem.bugun.com.tr/kan-dondu...haberi/1350138

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #1529


                              İstanbul’da 20 araç kundaklandı

                              http://fotogaleri.bugun.com.tr/istan...galeri-1349124

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #1530


                                Gelinen aşamada tehditler ve güvenlik problemlerinin seçimi ve değerlendirilmesi noktasında bu soruna ve belirsizliklere çözüm üretileceği yerde yaraya tuz biber ekecek istismarlarda ve yöntemlerde ısrar ediliyor!

                                Akdeniz’de suların yeniden ısınmaya başladığı, Doğu ve Güney komşularımızda etnik ve mezhep temelli iç savaşların arttığı, çevremizde sınırların yeniden çizilmeye başlandığı, ülkelerin parçalanıp içerisinden birkaç suni devletçiğin yahut özerk yapıların temellerinin atıldığı,

                                “ülke ne olacak”dan önce, “ben ne olacağım”ın derdine düşenlerin sayısının hızla arttığı, egemenlik haklarımızın ağır hasara uğratıldığı, ülkemizin bir bölümünün idari-askeri anlamda ayrılıkçı gruplara terk edildiği, Çözüm Süreci’nin nimetlerinin sürekli olarak terör örgütü hanesine işlendiği, hâla “analar ağlamasın” sığlığında kulaç atmaya çalışan Çözüm Sürecini yöneten siyasi ve bürokratik kapasitenin gelinen aşamada "lütfen iki yıldır kaybettiğimiz alan hâkimiyetini bize geri verin" başlığı altında müzakerelere devam kararı aldığı şu günlerde; mevcut zorunlu askerlik uygulamasının, bu konudaki yapısal sorunların ve “Bedelli Askerlik” tartışmalarının tekrar gündeme gelmesini manidar bulanlardanım. Hatta ülkenin içerisine düştüğü mevcut durum ve şartlar açısından bakıldığında, gerek içerik gerekse kapsamı çerçevesinde “Bedelli askerlik” konusu “dış müdahaleye” açık hale gelmiştir. Başlı başına bir “Güvenlik Sorunu” dur


                                1-) Kabine ve ülke gündemine taşınan bu yeni “Bedelli Askerlik” meselesinin asıl nedeni ‘etnik bölücülük’tür. Şu anda alan hâkimiyetinin yitirildiği bölgede KCK, Kürt gençliğinin sayısal bilgisine bütün/detay şeklinde tam hâkim haldedir. Çözüm Süreci nedeniyle dibe vuran devlet otoritesi sayısal bilgileri kamuoyu ile paylaşmıyor ama köpeksiz köyde değneksiz gezen KCK, onbinlerce Kürt gençliğinin TSK’de askerlik yükümlülüğünü yerine getirmesine karşı engelleyici ve etkin haldedir. Bu çok ciddi bir sorundur.

                                2015 Genel Seçimi’ne çok az bir süre kaldı… Her seçim öncesi “Siyasi iktidarın boğazını sıktığında elinden istediğini alabildiğini” defalarca ispat eden terör örgütü, yaklaşan seçim öncesinde de siyasi iktidarın her türlü meşruiyetin ‘yegâne’ sebebi sayıp kutsadığı ‘seçim sandığı’ zafiyetini çok iyi değerlendirebilecek yeni fırsatları eline geçirdi!

                                Bu fırsatları iyi değerlendiren HDP/KCK/ Öcalan; kendi konum ve işleyişlerini arttırıp, daha önce defalarca karizmasını çizdiği Çözüm Sürecini yürüten kadroları bir kez daha bertaraf edebilecek kıvama getireceğinden kimsenin şüphesi olmasın!

                                Bakalım, yanına aldığı TSK ile birlikte Çözüm Sürecini yürüten bürokratik kapasiteyle köşe kapmaca oynayan, mevcut ve müstakbel risklerin farkında olan ama manevra alanını bir türlü genişletemeyen Sayın Davutoğlu “Bedelli Askerliğin siyasi ederine” nasıl bir farkındalık kazandıracak?

                                http://www.habervaktim.com/yazar/679...um-sureci.html

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information