Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • eren@
    Tecrübeli
    • 24 Nisan 2008
    • 2344

    #751
    azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    USD/TRY
    dönüş trendi devam ediyor..
    bencede Dolar düzeltme bitip dönüş için gün sayıyor gibi % 51

    Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .

    Yorum

    • butsu
      Aktif
      • 16 Haziran 2009
      • 257

      #752
      2.1200 üzerinde dolara oturulur,kıpraşmadan

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #753
        günLük bu tarz sistemler satta ..


        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #754





          ne yapmalı ?

          pehhhhhh

          beklemek lazım..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #755
            pehh saatlik indikler tepede dikkat çekici fiyat düşük kaldı..

            ne yapmalı..

            ne olur ?

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #756
              yatay piyasaya alıştırdılar

              gece dipten kapat gün içi al

              gece gene dipten kapat

              güniçi al


              pehh

              günlÜk bolinger sıkışması 2012-2013 gibi sabit yatay gidişi gösteriyor ise bilemeyiz

              swap faizi batırmaya yeter..

              tabi çeşmenin başındakiler swaptan ihya olur

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #757
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                süpriz yok ...


                satış gelmeden

                bu tarz uyumsuzluklar vs.

                bişeye yaramaz..

                uyumsuzluk var diye poz değiştirilmez..

                bu yarım bilgidir..

                dow jones yıllardır uyumsuzluk var..

                vs.vs.vs.

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #758
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster





                  ne yapmalı ?

                  pehhhhhh

                  beklemek lazım..






                  olaya ba :P

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #759
                    rsi şelale oldu yahu

                    rsi 50 de git gel olabilir...

                    pehh

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #760
                      üstad ve haberleri takip etmiyorum..

                      şu ana kadar iyi gibi..

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #761



                        pehhhhhhhhhhhhhhh

                        hareketi kes

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #762
                          ahada malı gaptırdım pehhh

                          düşüşte malı alamadım telefon yanımda değildi

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #763
                            mesela saatlikteki indikler tepedeyken birden 2.1160 lara vurup indikler nası sert aşşağı inip düzeltme kaldığını gördük direk 2.126 ları vurdu..

                            ki bu saatlikteki hareketti bunun günlükte olduğunu düşünürsek binlerce puan sert tarumar eden bir hareket olur. fiyatı ortalamaları takip etmeden uyumsuzlukla işlem patlar.

                            günlük uyumsuzluğa bakarak aynı şekilde borsa çökecek demek buna benziyor.. sert düşer döner alır tekrar düştüğü yeri geçer mazot olursun..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #764
                              bu açıdan bişeylerrde short açmak iyi birşey değil..

                              short bir yatırım aracı değildir.

                              herşeyde alım fırsatı kollayan hep kazanır..

                              herşey yükselir..

                              herşey yükselmek için icat olmuştur..

                              mantık bu

                              nerden alınabilir ? destek neresidir ? ortalamalar nerdedir.. 219 dan alıp 200 günlük gidip 209 da olursa

                              219 dan 209 a düşerken beklersen mazot olursun..

                              sistemlerde önemli sistemler sattayken satta olduğunu bilip öyle yaklaşmak lazım ama short açmak lazım değil !!

                              bence..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #765
                                saat 00.10

                                long

                                üstten aldım pehhh

                                pehh swap masrafımız olmadı diye kendimisi kandıralım bare


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information