Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • azgın boğa
    Yasaklı
    • 10 Temmuz 2014
    • 75

    #721
    günaydın, bol kazançlar efendiler.

    Yorum

    • azgın boğa
      Yasaklı
      • 10 Temmuz 2014
      • 75

      #722
      ismim yavuz. zamanla tanıyacaksınızdır beni.. her şey içi para dolu siyah çantalarla gelen üç kişiyle tanışmamla başladı.

      Yorum

      • azgın boğa
        Yasaklı
        • 10 Temmuz 2014
        • 75

        #723
        REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        masadaki balık cok büyük oldugu icin pala dalgalanmayı mümkün oldugu kadar minimuma indirip balığı ürkütmüyo bence
        büyük balık beni de hep heyecanlandırmıştır reis bey

        Yorum

        • azgın boğa
          Yasaklı
          • 10 Temmuz 2014
          • 75

          #724
          ramazandan dolayı fazla kimse yok herhalde bu sitede veya herkes işinde, gücünde..

          Yorum

          • eren@
            Tecrübeli
            • 24 Nisan 2008
            • 2344

            #725
            azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            ramazandan dolayı fazla kimse yok herhalde bu sitede veya herkes işinde, gücünde..
            sami mi paylaşımlar bekliyoruz inşaallah fazla kuru kalabalık olupda olumlu olumsuz bişilerden ziyade mantıklı olması daha güzel
            Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .

            Yorum

            • azgın boğa
              Yasaklı
              • 10 Temmuz 2014
              • 75

              #726
              eren@ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              sami mi paylaşımlar bekliyoruz inşaallah fazla kuru kalabalık olupda olumlu olumsuz bişilerden ziyade mantıklı olması daha güzel
              öyle bir tokat yedim ki yeğenim, önümü göremiyorum

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #727
                Günlük sistemler sattaydı yine 200 günlüğe düştü ....

                Sistem en dandik olsada şart


                5-10 günlk kesişmeye baksan başlı başına sistem.


                Sıkışma trende döner mi sorusu...

                Yksa 200 gün ii bi alım yeri


                Ben sistemsiz almıyorum cüzi longdayım


                Sakin işlem yapıyorum


                Umarım bu sakinliği ve sistem ort fiyat dan sapmam

                Yorum

                • azgın boğa
                  Yasaklı
                  • 10 Temmuz 2014
                  • 75

                  #728
                  79 bin altı tehlikeli , 80 bin üstü coşku verebilir

                  Yorum

                  • azgın boğa
                    Yasaklı
                    • 10 Temmuz 2014
                    • 75

                    #729
                    Mehmet bey bugüne kadar ki paylaşımlarınızın bir çoğunu inceledim.. yaptığınız işlemler ibretlik gerçekten.
                    en yüksekten dolar almışsınız, en dipten kağıt satıp en tepeden alımlar yapmışsınız.
                    umarım yüksek meblağlarda oynamıyorsunuzdur.

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #730
                      azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Mehmet bey bugüne kadar ki paylaşımlarınızın bir çoğunu inceledim.. yaptığınız işlemler ibretlik gerçekten.
                      en yüksekten dolar almışsınız, en dipten kağıt satıp en tepeden alımlar yapmışsınız.
                      umarım yüksek meblağlarda oynamıyorsunuzdur.
                      evet 218 dip olacaktı üstadlar öyle buyuruyordu acaba olurmu derken elime verdiler...

                      ibretlik

                      aslında macd olsun ortalamalar vs. hepsi satta olduğu görülüyor..

                      üstadlara bulaşınca öngörüyle böyle oluyor..

                      şimdi mesela sistemler dolarda satta hiç oralı olmuyorum

                      ...

                      alım yok..

                      bu düşüş trende dönüşürmü ?

                      dönüşebilir !

                      burdan yükseliş başlarmı başlayabilir !!

                      hiç öngörü yapmıyorum sistemler ala geçerse alacağım şimdi sadece bakıyorum dolara..

                      200 günlükten %10 dolar lönkdeyim sakin bi şekilde bekliyorum !!!

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #731
                        %10 un benim 100.000 dolar karşılığı poz.

                        1 milyon dolardan fazla almıyorum kaldıraçlı

                        kaldıraç 75 bende


                        %3 zarar ettim full 1 milyon dolarda 30 bin dolar

                        üstadlara uyup !!!

                        amk ya

                        Yorum

                        • azgın boğa
                          Yasaklı
                          • 10 Temmuz 2014
                          • 75

                          #732
                          hangi üstaadlar ? bu sitede mi yoksa tanınmış borsa yorumcularından mı bahsediyorsunuz ?

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #733
                            yorumsuz 50 sma


                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #734
                              tcmb 20 milyon dolar satışlara devam ediyor


                              Yorum

                              • azgın boğa
                                Yasaklı
                                • 10 Temmuz 2014
                                • 75

                                #735
                                Cevap yazmamanızdan , bu sitede oldukları sonucunu çıkarttım
                                Demekki dikkatli olmamız lazım , teşekkürler

                                azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                hangi üstaadlar ? bu sitede mi yoksa tanınmış borsa yorumcularından mı bahsediyorsunuz ?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information