Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1381
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    salavat ve azrail tırpanı bana göre hedeflerini buldu












    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1382



      korkuya tükürüyorum bugün

      bi şelala daha gelirse yapacak bişey yok

      Yorum

      • gundwane
        Tecrübeli
        • 18 Ağustos 2011
        • 1922

        #1383
        Dolarda bizim OBO çalışacak gibi duruyor

        2.80 önemli destek..Haftalık MACD de 0 a değmek üzere..

        Bakalım neler olacak

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1384
          dolaR fuLL LONG.


          an itibariynen

          keşke hiç batmasaydık üstadlara uyup mal gibi keşke hiç tanışmasaydık keşke vadeli işleme hiç girmeseydim keşke keşke keşke git eniştenin tünü dişle...

          bu amk doları gene şelalla yaparsa çok pis söverim bombok grafiği ama ortalamalra göre ucuz kaldı ülkeye para yağıyor gene gökten pehhhhhhhhhhhh





          NİSAN AYI LÖNKTEYİM

          dolar altın gümüş abandım

          ekmek almaya para kalmadı ayy bana bişeyler oluyor ramazan olsa yemeği çadırda yerdik ne güzel..













          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1385
            günlük macd de sat dedi yakında şelale olabilir dolarda
            ama olmaz alım gelirse dip kalır burası
            bilemezin. pozlar fiziki gibi bişey sikinti yok batma riskim 0.

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1386
              elektrikleri kestiler

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1387
                aha üstad grafı pohu yedik



                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1388
                  2008 GRİZİ RELOADED AT NİKKEİ ON THE SCENES






                  Yorum

                  • butsu
                    Aktif
                    • 16 Haziran 2009
                    • 257

                    #1389
                    Japonya amariga ikisi de duvar yıkılıp altında kalacaklar, ikisinin borsasına da para birimine de para bağlamak enayilik. Japonya'nın pili bitti, devlerinin bir kısmı çöktü bir kısmı da yeniden yapılanma ile durumu kurtarmaya çalışıyor. Hitech ihracat Son rakamlar; cin 850 milyar usd civarı, Almanya 350 abd ise 140 civarı, keser döndü sap döndü, yiyorsa amariga faiz arttırsın, 3 yıldır teraneyle dünyayı kandırıyorlar, kralın çıplak olduğunu herkes görecek

                    SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1390
                      elimise verdiler yine yaşam belirtisi yok

                      2.85 kırılmadan bi cacık olmaz


                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1391



                        üstad grafı 2. hepten pohu yedim



                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1392
                          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          2008 GRİZİ RELOADED AT NİKKEİ ON THE SCENES












                          Nikkei 225 15.759,37 -363,90 -2,26%

                          nikkei 2008 grizini yaşamaya devam




                          japonyadan çıkan bize giriyiimiş

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1393
                            DAX 2008 KRİZ MODUNDA..


                            ALTERNATİF 2012 YILINDAKİ GİBİ YUKARI DÖNÜŞ OLMUŞ DÜŞÜŞTEN. ŞİMDİ TÜM PARASAL İMKANLAR SEFERBER HALİNDE NASIL YUKARI DÖNDÜRECEKLER ?








                            DAX NİKKEİ DEN ÇIKAN BİZE GİRMİYORSA BİZDE DE ARTIK NEGATİF BEKLENTİLER OLMASI NORMAL ...

                            Yorum

                            • lidya
                              Yeni Üye
                              • 12 Eylül 2011
                              • 48

                              #1394
                              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                              üstad grafı 2. hepten pohu yedim



                              Bu grafiğe göre durum ne

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1395
                                lidya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Bu grafiğe göre durum ne
                                ben yükseleceğine oynuyorum abey

                                gram altın gümüş gram dolar fizik sayılır alıyorum

                                batma riskim yok


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information