Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #646
    Düz çıkan dow endeksinde son durum 17,056 ora son bura son short mantıgıyla herşey gider..

    Bu türkiyede işlem görse tüm borsacılar batmıştı...


    Fiyat ort indik analiz olmadan çöktü çöküyor ora son bura son short çekerdi kazanç bi yana rekor borsada iflas çöküş üstadlarının sayesinde öğretilmiş mallık...&

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #647
      Bist büyük ralli yaparsa 5.1 dolar üzerine bu sahtekar çöküş akılı verenler okuyanları bağırta çağırta batıracak... Düşüşte stop bellidir.. Şura kurılırsa stop mesela... Sürekli short ce yükselişte shortta stop yoktur çöküş öğretilmiştir

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #648
        Şengöz dipte çöküş twitleriyle yine dibi tutturmuş olabilir ama bolinger üstü kalışları kollamak objektif olur

        Yorum

        • viper
          Yeni Üye
          • 06 Mayıs 2014
          • 26

          #649
          Simdi bu ew ci twitciler
          Bu kadar laf cambazlığı yapacağına
          Dese ki
          Ben şuradan short açtım
          Kısa zaman içinde diplere doğru
          Feryatlar içinde çöküş yaşanırken
          Benim pozlarda para basacak dese
          Neden demiyor prensip icabı vadeliye bulaşmamış
          Eeeeeeeeeeee
          Ben prensip icabı hisse almam
          Eeeeeeeeeeeee
          Ben forex e hic girmem
          Eeeeeeeeeeeeee
          Ben twit atarim
          Neden diyemez
          Neden tirsar
          Neden odu patlar biliyonmu
          Çünkü birkaç zaman sonra Tweet attığında millet
          Ulan senin hala internet faturanı ödeyecek paran kaldimi o açtığın pozlardan sonra derde ondan

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #650
            50 günlük ort

            77.225

            altında kalış stop olmak üzere..

            üstünde uptrend..


            başka hiç birşey bilmeye gerek yok..


            neden çünkü oraya yakın.

            stopa binlerce puan yok..

            poza giriş 50 günlük üstü kalış altında kalış stop


            katıksız uyan ihya olur

            64.250 ddeyken üstüne attı ve rally başladı !!..

            bu kadar basit.


            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #651
              50 günün alta ÜSte attı alta kaçtı gitti geldi

              testere olursa napacağız

              olursa olabilir

              sonsuza kadar testere olmaz


              trend başladımı vay bee denir..



              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #652

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #653
                  5-10-50


                  short tehlikeli

                  bile bile lades..

                  görüntü değişirse değişir...

                  grafikler anı gösterir geleceği değil...


                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #654
                    borsa 50 gün altında kapatırsa

                    hiç düşünmeden stop.. ertesi gün üzerine atarsa düşünmeden devam...


                    50 gün altı veya üstü durumundan sonra büyük hareket olur genelde !

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #655
                      60 bindeyken acaba dedirten yan kağıt.. !!! bankalar dipteyken bu değildi ve acaba dedirtmişti !!!

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #656

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #657

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #658
                            peh

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #659
                              gümüş grafiği mesela..

                              2 yıl içinde


                              gümüş 2,5 misli daha önce yükselmiş...


                              2 yıl sonra yine 50 dolar görebilir.. neden ? daha önceden olmuş şimdi neden olmasın !!


                              varmı yatırım yapabilecek 2 yıllık ?


                              üstad sahtekarlıklarını okurken 1-2-3 yıllık peryotlarda yatırım yapmayı değil.. yatırımcı olmayı değil... ne olacağını ne gün hangi dakika bunun peşine takıldığımız için..


                              kandırılıp batıyoruz...


                              belli olan şeyleri bile yapamıyoruz..


                              kandırılmışız..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #660
                                borsa 2.6 dolar 61 bine gelmiş...

                                biz ne yapıyoruz

                                üstad saçmalıklarını hırsızlıklarını okuyoruz..


                                bu salaklıkları öğreniyoruz.. olabilir diyoruz..

                                halbuki..

                                2.6 dolar


                                sıfıra 2.6 dolar var..

                                zirvesi 5.1 dolar


                                tam ortada..

                                al kardeşim..

                                illaki çıkacak bi zaman..

                                sıfıra düşmeyecekki..


                                ki trend desteği niye kandırılıyorsun


                                nası bi salaklıktır..

                                dolandırıcılar işlerinimi çok iyi yapıyor yada bizler inananlar salağız..

                                yada ikiside...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information