Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #16

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #17

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #18
        Başımıza ne geliyorsa üstadlardan geliyor

        O olacak bu olacak

        he olacak olacak

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #19
          Orta vadeLi diplerde nasıL bu üstadlar ortaya çıkıyor

          Çıkıyorlar

          Bi yerden çıkıyorlar..

          Bok gibiler gelip yapışıyorlar..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #20
            mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            2008 krizi eksstremmm hariç zaten 10 yıldır aynı fiyatlarda dip oluşmuş birde prim yok !!

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #21
              Üstadlar

              .....

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #22
                forumlara bak salak salak yazılar

                all time high avrupa amerika borsalarıyla

                1990 lı fiyatlamalarda olan borsayı ora düştü bura niye düşmüyor yazıları

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #23
                  normalde 14 yılda verilen 450 milyar dolar artı bu yıl aşşa yukarı 500 milyar dolar cari açık ile

                  batmış olmamız gerekirken tl batmıyor çok ilginç... borçlanma ile finanse ediliyor...

                  nereye kadar sonuna kadar...

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #24

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #25
                      saatlik downtrend devam ediyor

                      üstadlar uptrendde short beklerken downtrenndee long beklemeye devam ediyorlar

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #26
                        saatlik downtrend nereye kadar sürebilir

                        kimse bilemez

                        arkadaş

                        sallamayın yeter ya

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #27

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #28
                            tl

                            8 lira

                            dikkat edilecek seviye

                            pivot gibi

                            unutmadan üstadLARIN **********************





                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #29
                              saatLikte testere var..

                              dümdüz çıKIŞIn 11 bin puanın desteresi....

                              11 puan düz çıkışı alamayan

                              desterede mazot olmak için çabalar


                              destereden medet umar

                              ama destere sonrası yine bi tarafa trend gelecek...

                              yine trendde patlayacak

                              bu mantıkla borsamı olur


                              hani trend takibi

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #30
                                GünLükte henüz !! 76-77 binlerde ala geçmişti !!!! henüz sat yok


                                13000 puan karda zaten...

                                geç sata geçsede giren çıkan yok

                                üstadlar sağoLsun

                                74 binde çökecek muhabbeti sayesinde maL oLduk

                                her zamanki gibi

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information