Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #166
    easy easy trade.. YOU KNOW MY RULE>. ANY TIME>> WITH NO EXCUSE>> you here about a country in trouble on TV here that you never hear about.. ITS THE ABSOLUTE LOW>> BUY BUY BUY>>>> and ANY time you ALSO here about politics in it also.. its free money...

    I know this is shocking.. LOL. but this was easy to see coming.. YES CNBC NAILED THE EXACT LOW>. JUST EXACTLY LIKE THEY DID IN INDIA IN AUGUST...

    YES THAT WAS THEEEEEEE LOW>>>

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #167
      yabancılar böyle kazanıyor

      türkiye haberinin abdde ne işi direk dip diyor bedava alım fırsatı bizim hırsız ew analizcileri teknik analizci hırsızlar düşecek diyor


      bedava para diyor

      bu adamlar bunu dipte dedi hep okurdum öğrenmeye çalışırdım bilgiyi


      geldim ********ler düşecek diye analizleri okuya okuya skildim yine



      politik risk varsa bedava para

      krizmi var la

      keriz var


      hırsız var

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #168
        vay arkadaş ya


        hayata devam etmekde zor dönüp dönüp bakıyorum eskiye


        hayret ya

        utanma bile yok çöküş analizleri yazanlarda


        hırsızın da bi utanması olur yüzü kızarır bunlar zevk alıyor

        bunlar nası insan insan mı insan bile değil ya


        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #169
          ısrarla hergün 5C dediğim yere bunlar 3 veya 5.1 felan saçmaladılar.. bende yarım bilgimle la baktım bunlar çok iddalı olabilirmi acaba sonuçta saçma salak bi analiz yöntemi...

          bunlar çok ısrarlı hergün yazıyorlar düşecekde düşecek.... geri zeklaıları okursan bu duruma düşersin...

          bitmiş olan düşüş yeni başlıyor diye salakları okursan

          böyle olur..


          hayat çok acı

          ve çok uzun bitmiyor

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #170
            Bakın bu hırsız sürüsü

            şimdiki yüksselişe b felan diyor

            ve yine düşecek diyor


            bunun hiçbir garantisi yok


            bir üst derece yükseliş bullish dalgaya denk gelirseniz

            gelir gelmez bilmiyorum

            bilme şansım da yok önce yazim

            10 milyon dolarınız olsada


            her çıkışta shortta açarsanız

            üst dereceli yükseliş ise batırır..

            hergün zarar ettirir shortlar bi noktadan sonra dayanamazsınız psikolojiniz bozulur..

            10 milyon doları yersiniz...



            bu yavşaklarda sırıtmaya devam eder


            endeks 0.50 cent 1.2 dolar arasına düşecek diye analiz sıçanlar

            utanması bile yok böyle yavşaklar etrafa rakam yayanlar ortalığı karıştıranlar sırıtırlar


            olan size olur


            ve hayatınıza..

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #171
              hırsızlar kayıp bulabilene aşkolsun

              hiçbiri ortalıkta

              yok


              olanlarda sayfa sayfa sıçtıkları dolar tl borsa çöküş analizleri vs. den vazgeçmiş dow jones analizi sıçıyorlar




              yok böylee hırsızlık ********lik ya

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #172
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                fibo zones

                gelinen nokta meydanda la nası kandırıldık amk ya

                31 mart pazartesi tüm destekler kırıldı 1 günde


                nası olur amk

                bu bneler herkesemi dolar aldırdı

                bu ********leri kaç kişi takip ediyor binlerce takipcileri var

                twitterda

                binlerce insan hatalı yönlendiriliyor

                binler kandırılıyor

                analiz adı altında sahtekarlık

                amk ya

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #173
                  kim ne derse desin

                  kendi başına otursan analiz yapsan

                  dolar da flama çıkışı buraya kadardı diye kendin belirlesende


                  yok başbakan tutuklanacak yok hükümet yıkılacak yok merkezde dolar kalmadı vs. yazıları okursan ikna olursun

                  ve soyulursun

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #174
                    Bu hirsizlara dİkkat edİn hİÇ bİrİ shortta deĞİl borsada


                    fakat hirsizlari takİp edenler shortta

                    ne kadar İlgİnÇ deĞİlmİ

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #175
                      2.0692 -0.0121 (-0.58%)

                      vay amk

                      225 de üçgen aşşa kırıldığından beri düşüyor yok böyle şey ya...

                      nerde siyasi paralel analistler

                      hepsi kayıp

                      bu işler böyle

                      sayfalarca analiz yaz sonra kaybol

                      Yorum

                      • VIX100
                        Tecrübeli
                        • 03 Kasım 2011
                        • 1945

                        #176
                        memetim,tobo oluştu mu xyvadede bi bahıver zaaa zahmet
                        oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #177
                          VIX100 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          memetim,tobo oluştu mu xyvadede bi bahıver zaaa zahmet
                          bende graf yok abi iptal ettirdim

                          hesaplarıda kapattırdım bu sahtekarlık ortamında barınamıyorum kafamı karıştırıyorlar

                          ben beceremiyorum özetle

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #178
                            tam can alıcı yerde ortaya çıkıyorlar

                            ısrarla vurgulanınca olabilirmi acaba kafama düşüyor

                            ve olabilirliğini sorguluyorum

                            değişmiyor her sefer aynı

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #179
                              son eklediğim graf dolar tl grafı üstteki

                              fibo geri alma kalınlıklarının içinde 207 olsun buralar altı vs. hep fibo

                              birde kama çizilebiliyor o grafiğe kamanın içinde üçgen şeklinde alt tarafına çok yakın buralar dolar tl için izlenecek yerler


                              ama ben o şansı yitirdim...


                              dolar tl de izleyecek olan bu kamayı izlesin



                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #180
                                hepsi kayıp sus pus

                                ...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information